Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Wauw een eerste datum! Super fijn iets om naar uit te kijken, zeker als je het al goed zat ben. Ik merk dat ik al wel heel nieuwsgierig ben naar mijn meisje maar dat ik echt nog wat angstig ben als ik aan de bevalling denk, gelukkig nog ongeveer 8 weken... Nog even wat weekjes genieten van het getrappel en geschuif in mijn buik!

2. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Wauw Sparky dat gaat dan ineens wel heel hard. Voor jou wel fijn als je je zo vervelend voelt.

Hier nog 6 weken tot uitgerekende datum zeg zelf.nog steeds dat hij eerder komt maar wacht rustig af.

3. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hoe voelt het indalen bij jullie? Ik heb sinds een weekje af en toe last van enorm pijnlijke steken in en rondom mijn schaamstreek. Ik kruip dan echt een beetje in elkaar. Tot nu toe steeds als ik gewoon sta. Een keer in de bouwmarkt en gisteren na het douchen. Na een paar seconden is het weg. Nu twee keer gehad. Zou dat indalen kunnen zijn?

Woensdag weer controle, donderdag ben ik alweer 35 weken. Ik ben een echte eend, waggel me suf en lange afstanden lopen gaat echt niet meer lekker.

Sparky, wat fijn dat je een datum hebt!!! Lekker naar toe leven nu, nog eventjes!

4. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier af en type scherpe steken in de buurt van mn liezen

5. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Hier ook flink wat steken en druk door het indalen!

Dames ik doe mee met buik van de maand. Ik maak hiermee kans op een draagdoek. Bij home, buik ban de maand kun je op mij stemmen. Mijn foto heet 30 weken zwanger, ingezonden door Lismam. Zouden jullie op mij willen stemmen?

6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Sparky: Wat fijn om een datum te hebben! nog 2,5 weekje dus ongeveer! heerlijk om dat precies te weten haha!

Beckje: Ohh dat is snel om nu al weeen te hebben! Ik heb geen idee hoe het is of voelt. Maar fijn dat het niet door heeft gezet. Wel eng omdat je al constante weeen had. Wat vond je verloskundige hier van?

Finally: Wat raar dat de gyn je van thuis bevallen wil praten. Je weet zelf wel wat je wilt. en of jij bij die 70 of 30 procent wilt horen kun je nog altijd zelf bepalen!

Lens: Hier de baby ook al bijna ingedaald zei verloskundige. Ik heb last van steken in mn onderbuik gehad. af en toe een scherpe pijn. Verder weinig last van gehad.

@Hier: Gaat nog steeds helemaal goed. Alles word wel echt zwaarder en merk aan mezelf dat ik meer mijn rust moet gaan pakken. Ik wil graag nog alles wat ik kon, maar mijn lichaam heeft daar niet zoveel zin meer in. Verder begint de buik steeds meer in de weg te zitten en kijk ik er echt wel naar uit om mn kleintje in mn armen te mogen hebben

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Lismam, sorry ik had al gestemd op een ander (kijk ook nooit naar de namen trouwens.

Lens, hier ging het dit keer gepaard met echt krampen en nog ligt ze helaas niet vast.

Miloena, vervelend he die laatste loodjes waarin je meer wilt dan je kunt.

Hier vandaag diagnose zwangerschapscholestase gehad. En daardoor wordt de inleiding verplaatst van 38 weken naar 37 weken. Donderdag word de nieuwe datum vastgezet maar dit zal hoogstwaarschijnlijk 15 mei zijn.

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Sparky: Wat is dat precies?
    Wat spannend wat schiet dat dan ook al op zeg. nog ongeveer tien daagjes en heb jij je wondertje in je handen, heerlijk vooruitzicht!

9. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Wowww sparky, dat is ineens snel!

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Miloena, het is volgens mij galstuwing. In ieder geval worden de galwegen afgekneld. Dit uit zich eigenlijk in maar 1 ding en dat is extreme jeuk.

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat betreft indalen: hier zie ik het vooral aan de vorm van mijn buik, is nu een hangbuik hihi. pijn en trekkerig gevoel heb ik helaas constant omdat de boel gewoon iets te hard groeit. al heel wat weken vragen mensen of ik niet elk moment ga bevallen...
    weeën zijn weggebleven en de verloskundige maakt zich er niet druk om, ze hoopte in ieder geval dat ik niet nog al te lang meer door hoef te lopen en dat de kleine iets van 2 weekjes eerder komt, maarja we hebben het niet voor t zeggen....

@sparky: jeetje, wel fijn dat de kleine nog wat eerder mag komen. hoop dat je snel van je klachten af bent en lekker kunt gaan genieten!

12. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al zo'n twee weken last van voorweeen. Verlos zegt dat dat vaker al zo vroeg begint bij een tweede.. Ze maakt zich er dan ook geen zorgen om, ik ook niet ;) ze willen mij wel alvast proberen te strippen bij 38 weken omdat het een hell-zwangerschap is.. Ik ben benieuwd! Hier merk ik ook dat ik meer slaap nodig heb (wat ik niet krijg :D) meer mensen die echt weer staand zouden kunnen slapen?
    Sparky! Spannend man! Gewoon al een datum waar je naartoe kan leven, super!

13. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Vandaag controle gehad en meneer lag netjes naar beneden met z'n hoofd, maar nog niet ingedaald. Morgen 35 weken!
    Verder bleek alles goed door te groeien behalve z'n buikje, die bleef een beetje hangen op de curve. Niet zorgwekkend want nog steeds gemiddeld, maar wel even een aandachtspuntje. Over 2 weken weer terug :).

14. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier lag meneer ook netjes naar beneden en was zelfs al een beetje ingedaald. Vrijdag helaas naar t ziekenhuis. Bloeddruk is te hoog😭
    Die thuisbevalling kan ik echt op m'n buik schrijven..

15. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah balen zeg finally! Ah gelukkig houden ze jullie goed in de gaten!

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hebben jullie allemaal groeiecho's bij de vk? Hier namelijk na de 20 weken echo geen beebje meer gezien.. :$

Sparky: Ahh wat naar dat je zon jeuk daarvan krijgt! Dan ben je de dagen dus ook al echt aan het aftellen om van je klachten af te zijn, en natuurlijk je prachtige beebje in ontvangst te mogen nemen!

Bertje: Ik herken je vermoeidheid, enorm! Hier ook geen tijd voor tussendoor dutjes, zodat je echt de kop wel eens wil laten hangen. Moeilijk om rust te pakken die nodig is, terwijl je ook gewoon door wilt gaan! Nog een paar weekjes bikkelen! :D

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier wel ivm mijn enorm groeiende buik...
    vraag me af wat er over een week of 6 uitkomt haha

18. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik loop bij de gyn en heb echos gehad bij 7, 10, 13, 16, 20, 24, 28, 32 en dus gisteren met ong. 35 weer. Routine checks steeds. Over 2 weken met 37 weer, en daarna zullen ze ook wel weer snel opvolgen :).

19. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier extra echo's vanwege zwangerschapsdiabetes.. dan zijn ze bang voor een groot kind. Maar gelukkig is hij dat helemaal niet. En m'n suikerwaardes zijn ook prima. Dus hij heeft er geen last van.

20. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen echo meer gehad sinds de 20 weken. Alleen nog een 3D tussendoor die ik zelf gepland en betaald heb... Volgens mij krijg je na de 20 weken niets meer als alles goed gaat.. Jammer he :D

Deel Deze Pagina