Wat leuk! Afgelopen week gehoord dat m'n schoonzus zwanger is en schelen ook 2 weken alleen zat zij wel in de MMM dus kon ze het niet stil houden naar ons toe
mijn nicht heeft er ook lang over gedaan. is ook al wat ouder, dus dat is wel bijzonder dat we nu bijna gelijk lopen heel jammer dat ze niet in nederland wonen, dat is erg moeilijk. mijn hele familie woont in duitsland. (behalve me pa, mijn moeder heb ik niet meer)
leuk joh al die zwangere meiden! ik ben waarschijnlijk de enige in de familie.. al me nichten hebben er al een paar op 1 na.. die wilt eerst nog verhuizen en me zus wilt ook nog niet! en Dymphna nu kan je alleen maar langer van je kindje genieten!
Thnx meiden.... Nu weer even zennnnnnn Echt wel fijn ook over 14 dagen weer. Blij dat ik het hier ff kwijt kon.
jee, dymphna. Schrikken zeg! Gelukkig is alles goed met je kleine. Leuk om dat zo te zien he! Nu idd lekker even niks doen! Wat grappig. Mijn schoonzusje is ook zwanger! Schelen 3 weken. @lens: Morgen echo he! Heel veel plezier!
Morguh meiden Dat krijg je he, als je vroeg naar bed gaat. Maar goed dit is de eerste keer dat ik er voor 0700 uit ben :-D Komt denk ik door gisteren, heftig dagje. Vandaag weer krampjes. Jeeeeujjj, hoop op goede krampjes, na die stressie dag gisteren.Nu iig niet, dus ben benieuwd of ik nog iets anders mag komen werken, of lekker thuis kan blijven 3 dagen. Moet zeggen dat ik dat helemaal niet vervelend zou vinden, ben met recht kapot. Wilde eigenlijk naar de kapper, maar denk dat het een heerlijk dagje op de bank word. Met mijn knuffelkont Bob naast me, om mijn voetjes warm te houden Serie kijken, lekker op het forum lezen, huiswerk maken..... ZENNNNN
Mooie echo dymphna! Jij hebt ook weinig symptomen en mooie baby in dr buik is voor mij ook weer een goed ding om te zien😊
Goedemorgen allemaal! Inderdaad een mooie echo Dymphna! Dat is altijd wel even een geruststelling, hopelijk kan je goed bijkomen vandaag. Ik had gisteren mijn eersste echo, was ontzettend zenuwachtig maar we zagen een heel mooi kloppend hartje en een drukke baby! Nog niet naar het hartje geluisterd want vk doet dat pas na ongeveer 12 weken. Verder dacht ik dat ik 10 weken zwanger was maar na de meting bleek ik 9 weken en een dag te zijn. Ik zag best op tegen de inwendige echo maar jeetje stelde dat even niets voor! Nu lekker met mijn hoofd in de wolken, eindelijk bewijs in mijn handen Iedereen een hele fijne dag vandaag!
Wat heb jij een mooi groot vruchtzakje, had ik in het begin ook. Nu maar inimini. Gefeliciteerd met je mooi echo. Ik dacht dat ik zondag 10 weken zou zijn, was ik gisteren pas 8 weken en 2 dagen LOL. Ach het kon nog veranderen zei ze
Vandaag is het d-day voor ons! Eerste echo om 2 uur met 7+5. Heb best wel goed geslapen, nu ook niet zo nerveus. Komt nog wel. Duimen jullie mee?
We hebben een mooie echo gehad met een prachtig kloppend hartje! Ze kon het nog niet zo goed zien, maar ze gokte me op 7+4. Over drie weken weer terug voor vervolg echo. We zijn zo opgelucht en helemaal blij!!!