Uitgerekend in Juni 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door annamar, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Guusje, ja je begint duidelijk te tekenen nu :D

Hier vroeg de buurvrouw gisteren of het goed ging. Maar met zo'n blik in haar ogen van "moet je ons niet wat vertellen..." dus heb zo'n vermoeden dat het hier ook al te zien is voor omstanders (heb van mezelf al een buikje, dus voor mij valt het nog niet zo op)

2. kleinmeisje85

12 sep 2013
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties! Als het goed is, zijn ze twee-eiig.

Kan het nog steeds niet helemaal beseffen. Mijn buik groeit ook aardig snel maar dacht dat komt vast omdat het m'n 2e zwangerschap is. En we gingen er totaal niet vanuit dat het een tweeling zou kunnen zijn. Maar heeft even tijd nodig en alles komt vast goed!

3. yakuzi

yakuzi Fanatiek lid

23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    @kleinmeisje85 wauw gefeliciteerd! Toch wel heel erg bijzonder!

4. annamar

annamar Niet meer actief

kleinmeisje wauw gefeliciteerd de 2e hier met een tweeling leuk!
    guusje dat gaat zeker hard hihi, morgen zijn we alweer 11weekjes op weg :D

ik weet niet meer wie het vroeg maar ik slik prenatal nutritients van solgar
    en leuk dat zoveel meiden het geslacht willen weten, ik denk dat ik nog zal moeten wachten tot de 20weken mn vriend vind het maar onzin zon geslachtsbepalings echo :( haha hij is niet zo nieuwsgierig :p

5. Chans

Chans Actief lid

16 aug 2011
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend hoor een tweeling!

En Guusje wat ga je hard, weet je zeker dat je in juni uitgerekend bent haha?

Dames, hier een want minder lekker onderwerp maar ik heb last van mn ontlasting. Ging normaal elke dag naar het toilet, nu kan ik me de laatste keer niet herinneren en heb wel enorme buikkrampen (zijn overigens echt mn darmen). Iemand tips?

6. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik heb ook last van mijn darmen.. Het is vervelend maar het hoort er wel een beetje bij dus anders als de normale hulpmiddelen (veel water, beweging, vezels) zal niet veel helpen.
    Optimel helpt bij mij ook nog wel eens.
    Ik denk dat het door de hormonen komt want bij mijn eerste had ik er voornamelijk de eerste trimester veel last van.

Wij zitten nu te wikken en wegen of we een nekplooimeting zullen doen.
    Bij de eerste wel gedaan maar toen was alles goed dus verwacht dat bij deze ook. Vind t deE keer een lastig dilemma.

7. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi iedereen
    zo te lezen gaat het met iedereen goed. ik zag er ook weer een tweeling mama bij zijn net als ik. en qua buik groeien, hier ene foto van mij met 5 weken zwangerschap en een foto van nu bijna 11 weken vind ik toch al een best groot verschil.
    nu moet ik ook zeggen dat het natuurlijk een tweeling is nu en dat het ook min 2de zwangerschap is misschien speelt dat ook mee.
    en over de vitamines ik neem gewoon bavitamon compleet mama. dat is meer omdat ik het merk ken dus daar dan ook naar pak.

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Sherly: dat is inderdaad ook al een mooi verschil!!

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hier ook even een fotootje gemaakt... Voel me heel bol op het moment! Haha:$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      6
  10. annamar

annamar Niet meer actief

leuk al die bolle buik foto's buikjes groeien lekker allemaal :)
    chans hier ook zon last van verstopping, en daardoor nu ook last van aambeien
    hier lactulose voor gehad ik hoop dat dat mag helpen gister voor het eerst genomen maar merk nog niks hopelijk vandaag wel pff haha

11. annamar

annamar Niet meer actief

reza word er zoiezo niet altijd al gekeken naar de nekplooi rond de 12 weken miss niet uitgebreid maar bij mn vorige zwangerschappen heb ik altijd wel gehoord hoeveel de nekplooi was?

12. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Hihi leuk al die buikjes. Bij mij is er echt nog niks te zien, maar ik ben ook nog maar 8 wk.

Wauw al 2 Tweelingen in dit topic. Zal zeker ff wennen zijn maar ook wel heel bijzonder!

We hebben t gister tegen iedereen vertelt, wel vrij vroeg maar ik kon het echt niet meer voor me houden :)
    Nu maar hopen dat t allemaal goed gaat, over 1,5 week weer een echo en hopelijk dan goed gegroeid!

13. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf

Heb je veel leuke reacties gehad? :)

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi dames

Net door de vk gebeld, ze zij dat ik moet stoppen met het gebruik van de angelsound, omdat dit schadelijk kan zijn voor de foetus voor 12 weken.. En ik gebruik heb al met 9 weken!
    Nu dus een week stressen.. Baal hier flink van..

15. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant

Ja superleuk!!
    Maar wel spannend nu, ineens kei bang dat t misgaat, slaat natuurlijk nergenst op maar thats me!

16. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Belde de vk daar speciaal voor op?? Wat gek dat ze dat bij angelsaound zelf niet aangeven??
    Ik snap je stress, probeer erniet aan te denken. Xx

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Wel lief, werd nog ff een X gebeld net door de vk, ze zegt, kom morgen maar even langs voor een echo, en dan de angelsound even aan de kant leggen tot na 12 weken. Dus morgenochtend een echo! Ben ik dus wel blij mee!! :)

18. annamar

annamar Niet meer actief

ik snap niet zo goed wat er schadelijk kan zijn aan de angelsound vertelde ze dat niet? ik heb hem nu 3x gebruikt volgens mij,nee 4x
    1x voor jij vertelde dat je het hartje gehoord had wilde straks nog even luisteren maar sla dat nog maar even over ;)
    zelf snap ik niet wat er schadelijk is, maar wel leuk een extra echo!
    ik ga me er even in verdiepen gelukkig woensdag een echo :)

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Annamar: ze zei dat als er gel gebruikt moest worden dit gewoon een Dopper is die stralingen afgeeft, en omdat voor de 12 weken de organen nog niet klaar zijn dit schadelijk kan zijn.. Ik snap t zelf ook niet want ik ken veel vrouwen die het voor de 12 weken gebruikten... Maar goed, ik wacht nu maar even met dat ding!

20. annamar

annamar Niet meer actief

hmm de meningen zijn nogal verdeeld het schijnt dat de angelsound minder straling afgeeft dan een proff. doppler maar of dat echt zo is??
    en een echo zou nog meer stralingen afgeven dan een doppler
    nou ja ik weet het ook niet laat hem voor de zekerheid maar nog even liggen wil mn kleintje ook niet onnodig in gevaar brengen ofzo
    bedankt voor de info in ieder geval en miss verteld je vk wel wat meer erover

Deel Deze Pagina