Wij hebben net de combinatietest echo afgebeld. Gaan het definitief niet doen na gesprekje met gyn afgelopen week. Mogen 1 december weer kijken bij een uitgebreide 13 weken echo!
hallo ik wil me ook graag aanmelden bij jullie. ik ben jake85 en zwanger van ons 2de kind. ben uitgerekend op 1 juni. word begeleid door gynaecoloog daar voorgaande miskramen en slik ook deze keer bloedverdunners om mijn zwangerschap in stand te houden. donderdag weer een echo voor de nekplooi meting en volgende week alweer controle 14 wk.
eindelijk hebben we onze echt gehad. ik ben nu 8.1 weken zwanger van een tweeling!! toen ik er heen ging vanmorgen had ik bloedverlies dus ging heel onzeker er heen. gelijk de echo gedaan mooi kloppend hartje gezien dus huilen omdat alles goed was. vervolgens zegt ze en hier zie ik nog een kloppend hartje dus toen moest ik nog harder huilen.. kon ff niet genieten van de echo...
Woww mamavaneen2e wat spannend zeg! Fijn dat alles er goed uit ziet. Gefeliciteerd! Je naam moet maar aangepast worden naar mamavaneen2en3e. Ben je erg geschrokken van t nieuws dat t er 2 zijn ? Ik Hoop dat je er snel van kunt genieten!
Wauw wat een verrassing!! En spannend zeg een tweeling. Is het bloedverlies wel gestopt nu? @ jake85, welkom! En wat een spanning icm met de bloedverdunners. Moet je die de hele zwangerschap gebruiken?
Fantastisch fijn dat alles goed is maar wat schrikken dat het er twee zijn. Ik begrijp je goed! Even een plekje geven en dan eens naar alle mogelijkheden kijken. Dat gaat vast lukken!
Wauw een tweeling, wat een verrassing zeg! Maar ik kan me wel voorstellen dat je aan dat idee moet wennen, neem je tijd joh, komt helemaal goed Jake85 welkom en gefeliciteerd!
Wauw, een tweeling!! Lijkt me ook even wennen. Uiteindelijk komen al die praktische zaken ook goed! Toch heel bijzonder hoor!
Termijnecho gehad. Alles is goed. Super goed kunnen kijken en hij of zij was flink aan het bewegen😍
mooie foto's! wow een tweeling! wat ontzettend spannend allemaal. lijkt me ook enorm schrikken, maar denk als je stap voor stap het voor jezelf opschrijft dat de praktische dingen hartstikke meevallen