Uitgerekend in Juni 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door annamar, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    hoiiii lieve meiden..

ohh sorry hele tijd geleden :( ging niet zo lekker met me..flinke griep gehad.
    Met de kleine alles wel oke! Maandag de nekplooimeting..altijd spannend. Maar vooral leuk om ons ukkie weer te zien. :D (en deze keer wat langer dan normaal gesproken hoop ik stiekem. ;))

ohhh meiden ik voel me zo schuldig trouwens haha.. Mijn vriend wou een bepaald spel voor de ps3 kopen, waar hij al jaren op wacht.. maar ik wou graag een leuk kerst cadeautje voor hem kopen en ben er al niet goed in voor een man... Dus ja ik heb al weken tegen hem gezegd dat hij zn prioriteiten op een rijtje moet krijgen en dat we het geld nodig hebben voor de kleine straks, verbouwing hier etc...:) Om vervolgens dus zelf t spel voor hem te kopen haha. Wist niet hoe ik hem anders kon overtuigen. :p

nouja moest ik even kwijt haha, iedereen een hele fijne avond toegewenst! Xxx

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Iris, we kletsen inmiddels in een besloten clubje!! Als je bovenaan de pagina bij 'clubs' kijkt en daar de juni 2014 mama's opzoekt kunje je daar aanmelden!

3. debkuh1986

debkuh1986 Nieuw lid

6 dec 2013
    1
    0
    0
    sittard
    Hallo
    Ik heb me ook aangemeld bij t juniclubje, kan iemand mij accepteren? :)

4. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Ik ben rond mijn verjaardag in juni uitgerekend :p

5. babybanjo

babybanjo Bekend lid

12 mei 2013
    675
    1
    16
    Juf
    Hallo Twingia!
    Welkom en gefeliciteerd! Wij zitten (mama's die in juni 2014 bevallen) in een besloten clubje (zie clubs en dan juni 2014 mama's)
    Als je wilt kan je je daarvoor aanmelden. Deze forumlijst wordt niet meer veel door ons gebruikt...

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Twingia haha ik ook al
    ik ben de 12 de jarig en eigenlijk in eerste instantie op de 10 de uit gerekend maar een dag terug gezet dus nu officieel op de 11 de hahaha dat word spannend. gelukkig ga ik als het goed is toch wel een stuk eerder bevallen maar het blijft bijzonder

Deel Deze Pagina