Juni 2014 mama's! uitgerekende datums: 1. 2. 3. Sherry85 27(bijna 28)jaar, 1e kindje 4. 5. 6. 7. 8. Annamar, 28jaar, 3e kindje 9. Tiemar, 2e kindje 10. 11. 12. Chans, 25 jaar, 2e kindje. 12. Sabine, 27 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 2g4e, 28jaar, 2e kindje 27. 28. 29. 30. Afspraken: 15 Oktober Annamar intake vk 18 Oktober Sherry85 intake gyne 28 Oktober Chans echo! 30 Oktober Chans intake vk
Hoi meiden, ben ik weer na een paar drukke dagen alhoewel vandaag lekker mijn rust genomen had ik ook wel even nodig en het is er ook echt het weer voor! Een aantal familieleden is op de hoogte helemaal leuk de foto's werden goed in ontvangst genomen, foto staat in mijn album! Aankomende dinsdag mijn intake komt nu wel echt dichterbij wel weer spannend hoor ook al is het ons 3e kindje het blijft speciaal! Aan de nieuwelingen welkom kom gezellig meekletsen Als jullie op de lijst willen zet dan je naam e.d. even in kleur is wat makkelijker opzoeken Je kan het natuurlijk ook zelf doen, op de laatste lijst op quote klikken je gegevens erbij vullen en aan het begin en aan het eind de tekst {quote} even verwijderen. Ook als je je afspraken wilt veranderen kan dat natuurlijk! @Lasas jeetje wat jammer meis, sterkte en succes de komende rondes! @Chans nee dat meen je niet haha ook toevallig nee voor mij het liefste een thuisbevalling! maar anders is het zkh inderdaad nu erg dichtbij Waar heb jij dan een paar x gebootcampt?? en welke club? vk zal wel niet hetzelfde zijn ik ga in kattenbroek, wilde eerst bij de kei maar omdat ik de voige x bij thijsseserre ben geweest toch maar weer voor het vertrouwde gekozen haha. maar wel grappig @Shally ja bandenpijn kan zeker wel, zeker als het al je 2e of 3e kindje is ik heb het ook regelmatig, een week voordat ik een positest had maakte ik schijnbaar een verkeerde bewegingen en ik voelde mn banden zo heftig dat ik 5min even niks kon doen van de pijn en nu voel ik ze regelmatig rekken. @kiekies wat bijzonder inderdaad en wat leuk gefeliciteerd!
Dag dames, Mag ik me ook hier melden? Ik heb al een dochtertje van bijna 3 en nu naar 2 jaar in de MMM en 2 mk eindelijk weer zwanger! Ik vind t doodeng, omdat de vorige keer bij de echo een leeg vruchtzakje te zien was, ben zo bang dat dit nog een X gebeurd.. As donderdag daarom al een echo.. Ben bloednerveus! Als alles goed gaat ben ik 10 juni uitgerekend! Oh ja, ik word 24 okt 31 jaar..!
Hoi Guusje, Jeetje een leeg vruchtzakje wat lijkt me dat erg, denk je zwanger te zijn en dan zit er eigenlijk niks pff gelukkig snel al een echo komt vast goed!
Ja dat is echt een dikke domper! En ik had gewoon alle kwaaltjes dus even flink in de maling genomen!
Juni 2014 mama's! uitgerekende datums: 1. 2. 3. Sherry85 27(bijna 28)jaar, 1e kindje 4. 5. 6. 7. 8. Annamar, 28jaar, 3e kindje 9. Tiemar, 2e kindje 10.Sherly182 34 jaar 2e kindje 11. 12. Chans, 25 jaar, 2e kindje. 12. Sabine, 27 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 2g4e, 28jaar, 2e kindje 27. 28. 29. 30. Afspraken: 15 Oktober Annamar intake vk 18 Oktober Sherry85 intake gyne 28 Oktober Chans echo! 30 Oktober Chans intake vk 1 november sherly182 intake vk + echo
Juni 2014 mama's! uitgerekende datums: 1. 2. 3. Sherry85 27(bijna 28)jaar, 1e kindje 4. 5. 6. 7. 8. Annamar, 28jaar, 3e kindje 9. Tiemar, 2e kindje 10.Sherly182 34 jaar 2e kindje Guusje27 31 jaar 2e kindje 11. 12. Chans, 25 jaar, 2e kindje. 12. Sabine, 27 jaar, 1e kindje 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 2g4e, 28jaar, 2e kindje 27. 28. 29. 30. Afspraken: 15 Oktober Annamar intake vk 18 Oktober Sherry85 intake gyne 28 Oktober Chans echo! 30 Oktober Chans intake vk 1 november sherly182 intake vk + echo 17 oktober Guusje27 echo
Leuke foto! Leuke kindjes!! Haha, ik zit wel bij de Kei, vorige keer ook. Super toevallig! Heb bootcamp gedaan bij de bootcamp club in Schothorst & Randenbroekerbos.
Ik denk dat ik ook in juni uitgerekend ben. Eerst maar hopen dat deze kleine wel op de juiste plek zit! Ga vandaag met het ZKH bellen.
Gefeliciteerd xprissiex aan je onderschrift te zien is dit volgens mij een hele mooie verassing! @hier is het kokhalzen weer begonnen. Pff ben niet heel misselijk ofzo maar toch voel ik me beroerd. Bleghh
@chans dat is mijn standaard plek bij the bootcampclub in schothorst ik ga elke woensdag al vanaf april vorig jaar dus dan zou ik je wel is gezien moeten hebben denk ik!!
Haha grappig. Dat denk ik wel ja, ben wel maar 2 of 3x geweest. Samen met een vriendinnetje en was één van de sloomste
haha lol wel toevallig! weet je nog bij welke trainer dat was? bij Joost, siska, of Martijn of is het langer geleden dan misschien Tommy?
nou hier gaat alles nog steeds goed. nog 2,5 weken en ik mag naar de echo en de eerst afspraak met de vk spannend. ik heb enorm veel last van mijn borsten en van mijn rug ook als ik te veel doe dan word mijn buik gelijk gespannen en dan krijg ik weer last van pijntjes in mijn buik. vond dat heel raar maar blijkbaar is het ook niet verontrustend. Dus we gaan gewoon door en hopelijk gaan de weken nu snel want die onzeker heid komt mijn neus nu uit hahaha ook weer een hoop dingen gelezen en opgezocht van onze dochter en dan blijkt dat het toch wel het zelfde is nu als toen bij haar. is toch erg leuk om nu te lezen Vandaag wat minder nieuws mijn vriendin die ook zwanger is had wat bloed verlies en is enorm misselijk, ik hoop dat het blijft zitten voor haar maar het is enorm vervelend.
Dank je wel Wij zijn ook voorzichtig blij.. Ik heb vrijdag een echo om te kijken of alles goed zit. Verder bijna nergens last van. Alleen me borsten zijn pijnlijk. 'Smorgens beetje moeite met opstarten. Voor de rest mag ik nog niet klagen.
@Sherly gewoon lekker rustig aan doen dan en wat vervelend voor je vriendin hopelijk is het gewoon een beetje bloedverlies! @xprissiex lekker zo weinig kwaaltjes hier ook! @ Chans dan moet ik je wel gezien hebben haha kan niet anders van Joost heb ik bijna geen les gemist! alleen de laatste paar weken een paarx niet geweest