Ja nou ik herken dat ook heel erg hoor. Ik heb ook heel weinig symptomen, bij mijn dochter wel een stuk meer gehad. Maar de testen geven dikke lijnen dus het zit nog steeds in mijn bloed Durf ook niet blij te zijn of te genieten omdat het ook nog mis kan gaan. Alsof ik het dan op me afroep dat het mis gaat ofzo. Als ik een positief moment heb dan denk ik bij mezelf: ik ben gewoon zwanger tot het tegendeel bewezen is. En elke dag er bij is steeds een beetje meer kans dat het goedkomt. Ik geloof dat iedereen dat wel in enige mate heeft. Maar maak jezelf niet gek. Misschien helpt afleiding je op sommige momenten ipv het internet af te gaan en horrorverhalen tegen te komen?
Ja ik zit te twijfelen om vandaag een test te doen met 6 weken! Maar ze zeggen dat hij weet lichter uit kan vallen Deze test was vorige week woensdag en wel donkerder als die van zaterdag ervoor, een echte knaller nee maar wel duidelijk
Ja zou het niet meer doen hoor, gaat idd weer lichter worden vanaf 6 weken. Maar je hebt een goede dikke streep? Is natuurlijk bij iedereen anders. Maakt ook uit hoe veel je drinkt toch lijkt me? Heb je al een echo gepland? Misschien mag je wel vroeg komen ivm onzekerheid? Vandaag gaan jullie het de ouders vertellen toch? Geniet er van
jJa deze is van einde van de ochtend en vind hem ook duidelijk het verschilt per persoon hoe de testen uitvallen! Ja dat zou kunnen maar moet gewoon van mijzelf wachten tot de 22ste! Ik twijfel alleen maar omdat er tegenwoordig op internet zoveel te vinden is, dat kon vroeger ook niet!
Uitgerekend in juni 2015? Wij zoeken zwangere dames die een echo willen laten maken! · In het kader van de 7e Opleiding Echoscopie voor Verloskundigen verrichten cursisten in ons praktijklokaal in Utrecht echografisch onderzoek van zwangeren. · op donderdag 6 en 27 november tussen 12.30 uur en 18.30 uur zoeken wij dames die dan tussen de 9 en 13 weken zwanger zijn. · Als dank ontvangt u een USB-stick met fotos en filmpjes van uw kindje. Voor meer informatie en het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met: Jolanda van Diermen, Receptie Stöpler. Stöpler Instrumenten & Apparaten, Telefoon: 030 -264 49 11 E-mail receptie@stopler.nl.
Ik zou zeggen, geniet er nog even van als je geen symptomen hebt Maar ik snap aan de andere kant ook weer heel goed dat je daar onzeker over wordt. Ik merk zelf dat ik probeer zo min mogelijk te lezen op internet over dit soort zaken. Als het mis gaat, gaat het mis. En als het goed gaat, gaat het goed.
Dames, na een MK in april nu 4 dagen na NOD en jawel: Bekijk bijlage 421481 We hopen zo dat het dit keer een gezond plakbeebje is! Ik heb deze ronde niet met ovulatietesten gewerkt en heb geen idee wanneer mijn ovulatie was. Ik zou nu 4,5 weken zwanger zijn, wel beetje vreemd dat CB 1-2 aangeeft? Hopelijk is alles in orde! We hebben eind van deze maand onze eerste echo om dit hopelijk te horen. Volgens de berekeningen zou de uitgerekende datum 11 juni zijn. Eerst maar eens een goede echo!
Hoi meiden, T lijkt me erg gezellig om ook met jullie mee te praten. Ik ben 25 en m'n vriend ook. In maart ontdekte we voor de eerste keer dat ik zwanger was. Helaas bleek t bij de eerste echo niet goed te zijn.. Een missed abortion. Nu 5 rondes later weer zwanger. Super blij, maar ook erg onzeker. Berekend dat ik net als buterflynova 11 juni ben uitgerekend. 3 nov mogen we voor de eerste echo
Spannend Finally88, we hebben hetzelfde verhaal! Wat fijn dat jullie ook weer zwanger zijn. Gefeliciteerd! Hoe is jou MA een MK geworden? Spontaan of met medicijnen / operatie? Laten we duimen dat het ons beide en al die andere dames hier gegund is een gezond kindje te krijgen.
@butterflynova, Wij hebben een week afgewacht, waarin ik toch stiekem de hoop hield dat t niet goed was gezien of dat ik toch minder lang zwanger was.. Toen nogmaals een echo gemaakt. Waarna ik besloot dat ik toen me ook echt niet meer zwanger wilde voelen. Want al m'n klachten bleven. Ik heb toen gekozen voor de medicatie (cytotec). Ik heb wel een paar vriendinnen verteld dat dit is gebeurd. Maar onze ouders weten van niks. Ik wil ze graag verrassen met hun eerste kleinkind. Na schoonouders 2e.. En jij?
Ik heb de dag na dat we het gehoord hebben een afspraak laten maken bij de gynaecoloog, daar konden we een week later terecht en toen kreeg ik direct Cytotec mee. Dit de ochtend daarna ingebracht en 's avonds verloor ik het vruchtje al. Ik had mijn beste vriendin in vertrouwen genomen en na de MK hebben we ook onze ouders en broers / zussen ingelicht. Verder weten nog een paar vriendinnen het, wilde er niet geheimzinnig over moeten doen. Nu weet nog niemand het, we wachten de eerste echo af. Die hopelijk goed zal zijn. We vinden het erg spannend, jullie ook?
Welkom Butterflynova en Finally, Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed blijft gaan, is wel extra spannend zo! Wij gaan het ook pas na de echo vertellen. Alleen op mn werk eerder want is gevaarlijk werk. Ik denk dat ik geen fijne reacties ga krijgen... Want er moet heel wat voor geregeld worden en tis net een drukke periode nu
Dat lijkt me vervelend Avocadootje.. Wat voor werk doe je? Ik heb uitgerekend dat het zwangerschapsverlof ongeveer van april / mei tot augustus zal zijn. Lekker in de zomerperiode
Ja wel een heerlijke periode om verlof te hebben idd. Ik werk op een lab. Met schadelijke stoffen. Soms denk ik wel eens, had ik maar een ander vak gekozen. Maar ja overal is wel iets misschien.
Zo mijn ouders verteld! Ik heb samen met mams lopen huilen en schoonma vond het ook super! Ik heb tot einde dec een contract dat 3 maanden eruit ivm flexwet, werk er al 8'5 jaar maar geven geen vaste contracten dus als ik niet terug mag komen zit ik zowieso 5 maanden thuis denk ik want solliciteren word lastig en als ik wel terug mag komen is dat toch pas na verlof want ik zou oas 1 april weer mogen beginnen en 1 juni uitgerekend
Wat een hoop nieuwe meiden, gezellig! Finally, wij lopen aardig gelijk, ik ben als het goed is 12 juni uitgerekend Hebben jullie al ergens last van? Ik voel het wel rommelen allemaal en soms een beetje steken en moe! Verder eigenlijk weinig last.
Wat leuk Shaker! Ik voel af en toe wat steekjes en m'n darmen rommelen. Af en toe licht misselijk en voornamelijk erg moe. En ik voel me onzeker omdat ik toch wel bang ben dat t weer niet goed is/ gaat. Ik denk dat dat gevoel ook pas weggaat, na een goede echo..