naar clubs gaan dan zie je bij jou clubs mamas van 2014 staan daar op klikken en je bent er disneyfan jij kan je daar ook aanmelden leuk bijna een echo
er zijn er twee.... Twee clubs juni 2014 mama's in die ene zat ik ook maar die is niet zo actief. Die heeft een foto met handen op een buik. Die andere, dat zijn wij
ik kon bij de privegroep mn echo van gisteren niet plaatsen en ik wil hem toch wel graag showen! dinsdag krijg ik trouwens mn officiele echo
Ik voel me eindelijk weer wat beter. Ben de afgelopen dagen zo ziek geweest en sinds eergisteren is het ineens weg. Paniek hier natuurlijk , blijf het beste denken Wat zie ik allemaal weer mooie echo voorbij komen en natuurlijk ben ik blij voor de meiden die over de 12 weken zitten. Volgende week donderdag benk precies 12 weken dus moet nog even gedult hebben Hier weer iedereen het nu ook allemaal leuke reacties gehad alleen blijft me moeder telkens maar zeggen 'ga je het wel druk krijgen' dat weet ik zelf ook wel haha, niet zo'n goeie band met me moeder. Heb me ook gezellig aangemeld voor de besloten groep
mooie echo marianne @knuffelbeertjuh gelukkig dat je weer beter bent, en ja 3 kindjes ben je druk mee maar ja met 1of 2 kindjes heb je het ook al druk dus tja... daar kiezen we voor he die drukte en we vinden het heerlijk anders kwam er vast geen 3e haha. hie gaf ik wel is aan dat we graag een 3e wilden sommige zeiden ook van goh zou je dat wel doen.. maar ja wij willen dat en dat is ons gevoel wij voelden ons nog niet compleet!
Hoi allemaal ik ben 4 juni uitgerekend van mn eerste kindje. Inmiddels 2 echo's en een nekplooimeting gehad. Alles prima! Ik zal eerst de lange lijst met alle berichten eens even doorlezen. Zelf heb ik ook net een onderwerp geschreven, maar zag nu pas dit al bestaande onderwerp. Hihi.
Hoi Maf we hebben een club waar je je eigen bij kan aansluiten daar word eigenlijk het meest gekletst nu Juni 2014 mama's
hebben jullie dat ook ik begin nu weer wat minder kwaaltjes te krijgen lijkt het zo. soms voelt het niet eens meer of ik zwanger ben??? ik mag op 19 dec weer naar de gyn en hopelijk kunnen we dan ook zien bij een echo wat ze gaan worden dat zou ik erg leuk vinden kan namelijk niet wachten tot ik het weet hahah
Babybanjo: ik koop mn kleding bij H&M. Had nog een broek trouwens. En idd, ik kan nu nog 1 broek aan van voor mn zwangerschap maar die begint ook wel strak te zitten nu.. hihi. Marianne gaaf je echo! Knuffelbeertje: Fijn dat je beter voelt! Gek he, als dat ineens weg is. Had ik ook hoor. Wel fijn maar dan denk je idd; huh? Zit 't wel goed dan? Jammer dat je moeder zo reageert.. Leuk toch kinders wat dichter op elkaar? Ach ja. En ach ja het aantal.. Lijkt me ook enorm gezellig! Sherly spannend! Ik zit heel erg te twijfelen of ik nog een geslachtsbepaling zal laten doen. Als ik het rond de 16/17 weken doe zit ik nog voor kerst namelijk. Iemand daar ervaring mee, zien ze dat makkelijk? Hoe zit het met de foutmarge? Het geld valt me namelijk alles mee, dacht dat het 100 euro was maar het verschilt van de 25-50 euro dus dat is wel te doen...! Hihi.
Hoi Ik heb bij alledrie de zwangerschappen amper kwaaltjes. Nu zelfs nog minder dan in het begin.Echo is echter goed: het kan prima zonder kwaaltjes.