Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Dankjewel, jij ook!! heel spannend, poeh de dagen gaan zo langzaam, helemaal nu ik gestopt ben met roken en mn lieftallige blikje bullit in de ochtend! heb t juist zo nodig! Maar alles voor ons wondertje! zelfde kwaaltjes als mij dus, las dat de kwaaltjes bij een week of 6 echt gaan opspelen allemaal, van mij mag t wegblijven haha! wanneer heb jij de eerste echo? en ja dankje! jij ook heel veel succes met aftellen:)!

Oh 23 oktober lees ik nu! nog 23 daagjes te gaan dus! goodluck!

2. Pukske

Pukske Actief lid

6 aug 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
  3. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Dankje! Gelijk gedaan! Wat leuk pukske!

4. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd iedereen!
    Ik zou ook graag meekletsen! Ik denk dat ik zo rond de 6e ben uitgerekend. We waren nog niet bewust bezig met zwanger worden, dus het is echt een kadootje!
    Heb al een dochter van 2 jaar. En toch zijn de zenuwen nu niet minder als bij de eerste. Heb nu een stuk minder kwaaltjes. Beetje buikpijn soms. En helaas voel ik nu al mn bekken. Daar heb ik vorige zwangerschap ook al heel vroeg last van gekregen.
    Zal blij zijn als eenmaal die eerste weken voorbij zijn en ik een kloppend hartje gezien heb!!

5. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    Dames volgens de verloskundige hier ben ik rond 31-5-2015 uitgerekend maar mag ik dan wel in deze groep blijven :D?Ik heb Dinsdag me eerste echo spannenddd

6. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk! Bijna niemand bevalt op de uitgerekende dag;)
    Is het je eerste zwangerschap? Dacht dat de eerste zwangerschappen zelfs grotendeels langer dan 40 weken duren. Zelf beviel ik pas met bijna 42 weken.
    Wat snel al voor een eerste echo! Dat zou ik ook wel willen want ik moet het al op mn werk vertellen omdat ik gevaarlijk werk doe. Dan is het wel fijn als je al een goede echo hebt gehad.;)

7. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    Ik heb all een dochter ben ingeleid met 39 weken ivm zwangerschapssuiker.
    Ik heb7-10 de eerste echo tevens intake ivm 2miskramen.
    Had mijn vraag aan de verloskundige hier op het forum gesteld.
    Ik heb helemaal geen kwaaltjes alleen tijdens het eten koken heel misselijk!en jullie?

Verder zijn de darmen al lekker opgezet haha!Bij een tweede groeit je buik toch veel sneller?

8. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoor ik wel vaker dat bij een volgende de buik sneller groeit. Maar is bij mij idd nu al darmenbuik haha. Lijkt wel of ik mn buik ook minder goed in kan houden;)
    Koken geen last van maar ik heb wel heel weinig trek in eten. En dan is er ineens die hongerklap, oeps...

9. SarinaS

SarinaS Actief lid

6 jul 2014
    317
    197
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mag me hier ook aansluiten na 7 maanden proberen :) Gisteren bevestiging gehad bij de dokter en hebben op 11/10 een afspraak voor een echo... Spannend, hoop dat we het hartje al kunnen horen!

Wij zijn uitgeteld voor 7 juni 2015.

Oh ja die darmenbuik heb ik ook al enorm last van en misselijk met vlagen, maar vind het een zalig gevoel :D

10. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd SarinaS! Spannend he:)

11. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Welkom nieuwe dames.
    Ja die 1e weken tot iig de 1e echo blijven spannend.
    Hier ook een behoorlijke darmen buik.. me broek gaat 's avonds open..
    Ben benieuwd hoe lang ik het verborgen kan houden.

12. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd de eerste weken duren lang..

Mijn vorige zwangerschap ging daarna heel snel
    Dus ik probeer zelfs in deze wachtweken te genieten. .
    Wel moeilijk want ik wil graag een kloppend hart zien😊

13. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Hallo meiden!
    Van harte gefeliciteerd allemaal!
    Ook ik kan hier meeschrijven :D Mijn datum staat nu op 12 juni 2015.
    Het is heel snel gegaan, in ronde 2 zwanger van de eerste. Het voelt dus nog erg onwerkelijk allemaal.

Mijn buik staat ook al helemaal bol door mijn darmen.
    Maar ik heb gelezen dat dit wel weer weg trekt toch? Ik lijk nu al een paar maanden zwanger haha ;)

14. Helentje

Helentje Lid

10 sep 2014
    20
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!
    Heel herkenbaar, ik ben ook zwanger van de eerste en het voelt voor mij ook zo onwerkelijk. Ik kan niet wachten tot ik een hartje zie!
    Heb nu ook een darmenbuikje, schrok ervan want mijn broeken knellen nu al ;)

15. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Haha erg he! Ik probeer mijn buik elke keer in te houden maar dat lukt bijna niet :)

Hebben jullie het al iemand verteld? Wij wilde eigenlijk wachten maar denk niet dat ons dat gaat lukken haha.

16. Carmina26

Carmina26 Actief lid

3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Ooh proficiat! :) super nieuws he, geniet ervan! Wij hebben 14/10 de eerste echo dus ben ook benieuwd :D

17. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga me morgen aanmelden bij Moeders voor Moeders.. meer meiden die dat gaan doen??

18. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Heb ik ook gedaan.
    Er komt 16 oktober iemand langs. Ben benieuwd!

19. wendy9

wendy9 Actief lid

25 aug 2014
    169
    3
    18
    Ik ook! 9 oktober komt ze langs!

20. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onwerkelijk: Ja heel erg! Vooral omdat wij nog niet bezig waren is het nog heel erg wennen aan het idee en ik ben ook heel zenuwachtig. Of alles wel goed komt want we hebben een te klein huis.
    En wat ze op m'n werk er van vinden. Ik moet het al gaan vertellen want ik mag eigenlijk m'n eigen werk niet meer doen (gevaarlijke stoffen). Bij mijn eerste heb ik het ook te verduren gehad want het werd me niet in dank afgenomen. Maar is voor een goed doel moet ik maar denken! Ik heb er verder wel heel erg zin in, weer zo'n frummeltje!
    Moeders voor moeders: Denk het niet helaas, is niet echt haalbaar voor me.
    Vertellen: Op mijn werk dus zeer binnenkort. Maar had het liever nog voor me gehouden. Denk dat we verder wachten met vertellen, misschien goede vrienden, want ik ga geen smoesjes of leugentjes verzinnen over bijvoorbeeld alcohol:D

Deel Deze Pagina