Hier ook een foto van mijn bescheiden gegroeide buikje. In het begin ging ik heel hard maar nu al weken heel langzaam.
Pijnbestrijding: Wil ik als het zonder kan zonder, ook dat een ruggenprik invloed kan hebben op je kindje. Dan doe ik het liever op eigen houtje. Maar geen idee over wat voor pijn ik praat. ik denk nog niet teveel na over bevallen. ik weet dat het pijnlijk gaat worden maar verder wil ik er nog niks van weten (mezelf een beetje voor de gek houden, hahaha) Finally: wat leuk een bollebuiken fotoshoot! Lismam: Lief van de site die je hier een tijdje terug opzette van trouwjurken, maar telaat gelezen, oeps! gelukkig een week voor de trouwdag geslaagd, en afgelopen vrijdag getrouwd! Super mooie fotos van je shoot! Lens: Wat lastig van je moeder, als je die dag gewoon rustiger aan doet eind mei komt het vast goed! Is de trouwlocatie vlakbij waar je woont of moet je er wel echt een dag op uit? Hier vorige week zelf getrouwd en dat nam best spanning/voorbereidingen/werk maar zelfs dat was te doen. Alleen reken maar dat je dag erna uitgeput bent! Maar voor zon belangrijke dag zou ik wel doorzetten!
Gefeliciteerd miloena, ben benieuwd hoe je er uit zag! Hier alle wasjes gedaan, gestreken en in de kast! Wat is dat heerlijk zoon leuk gevuld kamertje!
Dames, hoe is het met iedereen! Hier wel goed, steeds benieuwder naar ons meisje, nog steeds genietend van het getrappel. Alleen de nachten.. Maagzuur is gewoon niet weg te krijgen savonds en ik kan niet meer lekker liggen plus het feit dat ik minstens 4x moet plassen haha!
Hier gaat t goed. Morgen 34 weken en m'n laatste werkdag morgen! Baal alleen gigantisch van die zwangerschapsdiabetes.. ik ben nu weer mezelf aan t prikken. Dat gaat prima, met normaal eten zijn m'n waardes goed. Echter zei de gyn de vorige keer dat als m'n ogtt te hoog was. Dat ik in t ziekenhuis moest bevallen.. ik wil super graag thuis bevallen. En m'n verloskundige vindt t goed als ik geen insuline gebruik. Dus die discussie gas ik toch nog maar even voeren. Want de kleine heeft geen last van m'n suikerwaardes, want die zijn dus helemaal niet hoog. En hij is eerder te klein dan te groot. Als ik echt onwijs hoge suikers gehad zou hebben, zou ie te groot zijn. En ze vinden em juist klein.. dus ik hoop dat ik t toch nog voor elkaar ga krijgen.. thuis bevallen.
Finally, als je het af kan met dieet dan hoef je meestal niet medisch in het ziekenhuis te bevallen. Hier spuit ik nu 60 eenheden insuline per dag en nog niet onder controle. Verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren. Nog 3 weken.... tel de dagen al af.
Ik hoop echt dat ik t voor elkaar krijg. Dier gyn doe ik de laatste keer zag, vond t belachelijk dat ik überhaupt thuis wilde bevallen.. want ja 70% bevalt toch in t ziekenhuis zei hij. Nou laat mij dan gwoon lkkr bij die 30% horen😆
60 eh is best veel zeg! Novorapid? Of langwerkend? Ik werk zelf op de afdeling interne, als verpleegkundige. Dus diabetes ben ik wel mee bekend. Hoop daardoor t ook nog iets beter voor elkaar te kunnen krijgen. Om thuis te bevallen.
Zwaar hoor! Zoveel bezig moeten zijn met je suikers. En dat ze dan ook nog zo blijven schommelen/ te hoog zijn. Lijkt me giga frustrerend.. wordt je ingeleid?
Ja ik word met 38 weken ingeleid. Ben er ook helemaal klaar mee. Zo is een zwangerschap ook echt niet leuk.
spannend! wel naar hoor als je helemaal niet fijn in je zw. zit. nog eventjes volhouden! hier laatst een uur lang in de auto regelmatige weeën gehad, kwamen alle 1,5-2 minuten... zakten gelukkig wel af. nu maar hopen dat de kleine nog 4 weken blijft zitten. hier een iets te groot kindje en iets te veel water waardoor ik moet minderen met melk en fruitdranken... ivm de overtollige voedingsstoffen zodat de kleine niet té hard groeit. gewicht is wel nauwelijks bijgekomen, vanaf start gewicht maar 10kg, dus dat scheelt. suikers zijn ook goed gelukkig. alleen zit die buik wel enorm in de weg nu....
De officiële datum is bekend. Ik mag mij 22 mei melden voor inleiding! Mooie buik! Hier een groeistop wat buik betreft. Ga steeds meer naar binnen groeien helaas. Niet echt comfortabel.
Hier gister alweer controle gehad. Kleine ligt nu helemaal ingedaald. Vandaag een baaldag. Rommelige buik, druk vanonder, heel moe en zere ribben. Van mij mag ze komen. Maar goed nog 4,5 WK tot uitgerekende datum