Heb wel eens gehoord van een verhaal dat het allemaal meeviel. De kans daarop is groter geloof ik hoor! Heel veel sterkte Demi!
Sterkte Demi! Hier vanmorgen; Echt super eng. Stond net mn haar te doen.. en ineens voel ik me zwaar beroerd, misselijk, trillen, zweten en ik kreeg alles vlekken voor mn ogen..
Oei schrikken finnaly maar herken het van mijn eerste zwangerschap, misschien is je ijzer wat aan de lage kant. Ik kon nooit lang staan dan voelde ik mij ook zo. Zelfde als met warm douchen ik moest altijd op een krukje douchen anders ging ik out.
Dames hoe doen jullie het met openbaar maken of hoe hebben jullie dat gedaan? Na de termijn echo? De grens van 12 weken echt aanhouden? Ben benieuwd!
Finally, het kan ook komen van een te lage bloeddruk. Iig veel drinken. Hopelijk heb je het niet weer. Overigens heb ik het hier ook wel eens als ik last heb van mijn darmen. Hier gaan we het bekend maken na een goede nekplooimeting. De hele uitslag van de combitest laat nog op zich wachten, dus daar wachten we niet op. Mocht het mis zijn, dan weten mensen er iig van.
Jeetje demi sterkte !! Ik duim mee voor goed nieuws. finaly logisch dat je schrikt zeg maar de tips van de eerste andere dames zijn zeker uit.te proberen Hier een week na de termijnecho bekend gemaakt met 11+3
Thanks voor jullie delen. Ik had dus mijn termijn al met 10+1 dus dat is een verschil.. Demi wat schrikken, ik hoop voor jullie dat alles goed is! Finaly, ook hier wel eens zulke klachten als mijn darmen echt over de rooien zijn maar nog niet heel heftig gehad. Hopen dat het meevalt!
Hier bekend gemaakt na onze eerste goede echo... Dat was met 8 weken. Kon het toen niet meer verbergen ivm de buikgroei
Vervelend he finally! Ik heb vandaag ook nog een sprintje gemaakt naar de wc 😊 Was op me werk en opeens kwam het er uit.. En eerlijk gezegd heel erg vind ik het niet.. Alles wat me helpt herinneren dat ik zwanger ben geniet ik van😊 Tenminste soort van haha Wij hebben het de ouders verteld met 8 weken, En de rest komt het te weten met me verjaardag over 3 weken😊 Ik ben dan 13 weken
zo, echo was toppie kleine bewoog heerlijk. 5 vingertjes kunnen tellen, zo schattig. hoop dat de kleine gezond is. kan niet wachten tot de 20 weken! pfff wat lijkt dat nog lang nu. sterkte demi! hopelijk valt het allemaal mee en zijn de onderzoeken goed. zal hard voor je duimen!
Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes! Heel fijn! Morgen om 2 uur in het ziekenhuis zijn. Ik houd jullie op de hoogte. Toch veel verdriet vandaag. Ah bah finally! Bloedsuiker op peil? Die zakt sneller bij een zwangerschap. Ik had toentertijd druivensuiker bij me... Iedereen veel plezier met bekendmaken. Zo leuk. Ik houd het nog even stil voor de massa....
OMG filmpje gestuurd van de echo en mijn vader is 100% overtuigd dat het er 2 zijn hoofd en lijfje heeft hij 2 kindjes van gemaakt en op dat filmpje zie ik toch echt duidelijk maar 1 wurmpje haha
Lees je verhaal nu pas. Wat schrikken! Veel sterkte morgen. Hoop dat het ondanks alles toch meevalt en je weer terug kan gaan genieten can de zwangerschap. Ik duim voor je!