haha ja klopt scheelt maar 1 dag ben benieuwd of het nog zal veranderen hoop het niet zou wel leuk zijn nog een meisje maar 3 stoere knullen lijkt me ook wel heel erg leuk!
mij maakt het totaaal niet uit. als ze mekaar maar niet terroriseren hihi. wel lang wachten tot juni om te weten wat het word! erg spannend
Ik herken dit wel hoor. Ik zit liever ook heel de dag op de bank. Maar komt vooral door het misselijk zijn, wat continue aanwezig is. Ik heb niet heel de tijd honger, maar wel heel snel. Soms kijk ik op de klok als ik honger krijg en dat heb ik nog net geen uur ervoor nog gegeten. Kleine beetjes eten, maar vind ik soms lastig. Morgen weer werken, ik ben benieuwd. Ik moet ook nog eens eerst met bus en trein naar Rotterdam (1 uur), om van daaruit met mijn collega met de auto mee te rijden naar Arnhem (gezien drukte, waarschijnlijk zo'n 2 uur). Daar zie ik heel erg tegenop. Moet daarna ook weer terug. Maargoed, we hebben een vergadering met mijn afdeling (die verspreid zitten over het hele land) en ik ga het ze morgen al vertellen. Over 2 weken, dan gaat mijn directe collega in mijn regio, voor 3 en een halve week met vakantie. Ik moet dan alles parttime alleen doen, wat we normaal met 1 fulltimer en 1 parttimer samen doen. Mijn collega's uit de andere regio's moeten dan mijn back up zijn. En mocht ik het echt niet trekken, dan heb ik geen zin om er omheen te draaien. Dan weten ze gewoon hoe het zit.
Hier een partij vreetbuien! :O Nu is oude kaas het helemaal. Zucht, probeer het aankomen deze keer wat binnen de perken te houden. Vorige keer iets van 26 kilo aangekomen. Niet weer aub.
Emmie, pittig zeg, met je werk. Gewoon aangeven idd als het echt niet gaat. En vooral niet stressen! Mykelti, hier hetzelfde bij vorige zws. Ik was ook niet van plan zoveel meer aan te komen maar die drang he. Finally, ik duim voor je. Heb je beetje afleiding vandaag?
Finally, succes straks! Avocadootje, jij ook al :S. Hier kwam het door het eten van brood. Dat kan ik dus echt niet hebben, dan groei ik de pan uit. Eet normaal ook nagenoeg geen koolhydraten. Dat is voor mij de enige manier om iets af te vallen.
Hier ook uitgerekend in juni... Volgende week hebben we een echo dus dan zullen we het precies weten, maar volgens mn eigen berekening zal het 19 juni zijn. Ben 30 jaar en we hebben al 3 mooie knullen... Vind het wel mega spannend aangezien het al 2 keer is misgegaan.
Nee helaas niet. Word soms niet goed van mijn eigen gedachte. Morgen gaan we het vertellen tegen de ouders aangezien die dan een bakkie komen doen voor onze trouwdag... Dan hebben we in ieder geval iemand met wie we de zorgen kunnen delen.
Alvast gefeliciteerd morgen! Hier zijn we ook wat minder aan het vertellen. Een aantal mensen weet het, omdat ik nu gewoon bepaalde dingen ook niet doe, maar we krijgen zo vaak te horen "als het maar goed gaat" en "het is nog zo pril" ipv gewoon gefeliciteerd en we duimen voor jullie ofzo. Zo deprimerend.
Ik vertel het ook liever later pas maar moest het op mn werk al vertellen dus zo'n 50 collega's feliciteerden me met 6 weken al. Was er zelf nog nauwelijks aan gewend. En ook die onzekerheid, dan heb ik genoeg aan mezelf ipv alle goedbedoelde interesse. Zeurpiet ben ik he... Mja ik word steeds iets zekerder dus dat scheelt. Mykelti, ik eet normaal ook geen brood vanwege die reden maar tis een van de weinige dingen die nu lekker gaan. Zeker als ik ff snel een acute honger moet stillen. Mijn hoop is dat dat met een paar weken minder wordt. Ben nu kg of twee aangekomen dus valt wel mee..
heerlijk af en toe die afleiding! Ben helaas niet fit nu dus zie het allemaal nog somberder in. Heb steeds steekjes onderin. Weet dat het kan komen door het rekken van de baarmoeder, maar alles is soms even te veel. Hopelijk gaat deze week heel snel voorbij en is het gauw volgende week dinsdag. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is en zorgen maakt...
Wordt vast minder als het eerste trimester afgelopen is! Dan kunnen we massaal aan de nesteldrang! Kan niet wachten tot ik zin krijg om de stomste dingen te poetsen
Hahaha. Herkenbaar. Heb ik al een klein beetje last van. ja,onzekerheid is echt killing! Vooral na miskramen! Woensdag mag ik weer. Hopelijk zien we dan wel een kloppend hartje
Ik heb nog niet teruggelezen maat wil wel even snel reageren! Heb vandaag een echo gehad en die was gelukkig goed! Een kloppend hartje, en het is nu ongeveer 1 cm Verder moet ik onder controle blijven bij de gynaecoloog, sowieso vanwege m'n medicatie en omdat m'n bloeddruk nu helaas al hoog start 148/93 helaas.. Ik mag over 3 weken weer terugkomen
Fijn dat je een mooi hartje hebt gezien, meid!!! Geeft toch een geruster gevoel. Jammer van je bloeddruk. Rustig aan doen!