Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #1161 Mykelti, 3 dec 2014
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
    Hier net terug, want we waren uit eten. :D
    Nekplooi is goed, gemiddeld 1,9 zei ze, terwijl er maar 1 van de 5 metingen 2,1 was en de rest tussen de 1,46 en 1,8 ofzo, dus goed. Over 10 dagen de uitslag.
    Beeb wilde niet meewerken, dus uitwendig, inwendig, springen, hoppen, lopen in de wachtkamer en weer hetzelfde riedeltje, maar wel een super mooi bewegend beebje gezien. :)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Overigens hier 2x 12+3 gemeten gisteren, maar dat kan helemaal niet volgens mijn cyclus, dus heeft ze er 12+2 van gemaakt...denk omdat de vorige 2 echo's uitkwamen op 12+1. Jaja, ik laat hem wel op 16 juni staan. :D

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dit is hem/haar. :)
    Dit is overigens inwendig, want ik vond de kwaliteit van de uitwendige echo heel veel slechter dan die ik met 8 en 10 weken heb gehad. Terwijl je voor een nekplooimeting toch beter zou verwachten. ;)

Bijgevoegde bestanden:

4. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net echo gehad. Ik heb een jongetje in mn buik!!! Superleuk. (Maakte me niet uit natuurlijk haha maar leuk om te weten)

5. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Wat vroeg al advocaatje!!

6. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Wat leuk!!! Hij heeft bij ons ook gekeken maandag maar kon het net niet zien haha. Nog niet ver genoeg ontwikkeld. Volgende keer beter.

Geniet ervan!

7. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik ben benieuwd hoe het gisteren met Demi84 is gegaan in het ziekenhuis...

8. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Maar wel super leuk! Haha

9. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Wauw, dat de eerste van ons topic het geslacht gewoon al weet! Durf je er wel echt op te vertrouwen? Zo vroeg! Ik moet nog 7 weken geduld hebben, wij horen het bij 17 weken! Spannend!

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wauw avocadootje wat leuk! Maar inderdaad durf je erop te vertrouwen zo vroeg?

Mykelti mooie echo, mooi om de ribbetjes etc al te zien zitten. Maar inderdaad raar dat de uitwendige zo verschilde met de andere echo's.

Demi, hoe was het in het ziekenhuis? Je moest vandaag toch?

11. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Technisch gezien is alles nu ontwikkelt. Deze apparatuur is heel erg goed, was een heel scherpe echo en de echoscopiste is heel erg goed. We gaan nu wel jongensnamen bedenken maar vragen het bij de 20 wekenecho natuurlijk nog wel even extra na ;)
    Het is vaak dat meisjes voor jongens aangezien worden (en niet andersom) dus vandaar dat ik het in mn achterhoofd hou. Maar op zich vertrouw ik het wel hoor. Mijn gevoel zei het ook al... maarja das 50% he haha :)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Uhhh Avocadootje, hier was het andersom hoor! 100% meisje bij 16+4 en 3 weken later toch echt een ventje.

Het kan allebei, maar meestal is het zoals bij ons, omdat de piemel nog weggevouwen kan zijn. Op jouw termijn echter is de clitoris zo groot in verhouding dat ze idd wel eens jongen denk terwijl het meisje is. ;)

13. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Precies dat, Mykelti. Onze gyn heeft ook gekeken maar legde dat van een piemel en een clitoris uit. Wij zagen ook "iets", maar dat kon nog net zo goed een clitoris zijn ipv een piemel. Dus hij wou het er niet op gokken.

Rond 16 weken hebben we weer een echo, dan kunnen we het als het mee zit wel zien!

14. Avocadootje

Avocadootje Actief lid

30 sep 2014
    126
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahaaa hier had ze het over schaamlippen die groot zijn en voor verwarring zorgen. Thanks voor de info. Mja we zullen zien... :)

15. jake85

jake85 Lid

2 okt 2014
    15
    0
    0
    Sorry even niet hier geweest.
    Vorige wk do echo nekplooi; alles goed.
    Gister controle; hartslag perfect.
    12 januari 20wk echo.

En voor de lijst mijn info
    01-06-2015, Jake (29), 2de kindje, ziekenhuis, borst, weet niet?

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Precies, het wordt vast nog 1 of 2 keer bevestigd. :)

Fijn dat de echo goed was Jake.

Hier gisteren uit de naam gekomen. Zat best met een meisjesnaam in mijn maag. Hele lijst, maar gewoon geen leuke.
    Als het blijft zoals het is, dan hebben we een unisex naam, alleen iets anders geschreven en is het een naam die zelden voorkomt. Vind zelf heel populaire namen niet zo leuk.
    Hopelijk weten we 3 januari meer. :D

17. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!
    Wij hebben gisteren de termijnecho gehad en ben volgens haar vandaag 12.5 ipv 12.. Leuk om te horen maar ik vind het nogal een verschil en gezien onze agenda twijfel ik of het wel klopt.. Nah goed, ik ga er maar van uit dat het klopt en dat zou betekenen dat ik 16 juni ben uitgerekent.. T was wel weer erg leuk om te zien, ik was voor het eerst echt in de wolken :) ik denk omdat die moeheid begint weg te trekken (thank god!) ze twijfelde over het geslacht dus wou er niets over zeggen. We hebben wel meteen een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling en dat is 15 december, we hebben dan ook meteen een afspraak bij de verloskundige ( voor de lijst)
    Ik ben erg benieuwd naar demi, ik hoop dat alles goed gaat!

18. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik ging met de termijn echo ook ineens van 11+1 naar 11+5. Terwijl ik precies weet wanneer mijn eisprong was etc.

De lijst werk ik straks weer even bij zit nu op de tablet.

19. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    Hi ladies. Fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat en nu al sommige geslachtsbepalingen! Gaat snel!!

Hier een hele uitgebreide echo gehad op het ziekenhuis. Het goede nieuws is dat er lichamelijk niks mis is. Hartje, nieren, ledematen, navelstreng: Alles in orde. Wel de verdikte nekplooi. Dus nu naar een ander ziekenhuis voor een chromosomen onderzoek. Aan de hand daarvan gaan ze bepalen of de baby het syndroom van doen of een andere heeft. Ik houd hoop op dat alles goed is. Wet van murphy is toch dat alles tegelijk komt? M'n oma ligt ook op sterven. Ze is heel oud, maar toch. Ik hoop binnenkort op goed nieuws. Ben wel een beetje uitgehuild nu.

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wat fijn dat de rest er wel goed uitziet Demi! Wanneer krijg je het chromosomen onderzoek?

Deel Deze Pagina