Hier ook maar even weer een berichtje van mij ik ben de hele tijd zo bang dat het niet goed gaat met de baby omdat ik me best goed voel! Maakt me zo onzeker en en vertelt mn schoonzusje net dat ze ook zwanger is 6 weken! Misselijk enzo... Zo bang dat ik straks met lege handen zit en het bij haar wel goed gaat zo egoïstisch van me!! Kan er niks aan doen zit zo vol negatieve gedachten...
ach meis toch, kom op he ik heb hiervoor 2 zwangerschappen gehad waarbij ik vrijwel geen kwaaltjes had en me echt goed voelde op het einde werd dat wel iets minder maar dat is logisch ook, en 2 super gezonde zoontjes gekregen nu heb ik weer bijna geen kwaaltjes, snap heel goed dat dat je onzeker kan maken maar als ik het zo lees is daar eigenlijk nu verder geen goede reden voor om je echt zorgen te maken, het komt vast goed, knuf
@ Marianne, wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Je bent nu 6 weken zwanger, de kwaaltjes kunnen ook ineens genadeloos toeslaan volgende week! En ook zijn er zat vrouwen die kwaaltjesloos de zwangerschap doorgaan! Dikke knuffel voor jou! @ Yoghurt, vervelend dat je zo aan het piekeren bent. En je hebt nog wel zo'n mooi onderschrift daarover Probeer het los te laten, al je getob en gepieker levert je toch niks op, want je kunt er nu toch nog geen antwoord op krijgen. Het komt vast allemaal goed straks met twee en de liefde voor twee!! @ Annemar, tegen mn baas morgen vertel ik het gewoon, wil ook nog niet dat andere collega's het weten. Bij mn zussen willen we het wel op een speciale manier doen, staan nog aantal dingen als optie, hebben nog een week om te broeden
niet teveel piekeren yoghurt geloof me je houd straks van beide kindjes evenveel het zal in het begin even zoeken zijn naar een nieuw ritme maar ook dat gaat bijna automatisch, van tevoren zoveel piekeren heeft weinig zin maar ja die hormonen he en indd je hebt zon mooi onderschrift
Pff denk dat yoghurt en ik gewoon flink last hebben van hormonen al die negatieve gedachten... Als ik eerst maar een echo heb gehad dan ben ik wel wat gerustgesteld en de klachten kunnen nog komen idd maar bij mn vorige zwangerschap was ik dus wel misselijk sochtends maar ja elke zwangerschap is anders afwachten maar... Thnx meiden voor de support dat doet me echt goed!
@anamar, ja, hoor van veel al rond de 8weken en bij 12 weken nog een, maar onze eerste staat in mn 10e week gepland. Hopelijk is alles goed
Zo ik meld me ook weer eens! Hier zo moe & druk (geen handige combi ). Daarnaast nog steeds met vlagen misselijk ondanks de medicatie. Het doet me meteen weer herinneren waarom ik zwanger zijn verschrikkelijk vind! Hier dus soms ook even beetje last van wat dipjes. Hopelijk van de week tijd om bij te lezen. Dames met een echo, succes en veel plezier!
spannend rian gelukkig al lekker vroeg succes en geniet ervan! chans nee zeker geen handige combi haha af en toe gewoon ff lekker je rust proberen te pakken!
heb ik ook last van, was eignelijk wel blij dat ik vrijdag voor het eerst heb overgegeven, geeft toch een soort van bevestiging, ik heb ook geen last van mijn borsten.. ach afwachten dus. wij hebben 26/11 eerste echo en 12/11 intake. wachten duurt zooooo lang
Thanx voor alle lieve berichtjes, dat doet goed. En ik ken mijn onderschrift maar door mijn gegeneraliseerde angststoornis is dat erg lastig voor mij. En nu nemen de hormonen even de regie over en dat vind ik nie fijn... Maar t komt goed dat weet ik maar mijn piekerkant zegt iets anders. Allemaal n fijne zondagavond, lekker op de bank met een grote kop thee en n dikke trui En n flinke reep chocolade..hihi
Rian suc6 morgen! Spannend Disneyfan wachten duurd idd heel erg lang! Yoghurt ik verlang ook heel erg naar chocolade haha dus ik haal het gewoon niet meer in huis wil niet meer zoveel aankomen als de vorige keer (20kilo met 38 weken daarna durfde ik de weegschaal niet meer op )
het komt goed,hier lekker in bedje met een grote kop thee even lekker tv kijken chocolade heb ik nu niet in huis jammer genoeg of nou ja miss gelukkig maar haha fijne avond!!!
