Spannend! Nee, helaas ziek. Licht griepje, voor 1 dag lijkt het. Dus niet naar de intocht hier in de stad geweest. Maar mijn zoontje vond het niet erg. Hij vond het al leuk om het op tv te zien. En hij zei heel lief: Mama, als je weer beter bent dan kunnen we ook naar Sinterklaas toe gaan. Nu hoeft het niet hoor. Ach... smelt.... En dat voor een drie jarige.
Veel plezier met de echo's vandaag! Lens, fijn dat je waardes nu weer goed zijn. Hier woensdagochtend weer een echo. De combinatietest heb ik verplaatst van 9 dec naar de 5e, dus een paar dagen eerder. Komt beter uit met mijn moeder die komt oppassen. Van het weekend verteld tegen de familie, maar die hadden niet in de gaten wat er op het shirt van mijn zoontje stond. Hadden wat hints nodig.
Oh Bootjuh haha, dan moet je idd nog langer wachten dan ik. Ik duim voor je! Haha Mykelti, leuk dat je het verteld hebt. Het dringt niet altijd meteen bij iedereen door, lol.
Gefeliciteerd! Wij verwachten ook ons eerste kindje in juni. Volgende week maandag voor de intake en eerste echo naar de vk.
Dames termijnecho was super ! Ben nu 10+4 dus een paar dagen minder ver. Uitgerekende datum word 11 juni. Als t me gelukt is zit er een fotootje bij van onze frummel Lens hoe is het bij jou gegaan ???
Wat fijn Bootjuh! Hier ook een top echo gehad. Inwendig lag de kleine met het gezicht naar ons toe, dus ze kon weinig zien. Uitwendig ging perfect. Mooi kloppend hartje, alles zat erop en eraan. Nog steeds geen exacte termijn kunnen geven, maar met meten zei ze dat mijn eigen berekening van 10+1 wel zou kloppen. Donderdag bij de gyn nog een echo, die kunnen hopelijk een betere definitieve datum geven. Al met al weer enorm verliefd en opgelucht. Hebben de kleine zelfs zien bewegen! Heel bijzonder!!
Gelukkig !! En nu lekker genieten hihi .. we hadden onze zoon mee en die zat vol ongeloof naar z'n bewegende brusje te kijken heerlijk !!
Oh wat fijn!!! En gaan jullie het na deze echo ook helemaal wereldkundig maken dat jullie zwanger zijn?
Lekker meiden, die goede echo's! Ik mag volgende week voor de termijnecho. Zou dan in principe 11 en 4 dgn zijn.
Wat goed van de echo's! Heerlijk weer even die bevestiging. @b0otjuh, lief zeg van je zoon. Onze dochter noemde het een poppetje bij de eerste echo. En nu als ze de foto ziet is het gelijk kijk mama poppetje! @ lens, jammer dat je nog geen goede termijn hebt, lag het kindje niet goed dat ze niet goed konden meten? Hier zojuist een buikfoto gemaakt. Heb er ook 1 van dit termijn van de vorige zwangerschap. Als ik het vergelijk is mijn buik nu even groot als toen ik 16 weken zwanger was van onze dochter. Zet ze morgen even op de laptop zal ik kijken of ik ze hier kan posten.
Wij maken het misschien vandaag wereldkundig, oa op FB enzo . @ ligging/termijn: bij de inwendige echo keek de kleine ons recht aan, dus daar kon ze niks op zien (behalve een soort teddybeertje qua gezicht haha). Toen uitwendig geprobeerd, maar omdat ik wat zwaarder ben kon ze denk ik daardoor niet exact meten. Konden alles wel goed zien maar was nét te wazig voor een exacte meting. Donderdag bij de gyn maar laten doen. Maar was wel blij dat uitwendig werkte! Super leuk.
