Het is ook heel speciaal, alhoewel ik de eerste weken (voelde hem al met 13/14 weken) helemaal gek werd. Het was echt gekriebel en daar werd ik zo ongelooflijk nerveus van. Maar dat ging gelukkig over. De AS hebben we hier overigens kunnen gebruiken vanaf 10 weken.
De combi zwanger zijn met een ondernemende dreumes is ook best pittig vind je niet? Bij zwangerschap van hem gaf ik me over aan de vermoeidheid indien mogelijk maar dat is nu wel even anders! Maar dat is natuurlijk voor iedereen met al een kind of meerdere zo!! indd ff doorbijten.. @lens oh leuk!! Spannend he! 9 weken klinkt al lekker en nog beter; het is al de 10e zwangerschaps week!! bugaboo donkey... jaaaa ik wil hem ook!! Inderdaad wel prijzig maar als je hem netjes houdt kun je hem nadien ook nog goed verkopen! Wij zijn al naar babypark geweest om te oriënteren maar vond geen enkele zo fijn als de donkey. Wil ze sowieso naast elkaar hebben. Vaak zie je dat bij die duo's achter elkaar dat de kinderwagenbak onderop staat.. maar dat vind ik zelf niet leuk. Vind het contact tijdens het wandelen (als ze wakker zijn dan) juist zo fijn! 2 vriendinnen van me hebben een goedkopere duo maar beide niet meer in gebruik omdat hij niet prettig was. Dus goed testen!!
wauw dan blijf ik gewoon elke week effe proberen tegen die tijd ik voelde me dochter ook in week 13 een dag voordat ik bevallen ben.. was wel heel blij dat ik dat toch nog mee heb kunnen maken
liefschaapje 14 juni 2015 echo/intake 18 november (is 26 jaar- is zwanger van haar tweede kindje-eerste kindje 19 maanden) helentje 3 juni 2015 echo ? avocadootje 7 juni 2015 echo 19 november (31 jaar- zwanger van 2e kindje-niet bewust mee bezig geweest om zwanger te worden maar toch een mooi cadeautje) bootjuh 8 juni 2015 echo 17 november (is 25 jaar-zwanger van haar 2e kindje na 7 maanden proberen-eerste kindje is nu 3 jaar oud) Dympha 9 juni 2015 ? echo 14 november vk 21 november vk 24 november gyno Shaker 11 juni 2015 echo/intake 7 november (is zwanger van haar eerste kindje) finally88 11 juni 2015 echo 24 november lens 14 juni 2015 echo/intake 17 november 2e echo 20 november afspraak gyno (24 jaar-zwanger van haar eerste kindje) emmie83 15 juni 2015 echo 25 november (31 jaar- is zwanger van haar 2e kindje- 3 maanden bezig geweest) sannejet 18 juni 2015 echo/intake 5 november naar gijn + echo 17 december afspraak verloskundige (28 jaar-zwanger van haar eerste kindje-was 5 maanden gestopt met de pil) k3lly 18 juni Echo/intake 28 november termijnecho. (27 jaar-zwanger van de 2e-heb 1 dochter van 2 jaar-Bij onze dochter 4,5 jaar bezig geweest en uiteindelijk IVF nu spontaan zwanger na 5 maanden) mamavan3boys 19 juni 2015 echo/intake 11 november (30 jaar-zwanger van 4 kindje- 2 miskramen gehad- officieel 6e zwangerschap) Bertje 20 juni 2015 echo/intake ? (29 jaar- is zwanger van haar tweede kindje-eerste ronde raak) mykelti 20 juni 2015 echo/intake 2e echo 8 november combitest 9 dec (36 jaar, 2e kindje, 1 MA en 3 vroege miskraam in 2 jaar voor de 1ste, nu in 15 maanden 2 vroege miskraam) beckje 20 juni 2015 echo 19 november (27 jaar-zwanger van haar 2e kindje in de eerste ronde-1e kindje in de 8ste ronde) Nala010 21 juni 2015 echo 5 november gyno + echo 26 november 2e afspraak gyno demi84 21 juni 2015 echo/intake 2 december (30 jaar-zwanger van 2e kindje- februari 2014 gestopt met pil- helaas 2 keer een miskraam gehad) peony84 22 juni 2015 echo 6 november lismam 25 juni 2015 echo 9 november (22 jaar-zwanger van haar eerste kindje) stacie 26 juni echo 20 november fiza 29 juni 2015 echo ? mamavaneen2e 30 juni 2015 echo/intake 24 november ?? ( 28 jaar-zwanger van 2 kindje- in de 3 maand raak- januari al gestopt met pil i.v.m hormonen) Hannah1989 30 juni 2015 eerste echo: 17 november (is 24 jaar- zwanger van 2e kindje-van eerste kindje afscheid genomen met 13 weken na 2 jaar proberen-nu zwanger in de eerste ronde)
Wauw bijzonder hannah! Ik voelde mijn dochter met 16 weken. En gelijk ook elke dag wel. Benieuwd wanneer ik deze ga voelen, ze zeggen dat het bij een tweede eerder is omdat je weet hoe het voelt..
