Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vandaag 39 weken en af en toe wat gerommel... Ik denk dat ik dit keer weer richting die 41 weken ga... Ze willen me morgen wel strippen maar ben bang dat ik dan met moeder natuur rommel en onze zoon er helemaal nog niet klaar voor is :D straks komt ie eruit door strippen en issie super chagrijnig... echt hoor, wat hormonen allemaal met je doen! Dus ik weet het nog niet zo goed of ik het laat doen of niet... Iemand ervaring met strippen rond 39 weken?

2. Eef84

Eef84 Lid

4 okt 2014
    37
    0
    0
    Gefeliciteerd mamavan4jongen! Ik ben 02 juni bevallen van een kerngezond meisje. Ze was 10dagen te vroeg maar doet het super!

Heerlijk genieten hier met zijn viertjes! Haar broertje is ook helemaal weg van z'n kleine zusje!

3. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hier ook nog geen baby :). Vandaag controle gehad, is inmiddels wel zo goed als ingedaald. Indien volgende week donderdag (41 weken precies) nog geen baby, dan word ik ingeleid :).

4. jake85

jake85 Lid

2 okt 2014
    15
    0
    0
    Sorry voor de late melding.

Maar 28-05 zijn we de trotse ouders geworden van een prachtige dochter Naomie.
    Ze woog 3895 gram en was 50 cm groot.
    Ik wens iedereen veel geluk met hun kleintje of nog succes met de laatste lootjes

5. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hoi hoi, hier 10/6 bevallen van Finn. Om 8u aan t infuus gegaan voor de inleiding. En om 14u wassie er. Tis me erg meegevallen. Ook dat ik in t ziekenhuis moest bevallen. Hij woog 3645gr en is 55cm

6. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Hier 10/6 bevallen van onze zoons k.j.e.l.d. en l.as.s.e
    Geplande keizersnede met snachts al gebroken vliezen erg fijn om te weten dat ze zelf ook eruit wilden.
    Ze doen het goed hebben alleen dag en nacht omgedraaid dus dat moeten we even proberen te veranderen.e
    Grote broer is ook super trots

7. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames!

8. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Gefeliciteerd meiden geniet ervan !!

9. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Gefeliciteerd met alle al geboren kleintjes! Nu de rest nog..

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Gefeliciteerd iedereen!
    hier veel pijn met alle steken downthere als de kleine beweegt. erg vervelend.
    verder nog weinig verandering. ben benieuwd...

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Gefeliciteerd allemaal! Wat veel al! Leker genieten van jullie kleintje(s)

hier nog steeds alles rustig en beebje zit nog prinsheerlijk.
    Voor mij zijn de bewegingkjes soms iets pijnlijker aan het wordrn

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gefeliciteerd allemaal!

13. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik weet dat hier meiden uit het andere oude juni topic komen.
    ik ben uiteindelijk met 41.3 week bevallen op 12 juni van een zoon. 4330 gr!!! In het zh omdat hij in het vruchtwater had gepoept. Vliezen zijn sochtends door de vk thuis gebroken om 9.15 en 11.45 in zh geboren. Was een heftige bevalling! Turbobevalling noem ik het hihi.

14. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Gefeliciteerd aliesje nu lekker genieten !:)

Hier nu 40+3 ben er super klaar voor nu t ventje nog

15. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hier ook nog geen baby..

Zaterdagavond op extra controle geweest want voelde me niet lekker. Alles was goed; urine, bloed, hartfilmpje. Met mij gaat het medisch ook gewoon uitstekend. Ik zit er alleen he-le-maal doorheen. Die paar uurtjes slaap doen me niet goed, bekkenpijn. Laatste loodjes zijn enorm zwaar.

VK in ziekenhuis wilde me zaterdagavond nog niet inleiden, ondanks dat ik dat graag wilde, begrijp ik dat. Ze willen niet "kloten" met moeder natuur. Bij inwendig onderzoek bleek ik ook nog dicht te zitten, dus strippen was ook geen optie, anders had ze dat wel willen doen. A.s donderdag ben ik precies 41 weken en gaan we, indien hij niet eerder komt, de inleiding bespreken en dan is het donderdagavond of vrijdag zo ver dat ik eindelijk kan worden ingeleid. Aftellen is nu dus echt begonnen.

16. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi Lens,
    ik had t zelfde. Door toucheren net voor 41 weken ben ik van potdicht naar wat ontsluiting gegaan. 2 dgn later kon ze strippen. Wat geromnel en onregelmatige weeën, slijmprop verloren. Volgende ochtend vk gebeld en gevraagd of ze de vliezen wilde breken. Dat wilde ze wel doen. 9 15 vliezen gebroken, maar hij bleek wat te hebben gepoept. Niet veel gelukkig, was wel blij anders had ik pas ma of di worden ingeleid. Wieweet hoeveel hij dan had gepoept. Weeën kwamen razendsnel vanaf dat punt. Was 10.30 aangekoppeld in het zh. Al 5 cm ontsluiting. 11.41 geboren, na 3 minuten persweeën.
    is wel 2e zwangerschap hoor.

17. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    lekker snel! hier bij de eerste ook zo'n turbo bevalling gehad. ben erg benieuwd deze keer!

18. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hier ook nog alles rustig, wachten duurt soms echt lang haha.

Aliesje gefeliciteerd! Lekker genieten

19. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Al nieuwe baby'tjes? Joanne inmiddels doorgezet? Lens? Hier nog rustig. Wat kramjes en steekjes zo nu en dan!

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Spannend dames die nog moeten bevallen! Hopelijk mogen jullie snel jullie kleintjes vast houden.

Deel Deze Pagina