Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Leuk, wat verschikkelijk !! :( sterkte!!

Voel me nu bijna schuldig dat ik dit post... we hebben eergisteren een goede echo gehad! 1 dag vooruit gezet dus nu 13 juni! Zag er allemaal goed uit! Opgelucht!

2. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Net terug van intake gynaecoloog. Enorm leuk en informatief gesprek gehad. Uitgebreid naar de kleine mogen kijken, lag enorm te spartelen en te draaien. Ben een paar dagen vooruit gezet! Zou nu 10+4 zijn maar ben al 11 weken! Whoa!

Begin volgende maand moeten we terug komen voor een uitgebreide echo rond 13 weken. Is een voorloper op de 20 weken echo omdat ze ivm mijn gewicht dan misschien dingen niet kunnen zien die ze met 13 weken al wel kunnen zien. Dus hebben dan weer een extra lange echo afspraak staan. Erg fijn!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Nee sorry, misverstand. Ik heb in het verleden een MA gehad. Nu gelukkig alles goed!

4. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Wat een verdrietig bericht, sterkte Leuk, jullie kansen komen vast en zeker nog en hopelijk kun je dan volop genieten!
    Voor iedereen die wel een goede echo had gefeliciteerd!

5. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    He lens dan lopen we precies gelijk ! Grappig wel fijn zeg dat je zo vaak naar je kleintje mag kijken

Liefschaapje gefeli met de goede echo !

6. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ja, voordeel van te zwaar zijn ;) haha!

Mogen met 13 weken weer, dan 20 weken, dan 24 en dan volgen ze elkaar nog korter op. Erg fijn. Gaan tussen 13 en 20 misschien een pret/geslachtsbepaling doen. Alsof we nog niet genoeg echo's hebben hahaha ;)

7. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hahaha stiekem ben k wel een beetje jaloers hihi . Ook wij zitten toch wel aan een pretecho te denken .. kunnen we toch een keertje extra gluren ;)

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo bijzonder Lens dat jij bij de gyn moet lopen ivm overgewicht, terwijl daar bij mij bv helemaal geen sprake van is en de vorige zws ook niet. Ook groeiecho's zijn nog helemaal niet ter sprake gekomen hier en vorige keer ook niet gehad. Maar lekker van genieten hoor, vaak je kindje mogen zien!

Hier 3 januari de geslachtsbepaling bij 16+4.

9. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Hier 27 december de geslachtsbepaling! Met precies 16 weken :)

10. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Vandaag mijn eerste echo gehad en alles was goed. Precies 9 weken en een kloppend hartje. 10 december mogen we weer. Wat een bijzondere ervaring.

Wij willen ook een geslachtsbepaling bij 16 weken.

11. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    oh leuk, wat ontzettend naar! Veel sterkte maandag.

voor de goede echo's, wat fijn!

Hier verder alles goed. Mijn buik is al redelijk opgezet. Misselijkheid wordt gelukkig iets minder.

12. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ja, is dat echt zo bijzonder? Ik heb geen idee hoor, eerste zwangerschap. Mijn BMI zit boven de 40, dat is natuurlijk wel fors dus ik begrijp wel dat de VK zegt dat ze ivm met eventuele (!) risico's me liever direct onder behandeling bij ziekenhuis wil. Ik heb er ook eigenlijk altijd rekening mee gehouden, las nooit iets anders dan vrouwen met overgewicht die naar de gyn in het ziekenhuis worden doorverwezen.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik vind het altijd een beetje twee kanten hebben. Ze gaan nu veel kosten maken, terwijl je mss wel een prima gezonde zwangerschap hebt. Problemen zoals zws suiker kan ook een VK signaleren en je dan doorsturen. Pas dan heb je volgens mij baat bij groeiecho's, omdat je kindje dan te groot zou kunnen worden. Snap je de strekking? In NL wordt de gezondheidszorg zo abnormaal duur en dan doen ze dit soort dingen terwijl het mss helemaal niet nodig is omdat je wel een perfecte zws kunt doormaken.

Het is dus niet naar jou gericht, maar meer naar het systeem. En volgens mij is het ook echt verschillend per VK/regio. Weet bv wel dat je niet thuis op een verdieping mag bevallen bij een BMI hoger dan 35 (geloof ik) en bij +40 in het ziekenhuis. Dat kan ik me voorstellen. :)

14. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Fijn weer al die goede echo's...

Leuk, wat een naar nieuws zeg! Sterkte met de verwerking ervan...

Hier even een dipje.. Veel last van mn darmen. Maak me er soms wel druk om dat het met de zwangerschap ook niet goed gaat... Hoop dat het gauw woensdag is dan mogen we weer kijken.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Die last van mijn darmen heb ik hier ook erg Mamav3boys. Niet leuk, maar voel wel verschil met mijn bm. Warme kruik al geprobeerd?

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Last van darmen heb ik ook. Dan kan ik dagen niet en dan zit bij wijze van de hele dag op de wc...

17. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Goede tip mykelti... Warme douche helpt ook wel... Maar als ik dan weer gegeten heb is het weer mis zulke nare krampen. Verschil is inderdaad wel goed te voelen tussen baarmoeder of darmen.

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Hier ook last van darmen. Wat k3lly zegt soms dagen niet en de een andere dag zit ik ook de hele dag op de wc.
    Ik heb nu ook een beetje buikpijn ervan.

19. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Dat met de darmen heb ik ook gehad rond 9 weken. M'n vriend heeft toen een kruik gekocht en dat is echt heel fijn!

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb spastische darmen, hier ook helemaal opgezet. vooral in de avond. gevarieerd blijven eten en genoeg vezels, verder geen idee. hier eerder verstopping dan wat anders. erg pijnlijk.... maarja gaat wel weer over :)

Deel Deze Pagina