Uitgerekend in Juni 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door annamar, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Leuke cadeautjes zeg! :)

2. Mnon

Mnon Niet meer actief

@ Rian: Wat voor werk doe je?

3. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Tamara, 30 jaar en een alleenstaande moeder van een dochter van 5 (bijna 6).
    En nu is er een 2e op komst. Ik zal heel eerlijk zijn, deze baby was totaal niet gepland en heel eerlijk, de eerste week ook niet gewenst. Ik ben zwanger geworden na het gebruik van condoom en morningafterpil.

Na een weekje laten bezinken (begin oktober) kan ik sindsdien oprecht zeggen dat ik er nu heel erg blij mee ben en de baby nu al niet meer zal willen missen. Dit komt ook omdat mijn kleine meisje er zooo blij mee is. Eindelijk wordt ze een grote zus, terwijl ik haar altijd heb verteld dat dit waarschijnlijk nooit zou gebeuren.

Vandaag heb ik mijn termijnecho gehad en ik ben nu 10w3d en uitgerekend op 15 juni 2014.

Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap.. Ik weet niet hoeveel ik hier zal schrijven, maar lezen doe ik sowieso.

Groetjes Tamara

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Kraamverzorgster :)

5. Mnon

Mnon Niet meer actief

Leuk! Daar zijn cadeaus inderdaad vrij normaal, ik mag op mijn werk niks aannemen, dus vroeg me af wat jij doet.
    Maar koeka is echt super!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Welkom Tamara! Wat een bizar verhaal zeg! Een condoom en morning-afterpil? En dan zwanger!! Jeetje.. Ik snap dat je hier even van moest bijkomen!!
    Gelukkig nu wel gewenst, leuk voor je dochtertje inderdaad!

7. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Hi,

Ja condoom was niet helemaal goed gegaan, had ik het idee. En omdat ik geen kindje wilde, heb ik maar de morningafterpil gehaald. Dus was idd wel eveb schrikken.. Al wist ik op de dag dat ik ongesteld moest worden dat het niet zou gebeuren.

Dit had ik ook met de eerste. Alleen was dat een hele andere situatie. Dat was instant blijheid. Maar nu ben ik hartstikke blij hoor en voel ik me heel af en toe wel schuldig dat ik er eerst niet blij mee was.

Nu is het tijd om te genieten :D

8. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hier een foto van onze 2 baby's een dag terug gezet maar ja denk dat dat bij een tweeling niet echt veel uit maakt hhahah

9. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Dit is dan de foto van mijn kleintje:

foto10 weken 6 dagen.jpg

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Prachtige echo's dames!! Mooie kruimels allemaal!!!

Hier net de vk gebeld, want mijn geslachtsbepaling stond op 27 dec, precies na kerst.. Ik vind t wel zo leuk om t ervoor te weten en dit de familie te kunnen vertellen met kerst!
    Dus gelukkig kunnen verplaatsen naar 23 dec!! Blij!! :D

11. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Mooie foto's!!!

Bij mij zag alles er ook goed uit!! Heerlijk beweeglijk.. Zo mooi om te zien, ben helemaal verliefd op ons kleine Frummeltje! Ze kwam op 10w1d uit. Vorige echo ook al minder ver dan m'n eigen telling, dus dat klopt dan wel! Uitgerekende datum staat nu vast, 18 juni! Ik vind 'm mooi. :)

Bijgevoegde bestanden:

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Mooie echo rian!!

13. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Hartstikke mooi Rian89!

14. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Shirley en ADD: ook mooie echo's!

15. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Ben erg trots opmijn echo en thanx allemaal.
    Sherly en Rian jullie hebben ook een mooie echo.

16. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Geen blaasontsteking gelukkig... Blijkbaar is mijn baarmoeder aan het groeien... Moest echt vaker dan vaak... En kan mijn klasje ook niet steeds alleen laten...

Maar goed, nu weer wat rustiger...Nog een weekje, dan krijg ik eindelijk ook mijn echo!

17. icsipoging1

26 apr 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

We zijn allemaal rond de tien weken zwanger, en ik vroeg me af of er nog meer zijn met maagzuur? Ik had het al vrij snel en het drukt de pret wel een beetje, het is zoooo vies. In mijn vorige zwangerschap had ik er pas na 20 weken last van. Nu dus vanaf het begin en ik hoop dat het weggaat. Zit sip met mijn bakje vla op de bank. Nog maar eens naar de echo kijken, het is voor het goede doel! :p
    Zijn jullie ook zo nieuwsgierig naar j/m? Wij willen het graag weten, hebben een dochter. Zal het weer een meisje zijn? of toch een jongen? Spannend!! Fijne avond!

18. ADD

ADD Lid

9 okt 2013
    68
    0
    0
    Wat vervelend dat je nu al last van maagzuur heb ik heb er gelukkig geen last van alleen vaak misselijk. Ik wil idd oook graag weten wat het wordt.

19. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ier geen last van maag zuur maar ik slik ook maagbeschermers dus daar zou het aan kunnen liggen. ook ben ik bijna niet misselijk wat volgens mij ook te wijten is aan de maag beschermers.

20. blien

blien Lid

15 sep 2013
    53
    0
    0
    Zo poosje geleden dat ik hier gegluurd heb, dus weer even een berichtje.
    Aller eerst wat een leuke echo foto's komen er voorbij :) Leuk!
    Ik heb gister ook een echo gehad, woensdagavond had ik een miskraam (8.4w) en moest dit via een echo laten bevestigen. Tot onze grote verbazing zat er nog 1!! Was in verwachting van een tweeling. Heel gek maar ook heel blij ben ik dat er eentje is blijven zitten. Een goed kloppend hartje was te zien. Ze hebben nu even een nieuwe berekening gemaakt en ben vandaag precies 8 weken zwanger, dus geen juni moeder meer, maar een juli ;)

Deel Deze Pagina