Jake, ben benieuwd hoe het inmiddels met je gaat? Hier gaat alles goed, straks controle! Hoop dat ze nog goed ligt en dat ze aan het indalen is! De indalingsweeen en pijntjes heb ik al een tijdje maar elke keer lag zo nog erg hoog!
Alles was goed nu alweer terug naar huis Beide buikje rond de 37 weken!ben nu 34.2! Gewichten worden geschat op 2549 en 2694 ze doen het dus goed en helemaal voor een 1eiigetweeling zei ze
omg... kom net terug van de echo... tja, nu weten we wat t geslacht is.... foutje bedankt... nouja maakt niet uit. alles is goed gelukkig. dat is t belangrijkste kleine is nog niet ingedaald en heb zát vruchtwater.... de bevalling ff snel doorgenomen en nu maar afwachten
Ow wat slecht zeg! Wel fijn dat alles goed is! Hier naar de lactatiekundige geweest. En de eerste 8 mL gekolfd. Dus als die kleine bijgevoed moet worden, kan t als t goed is straks met moedermelk.
dat is wel fijn, dacht dat dat pas kon als de kleine geboren is trouwens bijzonder. ja ze schaamde zich dood, maarja we zijn allemaal mensen toch
Nee t kan wel. Maar gaat met millilitertjes tegelijk. Maar dat is ook niet zo erg. Want bijvoeden doen ze ook met zo'n 15 mL per keer
Dames! Ik hou zoveel vocht vast dat ik amper een wasknijper open krijg! Het doet ook pijn door heel m'n armen.. Ik begon al aardig vocht vast te houden maar is nog nooit zo erg geweest als nu.. Morgen moet ik toch naar de verloskundige dus even aangeven of denken jullie even bellen? Ivm misschien te hoge bloeddruk...?
Ik zou voor de zekerheid even bellen! Ik wil je niet bang maken, maar een zwangwrschapsvergiftiging kan zomaar ontstaan. Dus ik zou t zekere voor t onzekere nemen en gwoon even bellen.
Ik voel me voor de rest "goed" geen dingen als hoofdpijn, vlekken zien oid.. Denk dat ik het rek tot morgen alleen ga ik wel duidelijk vragen of ze me volgende week wilt strippen (38 weken) het is op deze manier bijna niet meer te doen
Bertje; Succes vandaag bij je controle! Finally; Wat goed dat je nu al aan het kolfen bent al is het een paar mm. Beckje; En is het geslacht wat je dacht dat het zou worden? Lijkt me vreemd en onwerkelijk om dat alsnog ineens van te voren te weten. jake; Hoe gaat ie bij jou??
ja is toch wat ik dacht ja ben nog beetje voorzichtig met hier plaatsen ivm evt meelezers. maar was wel ff beetje van oei... tja nu weten we dus al... heel raar. ergens wel jammer, maar aan de andere kant het is ookweer niet zoooo erg. dan kan ik nu op mijn gemak alle kleren helemaal klaar leggen
Ik ben woensdag nog voor een extra controle geweest. We dachten dat ik al mondjesmaat vruchtwater verloor, maar dat bleek na wat testjes (inwendig oa) niet zo te zijn. Weer aan een hartfilmpje gelegen woensdag, was allemaal prima. Mijn bloeddruk was wel wat aan de hoge kant, dus dat houden ze een beetje beter in de gaten nu. Hebben vanmiddag weer een routine check + groei echo. Kijken of mijn kleine baby nog gegroeid is. Hij wordt klein geschat door de artsen nu, maar niet zorgelijk klein gelukkig .
Vandaag 39 weken! Ik ga maar eens kijken of ik wat kleur op m'n benen krijg vandaag😜 Hoe gaat t met iedereen? Hier wel als ik wakker word, wat last van m'n handen. Dat soort van carpale tunnelsyndroom. Maar verder niks te klagen. Bloeddruk blijft ook redelijk. Wel datum afgesproken voor inleiden. Maar die houd ik voor mijzelf. Ik hoop dat ie gewoon voor die datum komt.
@Finally; Mooie buik hoor!! het is hier echt een dooie boel ja! Hier zit beebje nog steeds en nog geen naderende bevalling denk ik haha, voor zover je daar over na kan denken
Wat een rust! Al juni baby's? Hier nog niet. Alles nog aardig rustig! Wel super blij dat ik voorbij die 37 weken ben! Vanaf nu mag ze komen..
Ben ik de eerste dan met een juni baby? Onze knappe 4e zoon is gisterochtend geboren na een snelle bevalling...
Van harte gefeliciteerd!!! Hier wel wat gerommel maar t lijkt nog wel even te duren. vind t wel spannend worden nu!