hey meiden! gefeliciteerd met de mooie echo! echt super leuk om te lezen! hier gisteren ook een mooie echo weer gehad uitgerekende datum is ook veranderd 2 dagen eerder dus dat klinkt goed
liefschaapje 14 juni 2015 echo/intake 18 november (is 26 jaar- is zwanger van haar tweede kindje-eerste kindje 19 maanden) helentje 3 juni 2015 echo ? avocadootje 7 juni 2015 echo 19 november (31 jaar- zwanger van 2e kindje-niet bewust mee bezig geweest om zwanger te worden maar toch een mooi cadeautje) bootjuh 8 juni 2015 echo 17 november (is 25 jaar-zwanger van haar 2e kindje na 7 maanden proberen-eerste kindje is nu 3 jaar oud) Dympha 9 juni 2015 ? echo 14 november vk 21 november vk 24 november gyno Shaker 11 juni 2015 echo/intake 7 november (is zwanger van haar eerste kindje) finally88 11 juni 2015 echo 24 november lens 14 juni 2015 echo/intake 17 november 2e echo 20 november afspraak gyno (24 jaar-zwanger van haar eerste kindje) emmie83 15 juni 2015 echo 25 november (31 jaar- is zwanger van haar 2e kindje- 3 maanden bezig geweest) sannejet 18 juni 2015 echo/intake 5 november naar gijn + echo 17 december afspraak verloskundige (28 jaar-zwanger van haar eerste kindje-was 5 maanden gestopt met de pil) k3lly 18 juni Echo/intake 28 november termijnecho. (27 jaar-zwanger van de 2e-heb 1 dochter van 2 jaar-Bij onze dochter 4,5 jaar bezig geweest en uiteindelijk IVF nu spontaan zwanger na 5 maanden) mamavan3boys 19 juni 2015 echo/intake 11 november (30 jaar-zwanger van 4 kindje- 2 miskramen gehad- officieel 6e zwangerschap) Bertje 20 juni 2015 echo/intake ? (29 jaar- is zwanger van haar tweede kindje-eerste ronde raak) mykelti 20 juni 2015 echo/intake 2e echo 8 november combitest 9 dec (36 jaar, 2e kindje, 1 MA en 3 vroege miskraam in 2 jaar voor de 1ste, nu in 15 maanden 2 vroege miskraam) beckje 20 juni 2015 echo 19 november (27 jaar-zwanger van haar 2e kindje in de eerste ronde-1e kindje in de 8ste ronde) Nala010 21 juni 2015 echo 5 november gyno + echo 26 november 2e afspraak gyno demi84 21 juni 2015 echo/intake 2 december (30 jaar-zwanger van 2e kindje- februari 2014 gestopt met pil- helaas 2 keer een miskraam gehad) peony84 22 juni 2015 echo 6 november [COLvember (22 jaar-zwanger van haar eerste kindje) stacie 26 juni echo 20 november lismam 27 juni 2015 echo 1 december (22 jaar-zwanger van haar eerste kindje) Hannah1989 28 juni 2015 eerste echo: in week 10.. erasmus ? 15 december gyno (is 24 jaar- zwanger van 2e kindje-van eerste kindje afscheid genomen met 13 weken na 2 jaar proberen-nu zwanger in de eerste ronde) fiza 29 juni 2015 echo ???? mamavaneen2e 30 juni 2015 echo/intake 24 november ?? ( 28 jaar-zwanger van 2 kindje- in de 3 maand raak- januari al gestopt met pil i.v.m hormonen)
Hoi Dames, Wat een goede berichten van fijne echo's en geniet momenten. Ook wat baaldagen en momenten voorbij zien komen. Herkenbaar 't hoort er allemaal bij he! Hier gaat het momenteel wel goed. Misselijk en moe maar lekker in de gelegenheid om rustig aan te doen. Van de week te horen gekregen dat ik aan genomen ben voor 24 uur per week ergens! (Ben aan het afstuderen nu..) Echt heel blij mee, vastigheid, afleiding en verlof zijn dus geregeld! Voor mijn lijstje: 8 november hebben wij een kloppend hartje gezien (L)! De volgende echo (termijn) is 1 december. Voorlopig ben ik iets terug gezet en is de uitgerekende datum 27 juni.