Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Zo ik lig even een dagje te slapen na m'n nachtdienst, en ik moet echt 3 pagina's lezen. Wat gezellig! Lekkere drukte hier. Ik zou nu ook nog niet aan een fbpagina toegevoegd willen worden. Straks zit hier wel iemand die mij kent.. ik wil dat straks eerst ik het persoonlijk aan iedereen heb verteld.

2. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Zo ik moest 16 pagina's bijlezen, maar heb ik toch maar niet gedaan. Dus sorry als ik ergens niet op reageer.

Ik zag in de laatste berichten over FB. Ik weet dat als je een groep geheim maakt dat niemand buiten de groep er iets van kan zien. Ook niet dat je lid bent geworden. Maar ook ik sta er nog niet om te springen.

3. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    mooie echo's zie ik voorbijkomen zeg!! :D
    ik heb vandaag de huisarts gebeld ivm medicatie die ik nu niet meer mag innemen. Heb volgende week een afspraak om te kijken hoe we t gaan oplossen. Dezelfde dag komt moeders voor moeders langs :D

Ga morgen de verloskundige bellen voor een afspraak...ben benieuwd. Ik wil heel graag 's avonds zodat mn vriend ook meekan!

4. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Haha toevallig ik krijg morgen een telefoontje van m'n cardioloog ivm medicatie die ik niet meer in mag nemen haha..
    Slik ze nu al een week niet meer, maar hou m'n hart letterlijk en figuurlijk vast haha!
    Kan ik gelijk aan hem vragen of ik onder behandeling van een verloskundige mag of gynaecoloog en dan ga ik ook snel bellen :D

5. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Heey dames,

Ik ben alweer een tijdje hier niet geweest..
    Veel bijgekletst.. teveel om op te reageren..

Fijn voor degene die al een goede echo hebben gehad:)
    Spannend om te wachten tot de echo is.. ik moet nog 1,5 week wachten..
    Hier weten een aantal goede vrienden, broers/zussen en ouders het..
    Ik heb sinds begin deze week een zwangerschapsbroek aan.. heel vroeg, maar had dat bij mijn dochter ook.. Mijn eigen broeken zitten gewoon niet meer lekker..

6. PurpleDolfin

PurpleDolfin Niet meer actief

Zo, er wordt hier inderdaad lekker snel op elkaar gereageerd! Fijn om te lezen dag het met de meeste goed gaat en weinig klachten hebben.
    Wij hebben het ook nog aan niemand verteld, pas na de eerste echo, met negen weken. Dus nog even geduld hebben! Bij de eerste wel meteen verteld aan familie, dus soms wel moeilijk nu voor me te houden.

Ik doe ook mee aan moedere voor moeders, komen bij mij volgende week langs. Bij de eerste ook gedaan.
    Kan nog wel in mijn gewone kleren, wel wat dikkere buik al. Maar ik denk dat het soms meer mezelf opvalt dan een ander ;)

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik zie al een paar echo's voorbij komen, wat mooi!

Moet nog 2 weken geduld hebben :(
    Sannie92 wat fijn dat je een hartje hebt gezien, je zult wel geschrokken zijn.

Verder lees ik iets over een Facebook clubje, persoonlijk houd ik het liever bij dit forum. Vind die anonimiteit wel prettig. :)

Verder las ik ook over vertellen, hier weten maar een paar mensen het. Beste vriendinnen die ook van mijn MK weten. We gaan het pas bekend maken na een hopelijk goede echo. Na een MK beleef je een nieuwe zwangerschap heel anders. :(:(

8. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Hoe is het verder dames?

Hier verteld aan leidinggevende, gelukkig hele positieve reactie!
    Ook contact gehad met de cardioloog, krijg nu anders medijnen! Ben benieuwd!
    Verder mag ik op aanraden van de cardioloog niet naar de verloskundige maar mag ik gelijk door naar de gynaecoloog, heb vanmiddag geprobeerd een afspraak te maken maar ze hadden nog geen verwijzing van de cardioloog in de computer staan dus mag morgen terugbellen voor het maken van de 1e afspraak!

9. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Wij waren in behandeling bij de gynaecoloog, toen ik belde dat ik positief getest had hadden ze bij 7 weken een echo ingepland :) Ben er wel blij om! We hebben het ziekenhuis nu ook afgesloten en we mogen gewoon naar de verloskundige. 7 weken is altijd inwendig om zo'n duidelijk beeld te krijgen zeggen ze.

10. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik klets graag mee hier :D

Na de eerste ronde was het al gelijk raak bij ons, wat een bofkonten zijn we!
    Nu maar hopen dat de kleine blijft zitten :)

Ik heb gister met de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt.

11 november de eesrte echo.
    12 november intake.

Ik vind het zo spannend!
    En doordat het in 1 keer is gelukt ben ik toch wel 'extra' bang voor een miskraam :(
    (je leest er zoveel over..)
    Maar heb mezelf al ingefluisterd dat zolang ik geen hevige krampen en/of bloedverlies heb het wel goed zal zitten.

De aanstaande opa's en oma's weten het al, en zaterdag wil ik het mijn beste vriend vertellen (simpelweg omdat we nooit geheimen hebben gehad voor elkaar)

Verder willen we wachten tot we een positieve echo hebben gehad :)

De uitgerekende datum is wel vrij spannend (17/18 juni) want mijn vriend is de 25ste jarig :D

11. sannejet

sannejet Lid

15 okt 2014
    51
    0
    0

Oke, duidelijk. Zeker iets om blij mee te zijn hoor, prachtig. :)
    Fijn dat je nu naar de VK mag?!

Tylmare
    Wat leuk, we lopen gelijk op!

12. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Mag ik bij de club? Ik heb gisteren positief getest! 1-2 weken zwanger, mijn eerste menstruatie dag was 13 september wat betekend dat ik 4.6 weken zwanger ben.

Ik ben 23 jaar en het is ons eerste kindje. We zijn blij, maar vinden het samen ook erg spannend.

13. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Welkom nieuwe dames!

We worden al een aardige groep zo! :D

14. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen, inderdaad! Vruchtbare maand ;)

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Zojuist gebed met de verloskundige, we kunnen 5 november terecht voor de eerste echo en het intake gesprek, ik ben dan bijna 8 weken volgens eigen berekening.
    Nog even in spanning zitten dus.

16. sannejet

sannejet Lid

15 okt 2014
    51
    0
    0
    Wauw, 2 in 1 ! Ik heb 5 nov (toevallig weer t zelfde) eerste intake :) Helaas nog geen echo.

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    In deze praktijk doen ze (gelukkig) aan vroege echo's. Kon de intake ook apart doen maar dit is de 2e keer dat ik bij hun zit dus een hoop gegevens hebben ze gewoon nog.

18. sannejet

sannejet Lid

15 okt 2014
    51
    0
    0
    Ja, is ook net zo gemakkelijk hoor! Er zal wel een reden voor zijn waarom het bij mijn VK apart is. Maar dat zie ik wel... :)
    Stiekem ben ik wel een beetje jaloers ;)

19. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Hoi meiden,
    Sorry beetje druk gehad heb nog niet alles terug gelezen.

Ik had net met plassen bloed. Geen plas het was met afvegen. Ik ben zo bang! Wat moet ik nu doen?
    Ik wil mijn vriend niet bellen want die is aan het werk maar ben helemaal in paniek.

20. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Jeetje meiden. Wat kletsen jullie gezellig, leuk!!
    Fb vind ik prima, heb meerdere groepjes meiden daar, oa ook via zp ontmoet.

Teveel om op iedereen te reageren, zit op mn telefoon maar zag al wat mooie echo's voorbij komen!!
    Ik mag 6 nov naar de vk. Zij maakt dan meteen een echo dus dat is wel fijn.
    Voor de medische echo's moet ik wel naar een ander bureau.
    kreeg trouwens een super leuke reactie van mijn vk. Zo schattig!

Verder voel ik me prima. Beetje gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar dat stelt mij wel gerust. Nog geen buik oid. Ben benieuwd, met mn dochter was ik 14 kilo aangekomen en droeg met 13 weken zwangerschapskleding.
    Maar met een 2e schijnt het wel sneller te gaan.

Deel Deze Pagina