Hai meiden, meld mij ook weer een keer. Afgelopen dagene erg moe kan continu slapen. 'Snachts wordt ik standaard tussen 3:00 en 4:00 wakker om pas na 1,5 uur weer in slaap te vallen zucht.... Morgen om 8:45 echo, hoop zo dat ik het hartje kan zien. Maar met 7 weken moet dat wel lukken toch?
Spannend Kiekies! Kloppend hartje zou je moeten zien ja! Wij zagen bij 6 weken en 6 dagen ook een kloppend hartje!
Hoi dames, Ook ik meld me weer is. Ik heb ondertussen een afspraak gemaakt voor intake (14-11-13) en echo (19-11-13) Ik ben de afgelopen dagen best druk geweest, vrijdag had ik een dagje uit van werk inclusief wokken, ik in al mijn onnozelheid een stukje biefstuk pakken. Sta ik bij de pan, de kok gaat hem bakken, denk ik, sjips, dit mag ik niet. Dus de biefstuk maar even well done laten doorbakken... hihi. Tevens had ik 2 weken ossenworst gehaald, die heeft mijn man nu mee naar werk... tja 2 weken geleden had ik nog geen idee dat ik zwanger kon wezen. En ossenworst is zoooooo lekker. net al filet americain.... Zaterdag had ik een CQtest in de endemolstudios, en daar effe naar het toilet en ik zie bloedverlies. Nou, dat was mijn humeur, van geweldig naar onder 0-punt. Ik was met nog een collega die ik goed ken en die merkte gelijk mijn ommeslag. Ik heb het hem maar verteld, incl bloedverlies, en hij was zo van slag dat hij vergat zijn naam in te voeren op een stemkastje. Maar ja, van heel vrolijk naar onder nulpunt moet toch uitgelegd worden. Gisteren ook nog wat bloedverlies, te weinig voor een inlegkruisje, maar toch..... ik heb de VK gebeld. (ik mocht altijd bellen als het wat was). Omdat ik nog geen intake heb gehad, snel mijn verleden uitgelegd, en ze wilde me toch even zien. Ook omdat ik geen idee heb hoe lang ik nu zwanger ben. Ik heb gisteravond dus een echo gehad, en er wat een vruchtzakje te zien met een inhoud van 5 mm. Ik ben dus 5 weken zwanger. Het zit er in ieder geval nog, ik ben bloednerveus. Mijn lichaam heeft nu al zo vaak in de steek gelaten, dat ik bang ben dat mijn lichaam hem weer afstoot, maar zo ver als nu ben ik nog nooit geweest. Omdat ik nog maar 5 weken zwanger ben, vervalt de intake en wil ze eerst de volgende echo zien en dan de intake. Dit komt ook omdat ik zo wie zo bij de bevalling naar het ziekenhuis moet (ik heb MS en factor V Leiden). Over twee weken dus weer een echo, dan kan ze beter bepalen hoe lang ik zwanger ben. Deze week ben ik vrij, dus extra veel tijd om me zorgen te maken, maar ook moet ik behoorlijk minderen met roken (eigenlijk stoppen) en dat is geen goede combinatie. Dus óf mijn huis is straks helemaal aan kant, óf ik loop stuitergek door het huis heen. (hihi) Verder heb ik eigenlijk nog geen klachten behalve dan iets gespannen borsten. Ik zou willen dat ik misselijk was, dat ik smachtte naar chocolade. Het enige waar ik niet naar smacht is patat, terwijl ik patat heerlijk vind. We maken altijd zelf de patat, niet van de frietboer. Ik wil graag iedereen veel plezier wensen bij de echo's, geniet van je zwangerschap en dat we allemaal in juni een kleine op de wereld zetten!!!!
goblins wat een spannende dagen moeten het geweest zijn en ga je tegemoet! Hopelijk bij de volgende echo een kloppend hartje daar duim ik voor! Aan de andere meiden hoe was jullie echo??
Wauw meiden wat was het mooi! Ik was zo zenuwachtig! Gelukkig gingen we meteen kijken.. hihi heel gek!! Hartje gezien en gehoord.. ik ben verliefd!! Ze kwam op 8 weken uit. Heb de 21e de termijnecho! Gelukkig maar 2 weekjes wachten.. hihi!! Zal straks even foto plaatsen.
wat fijn en ook gehoord? super gaaf hier doen ze dat pas later hopelijk bij de volgende echo en dat is al snel zeg heerlijk hihi geniet ervan