Dat is zeker een mooie herinnering Hannah! Mag ik vragen waarom je bevallen bent toen? Als het te persoonlijk is, dan snap ik dat ook... Mijn placenta lijkt deze keer overigens voor te komen, dus ben benieuwd wanneer ik deze spruit dan voel.
Wij hebben onze zwangerschap toen moeten afbreken omdat ze een afwijking had waardoor ze geen overlevingskans had. Daarom is deze zwangerschap extra spannend! Ik wil daarom deze zwangerschap extra genieten! Ik wil alles doen van gym tot yoga en zwemmen! Puf klasje of samen bevallen! Lekker genieten van elk moment! En hopelijk eindelijk gaan genieten van een gezond kindje na 2,5 jaar proberen!
Hier even een ego berichtje, ik lees morgen even alles terug. Ik heb vanavond een goed echo gehad!!! Het hartje klopt! Wat was het spannend en wat zijn we blij! Nu lekker dromen!
@Hannah, zou zeker genieten van ieder moment! Samen Bevallen is overigens erg leuk! @Lismam, gefeliciteerd! Dit is ons prinsje of prinsesje.
Hey meiden, Jullie lijst met uitgerekend in juni 2015 is al behoorlijk lang. Ik zou het toch ook erg leuk vinden om gezellig met jullie mee te praten. Ik ben 25 juni uitgerekend en 28 jaar. Mijn eerste echo staat gepland op 20 november en het is mijn eerste kindje. Ik ben dan ook erg benieuwd naar al jullie verhalen en tips. Op dit moment heb ik weinig kwaaltjes.
Hoii meiden Ik mag me ook aanmelden voor de uitgerekend in Juni 2015 clubje Ik ben 23 jaar en mijn man is 24 wij zijn een half jaartje getrouwd en 5 en een half jaar samen wonen nu 2 jaar in een koophuis maar al wel 5 jaar samen! wij mogen volgens mijn berekening ons eerste kindje verwachten op 20 Juni en zijn dolgelukkig we zijn nu 8 weekjes en zwanger wij zijn ongeveer tien maanden bezig geweest voor het gelukt was dus liet even op zich wachten ondanks dat we achter af geen klagen hebben ! 18 november hebben we de eerste echo, ben zo benieuwd en kijk zo uit naar het moment om ons wondertje te mogen zien voel me fantastisch buiten wat kwaaltjes om maar die nemen we gewoon voor lief Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en hoop dat alles goed mag verlopen(L)
Ik ben verdwenen van de lijst. Lees wel meer mee dan ik echt actief ben op t moment. Uitgerekende datum is 21 juni. Ben 28 jaar. 1e kindje en heb 24 november de 1e echo.
Welkom nieuwe meiden. Wat zijn er veel in juni uitgerekend zeg... Leuk! Hier echt mega zenuwachtig. Morgen 1e echo... Hoop zo dat alles goed mag zijn
Welkom nieuwe meiden !! Gezellig . Andere meiden super van de goede echo's Hier nu eindelijk aan het aftellen volgende week mogen we weer. Meiden met echo's de aankomende dagen alvast heel veel kijkplezier