Gister 4 dagen voor mijn NOD deed ik een zwangerschapstest van Action en ik testte positief! Ik kan mijn ogen niet geloven en ik ben zo blij! Op een originele manier kon ik mijn man verrassen. Mijn dochtertje van 2 jaar en 4 maanden krijgt er een broertje of zusje bij. Wat een bijzondere ervaring om weer een positieve test in handen te hebben na 12 maanden... Het lijkt me zo leuk om zwangerschaps ervaringen en nog veel meer (ook na de bevalling) te delen met moeders die uitgerekend zijn in dezelfde maand. Ik ben benieuwd wie nog meer een prille zwangerschap ontdekt heeft. Mijn uitgerekende datum is 1 Juni
Toen ik het typte dacht ik inderdaad, ongelooflijk! Dit is wel ultra vroeg waarschijnlijk nog even geduld op meerdere reacties...
Wow alweer een juni- topic! Voor mijn idee ben ik er nog maar net uit en nu is er alweer een nieuwe! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank je wel! Wanneer ben jij bevallen? Ik zit nu echt in een fase waarin ik nog helemaal niet kan geloven dat ik écht zwanger ben
Gefeliciteerd!Jeetje alweer een juni topic!Ik kan mijn test nog als de dag van gisteren herinneren haha!Geniet ervan!
ik wil er ook wel voorzichtig bij , ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben , heb in februari al een miskraam gehad dus ben nog even afwachtend , maar men testen zien er op 2 dagen voor nod wel veelbelovend uit dus ik heb goede hoop ! hier men testjes van vandaag 2 dagen voor nod Bekijk bijlage 419395 Bekijk bijlage 419396
Hoi! Gefeliciteerd dames! Ook ik mag erbij! Geen idee wanneer mijn NOD is. Ik denk vandaag of morgen maar test al vanaf zaterdag middag positief met vanmiddag de klapper:
Hallo magnolia 😁 Hey meiden. Hier waarschijnlijk ook een juni mama. Zal me straks even voorstellen, als ik op de laptop zit. Hier morgen bloedprikken en echo. Om te kijken of ik zwanger ben en wat mn hcg waardes zijn
Jaaa ik kan me hier ook melden! Gefeliciteerd allemaal! Als alles goed gaat kunnen wij ook begin juni ons eerste kindje verwachten! Ik vind het erg spannend, maar probeer er ook wel van te genieten! Ik voel me nu in elk geval nog erg goed. Merk eigenlijk nauwelijks dat ik zwanger ben (en dat maakt me ook wel weer onzeker). Vandaag afspraak gemaakt bij de verloskundige en heb 14 oktober intake en helaas pas 30 oktober eerste echo. Dus moet nog even geduld hebben. Verder heb ik me vandaag aangemeld voor moeders voor moeders
Moeders voor moeders zou vanavond bellen, ben benieuwd. 24 oktober de eerste echo en de week erop intake. Ik ben mega misselijk op de meest rare momenten de hele dag door. En blij dat ik er mee ben! Haha oprecht blij. Wat fantastisch dat we dit weer mee mogen maken!
hellow, Dat er maar veel zwangeren bij mogen komen. Ik ben rond 30 mei-1 juni uitgerekend. Met 12 weken zal ik de precieze datum waarschijnlijk pas weten. Maar aangezien me heel vol zit en meerdere clubs zijn vind ik het fijner om hier mee te kletsen. Mijn verhaal in t kort. Mama van 2. Onverwacht en zonder het te weten zwanger. Toen ik erachter kwam bleek het ook meteen mis te zijn. Waardes getest en echo's gemaakt. twee weken geleden was de hcg waarde 6,5 Ovu testen gedaan maar daar sprong er niet echt een uit. Dit om te kijken of ik mijn cyclus kon ontdekken. Vorige week test gedaan om te kijken of deze negatief was, zodat ik zeker wist dat de hcg uit mn lichaam was. Maar... de test was posi, evenals de daaropvolgende. Maandag gaan prikken en hcg was gestegen naar 126. Dit past bij een prille zwangerschap. Morgenvroeg weer prikken en smiddags echo (dit voornamelijk om te kijken of er geen resten vd mk zitten) Dus eigenlijk weet ik nog niets zeker. Even morgen afwachten.
sorry ik kan nooit in 1 bericht reageren Ik heb wel last van kwaaltjes. Maar misschien verbeeld ik ze me maar. Misselijk als ik eet en honger als ik niet eet. Rommelende darmen gespannen en vollere borsten. Heb MvM ook gemaild en zal zeker weer meedoen mits ik zwanger ben/
Ook ik wil me graag aanmelden bij jullie.. Vanmorgen getest.. en 6 juni is mijn uitgerekende datum Als ik het zelf goed uit heb gerekend !! Weet nog niet wanneer ik verloskundige ga bellen.. wel leuk om te weten wanneer je er heen kunt voor de eerste keer.. andere kant is dat het kwartje nog niet helemaal is gevallen !! Ben trouwens 27 jaar en zwanger van ons 2de kindje..
Gefeliciteerd dames! en jooehoee... ook ik heb sinds gisteren een duidelijke positieve test , uitgerekende datum 5 juni. Eind juli/ begin augustus een miskraam gehad (na 10 weken), heftige periode.. en ben heel dankbaar dat ik zo snel weer zwanger ben geraakt! Het is/wordt mijn eerste kindje en ik ben 33 jaar. Nog wel even afwachten en spannend allemaal en durf het mijn ouders & beste vriendin ook nog niet te vertellen (vorige x stond ik een dag later al met een positieve test op de stoep). Fijn om het alvast hier te kunnen delen .