Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ze heet M.ette

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Sparky, omdat ik heel even in dit topic heb mogen mee kletsen: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :)

3. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Wauw Sparky van harte met jullie mooie dochter hoop dat jullie gauw thuis zijn !

4. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaah sparky ontzettend gefeliciteerd!!! Wat een schatje van een meid, die schattige wangetjes :) geniet ervan meis!

5. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Het is zoon gek idee dat jou kindje al gewoon geboren is en dat wij over een tijdje allemaal zo mogen genieten van ons kleintje! Super tof! Hier vandaag 34 weken.. ik zal er wel een hoop geboren zien worden hier met mijn eind juni. Elke keer zeg ik, nog 3 weekjes blijven zitten en dan als je er klaar voor bent ben je meer dan welkom!

6. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan! 😍

7. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Wat een leuke naam Sparky!! :D

8. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Gefeliciteerd sparky

vandaag 33 weken donderdag krijgen we een datum voor de keizersnede dan kunnen we echt aftellen.

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties. Ze doet het supergoed en gisteravond zijn we thuis gekomen. Een heerlijk tevreden meisje :)

10. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik kom net terug uit zkh. Voelde me al een paar dagen niet goed. Na urine en bloedcheck bleek alles goed te zijn, dus moet gewoon meer rustig aan doen was het advies. Woensdag weer routine check en echo :).

11. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Doe je rustig aan lens?

Hier vandaag heel weinig gedaan geslapen tot half tien en om 3 tot 5 weer geslapen
    Mochten er nog mensen belang hebben bij de fb groep kun je me een pb sturen;)

12. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    sparky geweldig gefeliciteerd! maar lekker genieten van je kleine meid!!

13. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hier net de vluchtkoffer grotendeels klaar gemaakt :). Moeten nog wat dingetjes in die we nu nog gebruiken, zoals toiletspullen enzo, maar zelfs dat zit al in de toilettas, haha.

Komend weekend nemen we hem ook voor het eerst mee omdat we niet thuis slapen. De afgelopen dagen niet zo fit geweest en wat onrustig, dus we zullen zien. Morgen weer echo en routine controle :). Donderdag 37 weken!

Hopelijk gaat hier met iedereen alles goed!

14. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames; alles goed? Hier n paar weken afwezig geweest door drukte. Gisteren is mijn verlof begonnen en weet nog niet wat ik met mezelf aan moet. Alles is klaar en dus is t wachten op de kleine.

Hoe gaat t met jullie?

15. jake85

jake85 Lid

2 okt 2014
    15
    0
    0
    wat een dag gisteren.

de nacht van woensdag op donderdag vanaf 3 uur om de 10 min weeën,
    deze bleven maar om de 10 min komen, maar werden wel heftiger.
    dus om 10 uur ziekenhuis maar eens gebeld, want begon al aardig benauwd te krijgen.
    daar aan de ctg gelegd en doordat ik me zorgen maakte omdat ik de kleine ook niet vaak meer voelde de laatste dagen en mensen in en uit kwamen lopen, kreeg ik op het laatst van de 30 min maar 2 fatsoenlijke weeën 'op papier'.
    en waar ik al bang voor was, want zo ging het bij mijn vorige bevalling ook; ontsluiting was niet toegenomen.
    (vorige keer braken ze mijn vliezen om te laten vorderen, deze keer niet dus)

teleurgesteld dus maar weer naar huis
    en moest maar in bed gaan liggen rusten en een aspirine nemen.
    thuis gekomen dit gedaan en de weeën zakte na 3 uur weg door de spierpijn in mijn buik en van het inwendig onderzoek (verloskundige deed dit zo lomp) de rest van de dag op allerlei plekken weeën, en verschrikkelijke spierpijn hiervan.

meerdere keren kruiken er tegen gehouden en die van gisteravond hielp gelukkig.
    nu nog zeurderige pijn onder en voel mijn kind vaker, dus toch nog ergens goed voor.

maar ik ben nu helemaal het geloof in mijn lijf verloren, en dat het dus weer zo'n drama word als vorige keer.
    want mevrouw is ook al 3800 gram, dus dat wordt ook nog een punt.
    want inleiden met 39 of 40 weken hierom willen ze niet, want da is alleen maar pijnlijker en vorige kreeg je met 4100 gram er toch ook uit (was wel met infuus om pijn te verminderen van weeën en uiteindelijk na 18 uur braken en na vliezen breken en omdat ze zich in zijn omvang hadden vergist (keizersnede was te laat) en de ruimte van bekken met 3 keer trekken door 2 personen met een vacuümpomp)

ik ben er dus helemaal klaar mee nu, hopelijk komt ze heel snel!!!

16. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Woww Jake, wat beroerd zeg!

17. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Oh bah jake wat een verhaal.

18. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Jee jake klink heel onprettig allemaal ! Hoop dat het snel beter met je gaat of dat de kleine zich snel meld

19. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Vervelend Jake, ben wel benieuwd of het door gaat zetten en de kleine er aan komt. Gek idee dat we inmiddels zover zijn allemaal dat we hiermee te maken gaan krijgen... spannend!!

20. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Lens; Fijn om de koffer klaar te hebben, mocht het moment er zijn kun je zo van start.

Chaimi; lekker geniet van je verlof!

Jake; He bah meid, je bent ook alweer bijna 39 weken. Dat ze je zo gemakkelijk weer laten gaan dan!

Deel Deze Pagina