Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik vond inwendig reuze meevallen, had echt erger verwacht!
    Moest eerst inwendig bij de VK, daarna bij de gynaecoloog en bij de nacontrole nogmaals bij de gynaecoloog. Je went er aan zullen we maar zeggen ;)

Mochten ze het nu niet goed kunnen zien, om wat voor reden dan ook dan mag het van mij lekker inwendig. Als ik maar duidelijkheid krijg!

2. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik lees ook overal dat inwendig al met al wel mee valt. We zullen zien! Wat ButterflyNova zegt, zolang ik maar duidelijkheid heb vind ik alles goed.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zou het niet weten. krijg met 10 weken pas een echo, dan kan het gewoon uitwendig gelukkig. mij lijkt het niets iig

4. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook zo hoor, en het valt ook wel mee. Ik had gedacht dat ik na mn bevalling alle schaamte wel achter me had gelaten toen ze met zn vieren met een bouwlamp er op naar het hechten van mn doos aan het kijken waren... 1,5 uur lang;) Haha dan is dit niks...

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    haha
    ik kreeg nog de opmerking van de assistente: zo dat ziet er nu wel weer goed uit...
    was een klein knipje... en bedankt he -.-

6. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zo dat mag wel ook dan toch. Volgens mij geneest zoiets binnen hooguit een paar weken weer helemaal. Ik had zelf na 5 dagen geen last meer van de knip.

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb er weken pijn aan gehad... week of 6

8. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooow dat meen je niet, wat een pech zeg

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    idd ja... gelukkig wel allemaal goed gekomen. bleek 1 hechting ruzie met een zenuw te hebben. ook wel eens met een 'verkeerd'gezette piercing gehad. nadat die boel eindelijk allemaal eruit was was het ook weer gelijk over gelukkig :D
    maar die opmerking zal me nog lang na blijven haha, schrok me rot

10. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ietsjepietsje ongepast wel eigenlijk. Ik bedoel wat schiet je met zo'n opmerking op. Het is toch niet dat je daar voor ging ofzo?

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Sorry, ik moest hardop lachen. :D

12. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier vorige keer ook 3 keer een inwendige echo. En de verloskundige doet t puur vriendelijker dan de gyn. T zal mij dus ook worst wezen. Als ik maar een kloppend hartje te zien krijg.

13. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Hallo allemaal,

hier ook uitgeteld in juni. 2 juni is mijn uitgerekende datum. Volgende week donderdag heb ik mijn eerste echo spannendd!!

en ik ben zoooo bang, ppfff kan die angst gevoelens overdag goed wegzetten maar zodra ik savonds op de bank zit breekt de pleuris uit in mijn hoofd. Ben zo bang voor weer een leeg vruchtzakje zoals je in mijn onderschrift ziet.

ik wil genieten maar kan het op een andere manier niet, van het weekend liepen we in ikea en mijn moeder zei kijk eens wat een leuke spullen en dan loop ik aan mam kom, we wachten eerst ff de echo af. Vind het zelf ook zo leuk om naar te kijken maar die gedachtes in mn hoofd maken me gek. :(

En dat komt omdat ze bij mij de pap hebben aangetroffen, de kans dat mijn baarmoeder eruit moet binnen nu en een jaar is ontzettend groot, ik loop in het zkh onder controle, dit voelt voor mij als enige kans, stel dat het er volgend jaar uit moet omdat ze cellen dan nog dieper zitten als nu (nu is het al niet meer geheel te verwijderen). Wij willen zo graag een kindje.

Sorry voor het lange verhaal, zit me gewoon enorm dwars.

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    jeetje wat vreselijk eng allemaal. ik hoop zo erg voor je dat alles goed zit!
    probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken iig.
    heel veel sterkte met het wachten en zal heeeel hard duimen dat je een mooi knipperend hartje ziet!

15. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Sabine wat vervelend dat je met die gedachten en angsten loopt.
    Logisch natuurlijk, iedereen is bang dat het niet goed gaat maar je moet wel je leven kunnen leven. Anders alvast de ha, vk of gyn bellen voor een afspraak? Ze kunnen geen kloppend hartje toveren maar zij kunnen je in een gesprek misschien al wel iets geruststellen.
    Heftig ook van de pap. Kan mij voorstellen dat dat extra druk op deze zwangerschap legt.
    Sterkte meis! Je kunt iig hier al je verhaal kwijt.

16. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Hoi dames, ben hier een tijdje niet geweest omdat ik pas gerust zou zijn na de eerste echo, die was dus vandaag :) alles super hier, kloppend hartje, 8,3 mm, ben ongeveer 7 weken ver.
    Toch nog even bang afwachten. Morgen gaan we onze ronde doen en het goede nieuws eindelijk vertellen :D

Goh Sannie92, wat heftig :( Ik duim alvast dat alles ok is!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik meld me ook hier.
    Ben 36 jaar en na 17 maanden zwanger van de 2e. Het voelt nu goed, net zoals bij mijn zoontje, daarom durf ik mezelf hier neer te zetten. Bij mijn (v)mk weet ik het meestal direct.
    Sinds vorige week zondag test ik positief en ben nu tussen de 4+3 (eisprong) en 5+0 (eerste dag laatste menstr.). Dus zo tussen 16 en 20 juni uitgerekend. 20 Juni is de sterfdag van mijn vader dit jaar, dus zou dat een prachtige datum vinden. En is ook 1 dag voor mijn verjaardag.

Gisteren al intake gehad bij de VK en de 25ste eerste echo. Hopelijk dan al een kloppend hartje, net zoals bij ons zoontje.

Mykelti
    36 jaar
    Willen weten wat het wordt
    Uitgerekend tussen 16-20 juni
    1ste echo 25 oktober
    2e afspr VK 26 nov

18. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Dank jullie wel voor de lieve reacties !!♡ doet me goed.
    Je legt er idd meer druk op omdat ook de gyn zei dat ik er beter maar zo snel mogelijk mee aan de "gang" kon gaan omdat ze me geen zekerheid kan bieden over mijn baarmoeder.

Nu heb ik afentoe menstruatie krampen en dan schiet ik al helemaal in de stress. Ook heb ik vandaag een afspraak gemaakt bij een pretecho bureau, miss wat ongeduldig maar ik wil meer rust! Vrijdag om 12.30 kan ik terecht. Dan ben ik 7+3. Misschien niet slim maar ik kan mezelf niet meer inhouden.

Pff onzekere tijden is zo erg. Maar zo een forum doet dan echt wonderen. Dat scheelt enorm!

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Succes en veel plezier vrijdag Sannie!

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Mykelti, 20 juni zou dan wel heel bijzonder zijn.
    Nog gecondoleerd!

Sannie, die menstruatiekrampen hield ik tot 13 weken. Volgens mijn vk een teken dat mijn baarmoeder groeide en er betere doorstroming was. Positief dus. Al bleef ik het eng vinden. Maar hoop dat het je misschien wel iets gerust stelt.

Ik ga vandaag mijn vk maar mailen. Ik reken vanaf mijn eisprong omdat ik getempt heb en een posi ovutest maar vanaf mn menstruatie ben ik nu al ruim 5 weken. Ze wil graag dat je voor 6 weken mailt dus vandaag maar ff doen.

Deel Deze Pagina