Meiden allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mag ik ook bij de groep? Ik heb begin deze week een licht positieve test van zwanger en kids gehad. Meteen een test van cb met weken indicator en jaaaaa! Zwanger 1-2 weken! Wat ben ik blij!!!! Echter mijn testjes lopen helemaal niet op, ze blijven licht, wel zichtbaar streepje, maar erg licht en wat maakt mij dit onzeker en bang zeg!! Vanochtend nog test gedaan cb met weken indicator en die gaf wel (nog) 1-2 weken zwanger aan! Volgens mij kan dit paar dingen betekenen en bestaat de tijd nu uit afwachten, afwachten en nog een afwachten, iets waar ik heeeeel slecht in ben, hihi! Of het gaat gewoon goed Of ik maak te weinig hcg aan en eindigt in vmk:x Of ik heb vroeger positief getest dan ik dacht (voor nod) en ze gaan nog oplopen. Ik duim me rot, maar ben bang en onzeker! We zijn ruim 1,5 jaar bezig geweest met vmk in maart, ik wil ook zwanger zijn en blijven....... Meiden het is heel verhaal geworden, sorry! Ik hoop dat ik lekker net jullie mee mag blijven kletsen en we straks allemaal in juni mogen vd allen van gezonde kindjes.
Ik was vergeten me te abboneren op deze topic en zie dat ik heel wat reacties heb gemist @Annamar, om er even op terug te komen, ja eerste zwangerschap (officiele, ik ben er zelf van overtuigd al een keer eerder zwanger te zijn geweest, maar nooit vastgesteld dat het een miskraam was) En dus ook uit Midd NL? Waar ergens zit je? Meiden allemaal van harte met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat het voor iedereen voorspoedig verloopt en we straks in juni happy moms zijn hihi Ik moet de 18e voor mn eerste afspraak naar de gyno.. Ik ben erg benieuwd wat eruit komt en of er wat te zien is op de echo.. Daarna maar eventjes MvM bellen en opgeven..
Welkom en gefeliciteerd! Hier werden de testen na een paar dagen pas iets donkerder. Dus wellicht gebeurt dat bij jou ook
@truusje89 gefeliciteerd! @lasas voor jou ook alvast een hele voorzichtige felicitatie! Over een paar dagen denk ik dat je wel een iets donkerdere streep moeten krijgen, het is al heel wat dat je zo vroeg al een positest heb ik had de dag voor mn nod zon lichte streep die was bijna niet te zien ik dag dat ik het me verbeeldde op de dag van mn nod zelf was hij in 1x een stuk donkerder hcg gaat dan ook rond die tijd meestal pas echt oplopen! @Chans jeetje wat heftig zeg gelukkig ging alles al vrij snel goed lijkt me heel moeilijk zo'n bevalling! @Sherry85 ik kom uit de omgeving van Amersfoort! Poeh wat een baggerweer zeg, de vermoeidheid begint hier weer op te lopen, zo lekker even naar de bios vor het eerst met onze 2 jongens helemaal zin in
Juni 2014 mama's! uitgerekende datums: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Annamar, 28jaar, 3e kindje 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Afspraken: 15 Oktober Annamar intake vk
Allereerst gefeliciteerd iedereen! Vorige week ook hier een positieve test! En we kunnen het nog niet echt geloven. Erg snel gegaan allemaal en dat was helemaal niet verwacht! Als het goed is vandaag precies 6 weken zwanger van ons eerste kindje. 1 november eerste echo en 8 november intake gesprek bij de vk. We hebben het nog aan niemand verteld en willen wachten tot de eerste echo, zal moeilijk worden want ik kan mijn buikje nu al bijna niet meer verbergen!
Kan iemand mij toevoegen? Lukt niet via mijn mobiel. Chans, 25 jaar, 2e kindje. Ik denk zelf dat ik de 12e ben uitgerekend, internet denkt de 10e 28 okt eerste echo 30 okt intake vk @annamar zou best is kunnen dat wij niet ver bij elkaar vandaan wonen
Dank je! Haha nou niet echt makkelijk als je het nog even geheim wilt houden mja je darmen moeten ergens heen zullen we maar denken. En stiekem is het ook wel leuk maakt het allemaal een beetje spannender! Vooral aan het einde van de middag en savonds is het goed zichtbaar. Is dit herkenbaar? Ik voel me goed, ben wel erg moe en kan maar kleine beetjes eten maar dat is heel normaal zag ik hier!
Op het moment van de bevalling drong het allemaal niet zo door. Dan doe je maar wat er gezegd wordt. Naderhand ga je er pas over nadenken, kijk nu absoluut ook niet uit naar de bevalling
Hallo dames, Allemaal gefeliciteerd!! Ik wil ook graag mee komen kletsen als dat mag! Afgelopen maandag getest en vandaag 4+6 zwanger. Ik kan het allemaal nog niet echt bevatten en ben vooral bang. Bang dat het mis gaat. Ik las het al eerder (sorry weet je naam even niet) maar dat de testen nog niet echt knallen. Woensdag was het 2 weken geleden na mijn eisprong dus het zou natuurlijk nog kunnen. Dat is dus iets waardoor ik onzeker ben maar ook omdat ik weinig klachten heb. Ik ben rond 16 juni uitgerekend (volgens de computer).
Allereerst gefeliciteerd!! Ik testte 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong nog negatief. Pas 16 dpo een licht streepje. Misschien gewoon een traag hcg?
Shally dat was ik, heb nu 4 dagen licht positieve testen, weet ook niet precies mijn cyclus ivm onregelmatig, maar maakt me toch onzeker! Helaas kan je er niks aan veranderen, dus probeer toch te genieten Vh feit dat ik zwanger ben, dat kan dan niet meer afgepakt worden! En maatje91 al een darmenbuikje, snel!! Leuk, naar kan me voorstellen dat ook lastig is om dat nu al te hebben terwijl je nog geheim wilt houden!
Hier zijn de testen ook nog niet super donker hoor ! Wij zijn natuurlijk ook nog niet zo heel lang. Laatst had ik iemand gesproken die zei dat ze nooit echt een super positieve test heeft gehad. En een darmenbuikje wat snel al ! Hebben jullie het besef al dat je zwanger bent ? Al veel kwaaltjes ?
Ik heb nog steeds het besef niet dat ik zwanger ben. Misschien ook wel een beetje uit zelf bescherming en dat het beter zal worden als ik hopelijk 28 oktober een goede echo heb gehad. De kwaaltjes zijn hier nog niet echt aanwezig. Af en toe kokhalzen maar dat was het dan ook.
ook ik besef het nog niet helemaal hoor, hebben het net aan mn schoonzusje verteld aangezien ze morgen niet kan komen en ze vond het helemaal leuk nu de rest van de fam. morgen nog! eerst maar is een echo denk dat het dan pas echt weer doordringt hahah @chan oh echt ik kan het nu wel zeggen de enige die hier op het forum al jaren rondhangt is mn schoonzusje en die weet t nu, al weet ze niet dat ik hier ook rondhang haha maar voor de zekerheid maar geen woonplaats e.d. neergezet vanwege haar haha maar ik kom uit hoogland! En nee kan me voorstellen dat je er niet heel graag naar uitkijkt! en wauw al een darmenbuikje hier nog niet!