succes morgen! Ik mag morgen ook weer. Wel heel erg spannend hoor! Hopelijk zien we ook een lekker actief frummelke.
wow even de namen al gekozen dat ging dit keer sneller dan de vorige keer haha. dit keer wel een andere jongensnaam dan de vorige keer gekozen. maakt het wel een heel stuk echter
Wauw jullie zijn snel beckje! Hier nog echt geen flauw benul. Wachten eerst tot we het geslacht weten dat maakt het al wat makkelijker. Heb wel een meisjes naam in gedachten. Lens, fijn de goede echo en wat heerlijk dat het het hartje hebt gehoord!
Hee dames! Super Lens, ik was vandaag ook aan de beurt! Wat was het spannend maar alles was goed! Het kindje is goed gegroeid en bewoog enorm! Wat was het mooi en ook hier een flink potje gehuild, het zijn de hormonen zal ik maar zeggen! We hebben ook voor het eerst het hartje gehoord, prachtig!! Ook mijn bloeduitslagen waren allemaal goed dus dat was wel heel fijn! Helemaal blij in ieder geval. Wel 1 dagje terug gezet maar dat brengt wat leuks met zich mee, ben nu 28 juni uitgerekend en dat is mijn trouwdag!
tja hier zullen we het niet weten, tenzij kindlief met de bibs ervoor gaat hangen hahaha en opeens kwam mijn vriend met dƩ naam. gewoon BAM dat is hem geweldig hihi wat gaaf Lismam! mooie datum
Goed nieuws zeg lismam! Super! Wij hebben ook al namen in gedachte Wij gaan voor familie namen dus de keuze was al snel gemaakt.. Maar we kijken nog even we hebben nog alle tijd Wij moeten straks naar het ziekenhuis.. Ben zo benieuwd
Succes iedereen die vandaag moet!! Wij hebben ook al namen. Kindje krijgt er bij ons drie . Roepnaam en we noemen het kindje ook nog naar 2 mensen.
Succes iedereen die vandaag mag! Wij hebben nog geen namen. Ik had altijd al namen in mijn hoofd maar nu t echt zo is lijkt geen 1 naam leuk genoeg haha! Ook wij wachten dus nog maar eventjes tot we weten wat het is en hopen dat het dan wat makkelijker zal zijn!
Heel herkenbaar lismam! Onze tweede keus van onze oudste zoon lijkt nu ineens helemaal niet bij dit kind te passen 😁 (als het een jongen zou zijn)
Hier altijd al een meisjesnaam, maar toen we hierheen verhuisden, leerde ik iemand kennen die zo heet en die vind ik maar zozo. Dat geeft de naam gelijk een minder fijne smaak. We zijn al een aantal weken lijsten met namen aan het aanleggen. Ik weet het denk ik wel, alhoewel voor een meisje moeilijk blijft. Mijn man was nog niet zo zeker.
Dames gefeliciteerd met de goede echo's Hier weten we de meisjes naam al en jongetje nog niet. Heb vandaag wel medicijnen gekregen tegen de jeuk .. nu hopen dat het aanslaat.
Helaas hier minder nieuws. De baby heeft een verdikte nek plooi dat goed te zien was op de termijnecho. Ben doorgestuurd voor vervolgonderzoek in het ziekenhuis. Ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar ben heel verdrietig en bang voor wat komen gaat. De baby zelf was beweeglijk en het hartje klopt heel mooi. Duimen voor goed nieuws!
Ach jeetje demi... Ik snap dat je verdrietig bent, wat een nieuws heel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal nog goed komt.. Hou je ons op de hoogte?