ja dat is zeker zielig, al een maand lang aan het kwakkelen lijkt me ook niks indd dit weer niet mijn favoriete seizoenen zeker nick pakt bijna elk virusje op.. hier alleen misselijk als ik lang in de auto moet zitten. en natuurlijk nonamabye welkom spannend volgende week de eerste echo!!
Hihi wat grappig knuffelbeertjuh ook 23 rond 17 juni uitgerekend en maandag 18-11 een echo. Ik ook! Alleen ik ben zwanger van de 2e Gelukkig niet echt last van heftige zwangerschapskwalen, licht misselijk, vermoeid (ook vaak rond 21:00 uur op bed) en ietwat chagrijnig/knorrig.
Ik heb ook niet veel te klagen... amper misselijk.Maar wel vaak van die vervelende krampen en die ben ik nu wel zat eigenlijk... Daar ben ik niet ongerust om hoor, maar ze zijn gewoon vervelend.
Goedemorgen meiden, Tijdje niks laten horen. Veel aan de hand geweest.. ben ook ontzettend moe de laatste tijd.. denk dat dat voornamelijk mijn nummer 1 klacht is Ik probeer ook te stoppen met roken.. Ik rookte 27 sigaretten per dag, nu een halve á 1. Ook best slopend haha maar we zetten gewoon door. Straks om 10:10 heb ik dan eindelijk mijn eerste echo! Heb er zo naar uit gekeken!! iedereen een hele fijne dag toegewenst! Xxx
Iris vervelend dat je zo moe ben! Ik heb er ook een beetje last van, al is het minder dan rond week 6! Knap dat je zo erg gemnderd ben, ik was van 19 naar halve hele, naar helemaal gestopt (het moment dat ik helemaal stopte was tijdens dat ik de griep had, dus was 3 dagen te beroerd om te roken en ben toen gestopt gebleven. Het niet roken geeft meer rust (en trots) de dan 1 peuk per dag, want wanneer dan en oo even een trekje van man/collega....... Moet zeggen mij valt het erg mee, wilde ook al stoppen voor ik zwanger was, dus misschien was bij mij de wil om te roken ook een stuk minder! Sterkte meid en je mag trots zijn op wat je al hebt bereikt!
Welkom nieuwen!! Gezellig dat jullie mee komen schrijven. Annamar, zo zielig als ze ziek zijn. Wel naar dat je jongste er zo lang in blijft hangen. Bij ons zijn ze ook meest binnen 1 a 2 dagen weer opgeknapt. Guusje, jeetje een maand....hopelijk zet t door of knapt ze snel op. Heb zelf jarenlang alleen maar lopen kwakkelen van oktober tot maart. Hoopte gewoon dat ik een keer goede koorts zou krijgen, maar het zette bij mij nooit door... Iris, heel veel succes en natuurlijk plezier met je echo!! En super dat je bijna gestopt bent met roken!! Is echt wel doorzettingsvermogen voor nodig Vermoeidheid leek gisterochtend wat minder, maar is weer in alle hevigheid terug. Nu ook hoofdpijn erbij. Pff nog tot volgende week vrijdag wachten voor de echo. Lijkt zo lang te duren allemaal! En ben stiekem wel een beetje jaloers op de meiden die al hebben mogen spieken Hoop zo dat het goed zit met de kleine. Die miskraam blijft toch maar in mijn hoofd hangen, bah...
Prachtige echo gehad! Inwendige echo trouwens. Ben wel terug gezet..muuhh haha. 8 weken en 4 dagen nu Over 2 weken weer een echo, weer zin in!! Bedankt voor de lieve reacties trouwens!! Ja je weet waar je t voor doet hé.. Ik doe het ook voor een klein deel omdat ik zoveel mogelijk weer een hoge bloeddruk wil vermijden..roken kan daar ook nogal een factor van zijn helaas.. De datum die op de foto staat klopt dus niet hoor ik heb 2 foto's gekregen, maar vond deze mooier haha. (hij was toen al klaar met opmeten) liefs!! xxx
Mooi Iris!! Hoeveel dagen ben je teruggezet? Heerlijk gevoel he, zo'n goede echo lekker van genieten!!
Ja absoluut!! Blijft zo spannend..Had allemaal horror scenario's in mn hoofd. 6 dagen terug gezet..achja..gaat al hard genoeg nu heb ik t idee dus moet niet zeuren, haha!
