@sherly182 Vandaag eerste werkdag gehad. Ik merk ook dat als ik te veel doe ik last van me rug en buik krijg. Ik doe zwaar lichamelijk werk dus ik wordt hier niet echt blij van.
Hej dames, Ik wil mij ook graag melden. Heb afgelopen vrijdag positief getest en ben als het goed is 19 juni uitgerekend. Het lijkt me leuk om mee te kletsen met jullie! Liefs kleinmeisje
Welkom kleinmeisje & gefeliciteerd! Hier is het kwaaltjes dag geloof ik, kokhalzen, geen eetlust, pijn in mn rug... Op naar een betere dag! @annamar grappig, wat is de wereld toch klein @xprissiex vervelend dat je er nu al last van hebt en zwaar werk doet. Is er geen optie om wat werkzaamheden uit te voeren die lichter zijn?
Xprissiex en kleinmeisje gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Zojuist nog een test gedaan en hij is nu echt donkerder dan vorige week. Vorige week best licht. Maar hcg verdubbeld zich goed.
Ik ben nieuwsgierig of jullie ook afvallen op dit moment? Het schijnt normaal te zijn en vind het ook niet erg. Ik snoep ook niet. geen trek in. Ben nu trouwens wel inene doodmoe. Wordt dus vroeg slapen vanavond....
Xprissiex hier zojuist twee kilo afgevallen. Totaal geen honger. Moet mijzelf echt dwingen om te eten. Zojuist gebeld door mvm komen morgen langs. Gaan er nog meer meiden meedoen aan mvm ?
Ik wil even wachten tot na vrijdag. Maar wil me denk ik wel aanmelden. Ben dus niet de enigste die afvalt. Ach aankomen kunnen we nog genoeg de komende maanden hihi Misschien een domme vraag maar mijn laatste ongi was 11 sept. Moet ik alsnog vanaf die dag tellen? Je bent al plus twee op het moment van zwanger zijn dan zou er bij mij nog een week bij komen. Dan ben ik woensdag al 5 weken terwijl gisteren mijn nod was.
Nou.. Ik durf niet op de Weegschaal te staan.. Ik ben juist echt alleen maar aan t snaaien!! Maar ook met vlagen misselijk en af en toe maagzuur. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik alleen trek in gezonde dingen eigenlijk dus ik baal hier eigenlijk wel van!
Xprissiex: heb je je eisprong gevoeld? Ik weet namelijk dat mijn cyclus langer was omdat ik pregnyl gespoten heb, als ik vanaf 1e dag van laatste ongidag reken dan ben ik ook langer zwanger, maar dat is dus niet zo..
Precies we komen straks toch wel aan. Hier totaal geen zin in snoep etc. Alleen maar in gezonde dingen als ik dat al wegkrijg
Niet gevoeld maar weet dat ik hem zondag/maandag heb gehad. Had maandag al meteen geen vruchtbaarslijm meer. En ook geen buikpijn meer. Ik hoor vrijdag wel vanaf wanneer ik moet tellen.
Geen problemen met eten. Maar gewoon geen trek zoals ik dat normaal heb in de avond Maar vind het niet erg hoor. Haha. Heb alleen in de ochtend wat moeite met opstarten enzo. Maar na een uurtje heb ik wel trek.
Ik heb aanleg om dik te worden. Dus wees niet gevreesd hoor haha We zouden ons allemaal met 12 weken moeten wegen om te kijken hoeveel we dan al zijn aangekomen Er van uit gaande dat we allemaal nog zwanger zijn tegen die tijd...
Ik maak me er eerlijk gezegd niet zo heel druk om. hier ook aanleg om dik te worden terwijl mijn zus dat helemaal niet heeft maar die is destijds 25 kilo aangekomen. ( was er ook zo weer af) Gisteren een website gevonden waar staat hoeveel je ongeveer mag aankomen met je huidige gewicht en lengte.