Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd dames..

2. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    Jippie joehoeeee als het allemaal goed mag gaan zal ik rond 3-6-2015 bevallen!heb alleeën helemaal nergens last van qua kwaaltjes?

X

3. Pukske

Pukske Actief lid

6 aug 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk een juni-clubje :D

Alle dames van harte gefeliciteerd!

Ook ik wil me graag bij jullie aansluiten. Gisteren op dag 35 van mijn cyclus een 1e test gedaan en direct een knaller.

Zwanger van ons eerste wondertje!

Omdat ik een ietwat langere en licht wisselende cyclus heb houd ik de uitgerekende datum onder voorbehoud op 5 juni 2014 ;)

Het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen.

4. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Hoi iedereen!
    Gefeliciteerd met alle prille zwangerschappen.
    Ik heb vandaag positief getest en mijn uitgerekende datum zal rond 10 juni liggen verwacht ik!

5. Noa1

Noa1 Lid

23 apr 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh HIER zijn jullie :) Ik was al een nieuw topic gestart!

Gefeliciteerd dames. Ik voeg me graag bij jullie :)

6. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ook hier welkom en gefeliciteerd! :)
    Wat is eigenlijk het verschil tussen deze en de andere topic? Is deze meer om te kletsen?

7. Liyah

Liyah Lid

29 sep 2014
    72
    4
    8
    Hoi dames,
    allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik heb vandaag ( 4 dagen na NOD) getest en ik ben in verwachting!

We hebben al 2 kindjes. We waren niet bewust aan het proberen dus het is een hele leuke verrassing. Ik ben 04-06-2015 uitgerekend.

De eerste weken zijn altijd even spannend maar ik ben positief en hoop lekker met jullie mee te kunnen kletsen de komende maanden.

Gr Liyah

8. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Gefeliciteerd dames! :D
    Hier nog eentje voor begin juni :) Ik teste 3 dagen voor NOD reeds positief. Omdat deze test al zeer duidelijk was, ga ik ervan uit dat mijn NOD dus wat sneller was. Sinds vrijdag bevestiging van de HA :) Ben superblij, morgen mag ik langsgaan om al mijn waarden ed te overlopen.
    14/10 heb ik mijn eerste echo, ben zo benieuwd! :D Ik hoop ook dat alles goed gaat, want heb toch nog een beetje bang hoor..

Ik ben trouwens 26 jaar, mijn vriend 24 en het is ons eerste kindje, dus dat maakt het extra spannend! :)
    Qua kwaaltjes heb ik niet veel te melden, buiten die buikpijn soms, heb ik best wel heftig. Is gelukkig ook na een paar minuten gedaan dus zullen wel puur de darmen zijn zeker? :D

Wanneer gaan jullie het vertellen aan de ouders en schoonouders?

9. Helentje

Helentje Lid

10 sep 2014
    20
    0
    0
    Goedenavond dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik zit vanaf vanochtend op een roze wolk! Heb vanochtend vroeg de test gedaan en zoals ik al vermoedde: ZWANGER 😃
    Ik ben soms nog bang om blij te zijn, dit is onze eerste ronde voor een eerste baby en meteen raak had ik niet durven te wensen. Nu bidden en hopen dat alles goed blijft gaan.
    Ik ben rond 9 juni uitgerekend zei de vk, vanochtend afspraken gemaakt, heel spannend maar voor mijn gevoel duurt het nog een eeuwigheid!

Tot dusver geen echte kwaaltjes, behalve wat krampen zo nu en dan, grotere borsten en vaker plassen.

Fijn om in deze spannende tijd hier te kunnen praten, wij willen het voor ons houden tot in ieder geval na de echo en als de vk zegt dat alles goed is, tot die tijd zitten mijn man en ik in deze bubbel en kan ik met jullie de vreugde delen 😊

10. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Gefeliciteerd dames!
    Helentje we hebben op dezelfde dag de eerste echo! Spannend he! Nog een maand wachten pfff...

11. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Ik heb vanavond een cb digitaal gedaan
    1-2 weken geeft ie aan.
    Morgen verloskundige bellen om een afspraak te maken.

Hebben het mijn zussen en 2 beste vrienden vertelt.
    Ouders horen het zaterdag, schoonouders begin volgende week.

Hier weinig kwaaltjes. Alleen mijn tepels jeuken en beetje moe

12. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat hebben jullie allemaal vroeg de eerste echo..
    Hier is dat tussen 10 en 12 weken..

13. Helentje

Helentje Lid

10 sep 2014
    20
    0
    0
    Ik ga begin november 4 weken op vakantie vandaar dat de vk aanbood om de echo vroeger te doen. Spannend!

14. Helentje

Helentje Lid

10 sep 2014
    20
    0
    0
    Oh zeker spannend, wat leuk!
    Ja deze maand gaat echt als een eeuwigheid duren ben ik bang haha!

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi, wat zijn we al met veel zeg :) heerlijk !

@eenwens : normaal gezien is het op 11/12 weken ook pas eerste ehco hoor, maar sommige mensen krijgen ivm vroegere mk of andere onzekerheden al vroeger een echo ;)

16. Annekeruiter85

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Goeiemorgen dames,

Ik heb net de verloskundige gebeld..
    Heb 27 oktober mijn 1e echo (krijg hier als service een vroege echo). Ben dan 7w 5 dagen volgens eigen berekening.
    Heb 13 nov dan de termijnecho en 18 november intake verloskundige.
    Lange weken tot de 27e...

17. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    aah oke duidelijk ;)

Ik heb vanmorgen gebeld..
    27oktober intake.. en daarna kan ik bellen voor een afspraak voor de echo dus denk dat dat week van 17 november word.. dus moet nog langer wachten haha ;)

18. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal!

Ook hier is een juni baby onderweg na 9 rondes :)! Ik ben 1 juni uitgerekend volgens de dokter! 16 oktober eerste echo, zo spannend! tel de dagen af (nog 16 dagen haha!) 30 oktober intake gesprek. Onze eerste kindje dus is allemaal zo spannend, zodra ik 16 oktober het hartje zie kloppen ben ik pas wat geruster denk ik! Jullie al 'kwaaltjes'? Ik alleen wat gevoelige opgezette borsten, en heeeeel moeeeeee! Samen aftellen na onze eerste echo's!

19. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier moe en met vlagen misselijk..
    Maar heb er niet echt last van :D

nog 6 weken aftellen :p :S

20. Helentje

Helentje Lid

10 sep 2014
    20
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd! Spannend hé, ik ben zelf ook pas echt gerust als ik weet dat er een hartje klopt. Ben de dagen aan het aftellen. Verder geen echte kwaaltjes, wel de gevoelige borsten inderdaad die ook flink gegroeid zijn :$ En heb 's avonds wel eens krampen, beetje ongesteldheidsbuikpijn zeg maar.
    Succes met het wachten deze dagen ;)

Deel Deze Pagina