Hey dames.. Ik kan me ook aanmelden!! Vandaag 3 positieve testen in me handen gehad Volgens mijn berekening zal ik 21 juni uitgerekend zijn.. erg spannend allemaal!! Moest eigenlijk vandaag of morgen ongesteld worden, heb wel veel krampen dat vind ik wel eng.. maar goed eerste weken zijn altijd spannend
Gefeliciteerd! Ik had ook erg last van krampen. Ben nu 5,5 week en het wordt nu iets minder. Hoort er dus allemaal bij
Het is vandaag 2 weken geleden dat ik de positieve clear blue test in mijn handen had en moet nog anderhalf week wachten op intake bij de vk. ppppfffff wat duurt dit lang!!!! Het wachten valt me zwaarder dan ik dacht
Hier ook nog 3 weken 😥. Wachten duurt echt lang. Hopen dat we dit keer wel een sterk kloppend hartje krijgen te zien!
Welkom nieuwe dames! Hier nog 9 dagen wachten tot de echo. Sinds vandaag begonnen met mijn maag leeggooien. Dat ben ik zo niet gewend, normaal kan ik echt niet spugen....
Ik doe morgen nog een testje en dan bel ik einde vd week de verloskundige. Ik vind het soms zo enorm spannend. Heb ook soms wat buikpijn bij mn baarmoeder een soort trekkerig en stekend gevoel. Denk ook steeds dat ik vloei, maar ik verlies waterige afscheiding. Word er zo onrustig van. Wij hebben het wel al verteld aan mijn ouders en mn vriend zn moeder. Die zijn superblij! Weten ook van onze onderzoeken enzo.
mag ik ook bij op de lijst ? babylove85 , 29 jaar , 2de zwangerschap ,1ste kindje uitgerekende datum rond 5 juni 2015 wij willen graag weten of het een meisje of een jongen zal worden 20 oktober 1ste echo aan iedereen gefeliciteerd !! xxx
Wij hebben het tot nu toe aan allebei onze ouders verteld. Met de zwangerschap van onze dochter konden we hun niet verrassen door de IVF, dus konden nu echt niet meer wachten. Morgen vertel ik het nog aan mijn beste vriendin, en de rest moet wachten tot een week of 10/12. Ik bel woensdag de verloskundige, de praktijkassistente is de zus van mijn beste vriendin en ik wil niet dat zij het eerder weet dan mijn vriendin.
dag dames ik heb woensdag een eerste gesprek met de vk.. weten julie of ze dan ook gelijk gaan kijken of alleen een gesprek.. ik ben bang dat ik er zo naar uitkijk voor niets. of ligt het aan de vk?
Is per verloskundige verschillend. Maar je kunt toch gewoon ff bellen en vragen of ze wel of geen echo maken.. Dan weet je het.
Ligt aan de VK. Bij mijn eerste hadden wij een intake gesprek tussen de 7e en 9e week, dit was om je medische geschiedenis etc door te nemen. De echo was dan tussen de 9e en 12e week waar een Aparte afspraak voor gemaakt werdt.
Hoeveel weken ben je nu? Ik heb de intake al gehad maar ze kunnen het hartje nu nog niet horen of zien. Horen is sowieso pas rond de 10/12 weken. Volgens mij doen de meeste vken toch ook niet zelf de echo? Of wel?
ButterflyNova, 28 jaar, tweede zwangerschap, eerste kindje. Willen graag weten J of M Uitgerekende datum: 11 juni 2015 Afspraken: 31 oktober - eerste echo Shaker, 26 jaar, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt. Uitgerekende datum: 12 juni 2015 Afspraken: 29 oktober, eerst echo Saby, 25 jaar eerste zwangerschap dus eerste kindje Willen graag weten wat het wordt Uitgerekende datum: 1 juni of 2 juni 2015 Afspraken: 22 oktober eerste vk afspraak Finally88, 25 jr. 2e zwangerschap, 1e kindje, wil graag weten wat t wordt. Uitgerekende datum: 11 juni Afspraken: 3 nov 1e echo + intake Sabrina, 22 jaar oud. In principe me 3de zwangerschap, heb een zoontje van 2 jaartjes, en afgelopen april een miskraam Wij willen graag weten wat het word Uitgerekende datum: 8 juni uitgerekend Afspraken: 27 oktober me eerste echo Barbara1982, 32 jaar oud, 1e zwangerschap, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt! Uitgerekende datum: 3 juni 2015 Afspraken: 28 okt eerste echo Sparky, 27 jaar zwanger van mijn 3e, 1e kindje van mijn vriend. Willen graag weten wat het wordt. Uitgerekende datum: 7 juni 2015 Afspraken: 22 oktober voor de 1e echo naar de gyn. Ook al afspraken staan bij de vk, 29 okt intake en 3 november echo. Peony84, 30 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje Mijn man wil het deze keer wel weten, ik niet... Uitgerekende datum: 22 juni 2015 Afspraken: nog niet gebeld Eef84, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje (al een zoontje van 8maanden), J/M willen we niet weten Uitgerekende datum: 4 juni 2015 Afspraken: 21 oktober eerste echo Emmie83, 31 jaar, tweede zwangerschap, tweede kindje. Willen graag weten wat het wordt Uitgerekende datum: 15 juni 2015 Afspraken: nog niet de verloskundige gebeld Helentje, 31 jaar, eerste baby Ik wil graag weten wat het wordt Uitgerekende datum: 9 juni 2015 Afspraken: 23 oktober intake 30 oktober eerste echo Avocadootje, 31 jaar, tweede kindje J/M Ja wil ik heel graag weten! Uitgerekende datum: 6 juni 2015 Afspraken: nog maken Koekenpan, 28 jaar, eerste zwangerschap, eerste kindje. J/M willen we zeker weten Uitgerekende datum: 21 juni 2015 Afspraken: nog niet Kelly, 27 jaar. 2e zwangerschap, 2e kindje. Willen graag weten wat het word. Uitgerekende datum: 18 juni (nog niet zeker) Afspraken: nog niet gebeld. Babylove85, 29 jaar, 2de zwangerschap, 1ste kindje Wij willen graag weten of het een meisje of een jongen zal worden. Uitgerekende datum: rond 5 juni 2015 Afspraken: 20 oktober 1ste echo
Liesbeth1982 32 jaar 1e Zwangerschap We willen graag weten of het een jongen of meisje word Uitgerekende datum ongeveer 3 juni Afspraak 28 okt 1e echo
Zo herkenbaar Koekenpan! Ik denk ook steeds dat ik vloei en dan is het ook afscheiding. Zit ook elke keer met spanning op het toilet, gaat eigenlijk nergens over. Hoop zo op een goede echo, voor iedereen!!
Hhaha hier bij mij precies hetzelfde... !! Hoop inderdaad.ook op een goede.echo voor.iedereen! .. en.hoop dat die onzekerheid enzo op het toilet.bijvoorbeeld dan ook wat minder word