Iris wat fijn zo'n mooie echo en tja je rookt al een heel stuk minder zo te lezen dus je doet goed je best toch @teardrop nog eventjes geduld lijkt me ook niet leuk nee, bijna iedereen al een een echo gehad en jij nog niet, en de meeste straks al 2 voordat jij gaat ach miss krijg je kort erna ook nog wel een echo en dan hebben wij ze al gehad voorlopig hier net weer even het hartje opgezocht en hem weer kunnen vinden hij/zij zwom alleen weg volgens mij want was maar een paar sec en toen was ie weer weg haha heerlijk om af en toe is te kunnen luisteren willen jullie het geslacht trouwens weten?? wij wel, gewoon handig om te weten ivm de babykamer, kleertjes e.d. verder maakt het me echt niet uit wat het word, zelf een heel sterk gevoel een jongen en jullie?
Ik wil t geslacht ook weten. gewoon omdat het t leuk vind haha. Vind t heerlijk om me in te stellen op dat ik een dochter of zoon krijg en ook ivm kleertjes idd. En t geboorte kaartje.. we vertellen t geslacht ook gewoon aan de rest. ik en 2 andere mensen denken heel sterk een jongen deze keer. Bij mijn dochter had ik t ook goed haha dus ben benieuwd!
Mooie echo iris! @teardrop wanneer heb jij je echo dan? @annamar ik wil het dit x niet weten vorige x wist ik het wel, ik had toen ook gelijk overigens dit x heb ik echt geen idee, vind het trouwens ook gewoon een x leuk om een verrassing te krijgen ben benieuwd of ik me nieuwschierigheid kan bedwingen haha das ook nog maar afwachten natuurlijk. Mn man wil het liever wel weten dus die moet ik ook nog overhalen die denkt(of hoopt misschien) op een jongen
Ik wil het ook heeel graag weten, liever nog vandaag dan morgen hihi. Ik heb het gevoel een jongetje (hoop ik ook) maar een meisje is ook goed en misschien nog wel leuker voor mijn dochter! Wil het gewoon graag weten, zodat ik me er op in kan stellen. En zodat ik gericht kleding kan shoppen!! (ik vind neutrale kleertjes niet zo leuk)
Ik wil het ook welweten hoor. Of we het tegen iedereen zeggen dat weet ik nog niet, ff kijken nog. Wel spannend allemaal! Nog 1 dagje en dan eindelijk de echo, ik kan nie meer wachten. Ik wil het ook zo graag aan iedereen vertellen. Ik haat liegen en ik moet de hele tijd zo opletten dat ik me niet verspreek. Ik vind het wel vervelend om tegen sommige te vertellen, die zelf al heel lang bezig zijn maar het allemaal niet wil lukken, en een vriendin die 2 kindjes heeft verloren, zijn toch dan gevoelige dingen. Fijne bankhangavond allemaal, met dit weer wil je niets anders doen
Hier willen we het wel weten.. ook idd zodat we gericht spulletjes kunnen kopen dan.. vriendlief denkt dat het een jongen is haha.. zelf denk ik de ene dag meisje en de andere dag jongen.. zolang het maar gezond is! Of we het tegen die tijd aan iedereen vertellen weet ik niet.. zal vast wel hihi.. Ben blij dat de tijd voorbij vliegt, voor je het weet is het maandag! Kan echt niet meer wachten tot de echo.. hoop zo dat alles goed is.. Vanavond lekker bankhangen! Vl staat te koken
Ik wil het ook weten! Idd gericht shoppen.. Leuk kamertje inrichten.. Whaaaa ik heb er helemaal zin in!!
Annamar ik denk dat wij het geslacht wel willen weten maar we houden het wel geheim. Toch wel makkelijk aaangezien we heel veel roze hebben haha De echo van volgende week is in principe de enige tot se 20 weken echo. Hooguit nog een groeiecho na 30 weken. Marianne wij hebben volgende week vrijdag de echo. De 22ste. Ben dan 11 weken als het goed is.
bijna iedereen wilt het weten een verrassing lijkt me ook wel leuk maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen hoor en neutrale kleertjes vind ik ook niet zo heel leuk! en het is waarschijnlijk al 20weken lang een verrassing lang genoeg voor mij haha ik weet ook nog niet of we het iedereen gaan vertellen denk het niet!
Ik heb ook pas met 11 weken n echo. 6 december ook nog even wachten dus. Wel komende vr naar de vk. Wij willen het ook graag weten. Vorige keer hebben we het alleen aan onze naaste familie verteld. Ik denk nu ook weer. Ik zou n meisje wel erg leuk vinden. Maar een jongen ook.