Vreselijk hè.. Moet nog twee weken en dat vind ik al lang. Ben zo bang dat we weer slecht nieuws krijgen. Beeld van de vorige echo (MA) zal ik nooit vergeten..
deels een keuze, deels is werken op dit moment niet mogelijk voor me. ik knutsel wat aan kapotte telefoontjes en probeer zo iets bij te verdienen en tablets en fietsen/brommers als het financieel weer wat beter gaat en zo heb als secretaresse geleerd, maar vind het gewoon zo tegen mijn gevoel in om een brief te typen die mijn baas ook gewoon zo had kunnen typen met een typ-cursus...
Beckje, technisch zo te lezen. Knap hoor! Bee, jeetje meid wat heftig. Ik duim voor een prachtig kindje dat lekker tot het einde bij je blijft zitten. Ik heb vooral last van gevoelige tepels en heb toch het idee dat mn productie achteruit gaat. Verder wat ongesteldheidsgevoel maar voel me prima. Nog niet misselijk!
mja, ik sloop liever een motorblokje uit elkaar en een pctje dan suf kantoor werk, maar ben ook weer van de nagellakjes, dat combineert alleen niet zo hahaha knap dat je toch nog bv geeft, hier was het na 7 maanden letterlijk op... hier ook idd ongi gevoel. hier wel vreselijk misselijk tot kokhalzen aan toe... hopelijk word het niet zo erg als de vorige keer... fijn te lezen dat ik niet de enigste ben met dat gekke ongi-gevoel. maakt me soms wel wat onzeker.
Ik heb ook niet echt veel last van kwaaltjes. Ben wel heel (snel) moe.... Ongi gevoel blijf ik ook gek vinden... En tsja m'n borsten zijn heel gevoelig. Als het hierbij blijft dan teken ik er voor
Ik slik ook Slogar vitamines. En gember capsules tegen de misselijkheid Verder krijg ik steeds meer last van mijn borsten, zelfs met draaien in bed 's nachts word ik er wakker van... Heel erg moe ben ik ook, maar ik ga regelmatig even liggen en dames, gewoon rustig aan doen! Het wordt inderdaad een flink clubje zo! Juni is ook zo'n mooie maand!
Beckje, whaha idd gekke combi. Wel stoer! Kristel, fijn idd om te horen dat het normaal is hoe je je voelt. Tis zo'n onzekere tijd. Borstvoeding is mijn ding. Niet dat ik tegen kunstvoeding ben hoor, ieder zijn eigen keuze. Weet er gelukkig ook veel vanaf en ben aan het kijken of ik moeders kan begeleiden die zwanger zijn of net bevallen. Goede info is zo belangrijk, op die manier kan iedereen zelf zn eigen keuzes maken die bij haar en het kindje passen.
Ik word ook zo rete onzeker van dat ongesteldheidsgevoel in mn onderbuik. Ga 100x op een dag naar de wc om te kijken of ik bloed verlies. Heb ook veel meer afscheiding dan anders dus voelt soms alsof het loopt zeg maar. Sorry vieze praat. Verder idd joekels van borsten en vlagen van misselijkheid. ik slik trouwens puur mama van vsm
Iii meiden ik ben door de pil heen ook zwanger geen idee hoelang aangezien mijn laaste stopweek 8 weken geleden is. Ik heb al 2 kindjes van 3 en 1, volgende week donderdag de 1e echo
Ik mag ook meekletsen 25 juni uitgerekend. Maandag vk bellen voor een afspraak. Ik voel al een hele hoop!
Welkom nieuwe dames. @Bee1986: wat een heftig verhaal zeg! Gelukkig kijk je positief tegen deze zwangerschap aan. Ik duim mee voor een gezond kindje @Shaker, hoe is het nu? En hoe was de echo? Zelf heb ik geen gekke dingen, behalve een paar standaard "Klachten": Snel moe, na veel gedaan te hebben, dan moe en misselijk en gevoelige borsten Volgens mij zijn ze ook al wat groter.
Nieuwe dames, welkom. Hier ook snel moe. Gisteren dagje naar Beekse Bergen geweest, maar dat moet ik vandaag wel bezuren. Dat is ook de enige keer dat ik niet lekker ben, niet echt misselijk, maar weeïg. Verder wat krampjes en steken, maar veel minder dan vorige week. Als ik gewone broeken draag, dan krijg ik wel buikpijn, dus draag lekker mijn slobberzwangerschapsbroeken en leggings. Ik geef ook nog BV, dus wat gevoeliger tepels heb ik ook. Leek gisteren ook wat stuwing te hebben in de dierentuin, getintel. Hopelijk ga ik niet lekken. Kan niet tegen bv compressen, dus dat is dan lachen.
Mijn borsten zijn nog niet echt groter maar mijn tepels vaak wel, wie heeft dat ook? Vermoeidheid neemt ook toe, vandaag na een boswandeling helemaal kapot en een uur geslapen op de bank. Dat herken ik helemaal niet van mezelf!
Ik las net iemand die zei dat de broek al wel echt strak kan zitten en dat je dan buikpijn krijgt? Ik dacht dat het aan mij lag maar ik heb daar ook een beetje last van. Vooral s'avonds kan ik bijvoorbeeld echt geen riem om m'n broek verdragen. Ik ben dan al wel wat zwaarder dus geen idee of het kan... Maar het viel me wel op.
Eind van de dag zitten mijn broeken ook echt niet meer lekker, maar gewoon overdag gaat het wel. Ik ben ook steeds eind van de dag kotsmisselijk. Gelukkig nog niet hoeven spugen maar echt een bléh gevoel. @Mykelti, kan je ook niet tegen die wasbare zoogcompressen? Die zijn van gewoon katoen.
Ja eerste kindje! Heel spannend Ik heb al wat opgezet buikje. Darmen denk ik Ik heb krampjes, zeker einde van de dag. Pijnlijke borsten met blauwe aderen erop. Sneller moe en na eten beetje misselijk. Ik heb ook grotere tepels! Vandaag trouwens bij de Hunkemöller topjes gekocht zonder beugels. Zit onwijs lekker en fijn voor snachts! Nu 3 voor de prijs van 2. Tip van de dag
Oja, ook herkenbaar! Broeken gaan in de avond standaard open. Geen riem. Valt me ook op dat de gordel van de auto irriteert in m'n buik.