Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik vind het zo fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben met angst en onzekerheid bij de eerste echo. Zal alles wel goed zijn? Zit er wel iets? Klopt het hartje? Groeit het goed?

Ik vind het zo vreselijk lang duren allemaal. En dan daarbij dat ik vrij weinig kwaaltjes heb...

Zucht.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb ik ook... zeker als je ziet dat velen hem zo enorm vroeg krijgen. ik krijg hem pas met 10 weken...
    dan zijn 5 weken onzekerheid wel lang idd. nouja maar vertrouwen erop dat het goed zit...

3. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik had hem ook pas met 10 weken gehad als ik de VK niet had gebeld met het verzoek om 'm eerder te doen. Ik heb die bevestiging echt nodig om rustig te blijven en te kunnen accepteren dat de baby er aan komt. Begrepen ze daar gelukkig goed, dus nu m'n eerste echo met 8 weken.

4. sannejet

sannejet Lid

15 okt 2014
    51
    0
    0
    Hi allemaal, wat leuk zo'n gesprek met allemaal dames die in juni zijn uitgerekend.
    Ik ben, naar eigen berekeningen, uitgerekend op 18 juni.
    Dat betekent dat ik nu in mijn 5e week zit.
    Ik heb mij aangemeld bij de VK en wordt deze week teruggebeld voor een afspraak... dat vind ik heel erg spannend.
    Ik ben 27 jaar en mijn vriend ook. Dit is ons eerste kindje :)

5. PurpleDolfin

PurpleDolfin Niet meer actief

Hallo allen!
    Ten eerste gefeliciteerd voor alle zwangeren! Afgelopen weekend een positieve test gehad en ben nu vier weken en 5 dagen zwanger van ons tweede kindje! Heel erg blij mee, al voelt het soms nog wat onwennig. Lees dat er meer zijn die dat gevoel kennen. Ook een afspraak gemaakt bij de vk, 14 november pas..duurt lang! ;) Verder voel ik me goed. Wat sneller moe en voel mijn buik wel meer dan bij de eerste en ook sneller buikje :( Zijn er meer die dat hebben, herkennen?
    Groetjes!

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    #286 k3lly, 15 okt 2014
    Laatst bewerkt: 15 okt 2014
    @ sannejet, leuk dan lopen we gelijk :) ik ben ook na eigen berekening 18 juni uitgerekend.

Pfff hier momenteel een rot middag. De misselijkheid speelt lekker op met vlagen, en wat is dan nog ellendiger dan zelf misselijk zijn. Juist je dochter van 2 die ook misselijk is maar daarbij wel de hele boel onder spuugt...... pfoei hoop dat ze het niet doorzet anders kan ik mee gaan doen ben ik bang...

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dank je wel Peonie.

@Beckje: hoe moeilijk ook, de reden dat mensen een vroege echo krijgen, is meestal verdrietig, dus als je het zo bekijkt is dat misschien een stimulans? :) Hier dus wel een heel vroege, maar ja, dan ook mijn 8ste zwangerschap in totaal en pas 1 kindje. Dan liever een late echo als ik mocht kiezen en geen miskramen. :D
    Niet om je aan te vallen overigens, want ik snap je wel. :)

@K3lly: misselijkheid lijkt me niet leuk, sterkte ermee.

Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Hier ook weinig klachten. Voornaamste is wat moeier en nergens zin in. Verder af en aan diarree en verstopping. Andere dingen zijn zo mild of zo weinig aanwezig dat ik ze geen kwaaltjes kan noemen. ;)
    Ik ben een van de gezegende vrouwen die niet misselijk is geweest bij mijn zoontje en ook nauwelijks andere kwalen had. Alleen last van mijn bekken en een vorm van carpaaltunnelsyndroom.

Maar werd wel wat onzeker van de afwezigheid icm al mijn miskramen, dus nog even getest vanmiddag. Is wel mooi donkerder geworden alweer. :D Nu stop ik echt!!!

Bijgevoegde bestanden:

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Oh en op een van de eerste pagina's stond een oproep voor zwangere vrouwen voor de echo opleiding, dus heb me opgegeven voor 27 november. Zin in! Altijd leuk, zo'n extra echo. :)

9. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Haha, ik heb ook 8 testen gedaan ofzo hoor! :)
    Heftig Sanne mbt je baarmoeder, hopelijk gaat het nu goed!
    Ik kreeg een echo omdat ik ook in behandeling was in het ziekenhuis, nu al met 7 weken, gewoon om zeker te weten dat het er echt zit en het hartje klopt. Nu ben ik ook nergens meer bang voor, het gaat goed komen! Houd moed, en blijf positief, heeft mij ook geholpen dames!

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Echt super voor jullie Kristel!

Zal maar niet zeggen hoeveel testen er hier liggen...hahaha :D

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Overigens heb ik uit de tijd van mijn zoontje nog contact via FB met een clubje mensen die ik hier heb leren kennen. Echt super leuk!
    Dus wie weet gebeurt dat nu ook wel. :)

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Mykelti, dat heb ik ook van de zwangerschap van mijn dochter. Hebben toen voor het overzicht een Facebook pagina aangemaakt dat werkt makkelijker dan zp. Heb nu nog contact met zo'n 50 meiden via Facebook met kindjes in deEleeftijd van mijn dochter.

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier helaas vrijwel geen contact meer. ben erg lang ziek geweest en heb daardoor het gevoel gehad dat ik er totaal niet bij hoor. was ook nooit bij meetings e.d. door het ziek zijn.
    (had paar x per week extreme migraines. ergste was 12 uren lang blind zijn en verlammingen. verschrikkelijk was dat. en dat maanden lang) nu heb ik het maar 1x per 3 maanden een paar uurtjes en dan is het klaar gelukkig :)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey, we zijn tegelijkertijd uitgerekend! :)

Wat erg van je migraines...bah...heb je er nu medicijnen voor of is het op een andere manier aangepakt?

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo, dat zijn er veel! :) Wij hebben een clubje van 10 ofzo. Dat is ook wel lekker overzichtelijk. ;)

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ben ik de enige die al zwangerschapsbroeken draagt? Mijn buik is zo opgezet door mijn darmen dat mijn broeken echt irriteren. Gelukkig had ik nog een paar zws broeken. :D

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    En dan te bedenken dat het er veel meer waren, er is laatst onenigheid geweest en dit is wat er nu van over is.
    Geen zwangerschapsbroeken wel vanmorgen een meegroei/voedings bh uit de tas van zwangerschapskleding getrokken, mijn bh's passen voor geen meter meer.

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gelukkig nog niet nodig hihi.

leuk Mykelti :D
    mijn migraines zijn (waarschijnlijk) geminderd door meerdere medicijnen die preventief werken. helaas moest ik met de meeste stoppen door hele nare bijwerkingen (hallucinaties snachts).
    kwam door de hormonen na de bevalling.. *had het vroeger ook erg rond de tijd dat ik voor het eerst ongesteld werd
    ben wel bang dat het straks weer terug komt. dus ga na de bevalling en borstvoeding weer aan de meds :)

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Vraagje adv je klachten...is je vit B12 wel eens getest? Kan namelijk dezelfde klachten geven, dus hoofdpijnen, depressieve gevoelens e.d.
    Sinds ik spuit, is het bij mij overgegaan. Hoofdpijnen vielen wel mee, maar de depressieve gevoelens waren vreselijk. :(

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb ik idd al laten testen. heb al hele berg onderzoeken achter de rug door chronische vermoeidheid. blijk alleen ijzer tekort te hebben. nouja zal wel goed zijn dan :)

Deel Deze Pagina