Hoi dames, Ik kom me ook hier aanmelden. Vanochtend heel licht positief getest. Dus ben voorzichtig blij. Uitgerekend op 15 juni 2015. 2 dagen voor de 4e verjaardag van mijn zoontje Gaat een drukke tijd worden dus haha
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!! Leuk om te lezen hoe iedereen die eerste slopend lange weken tot de eerste echo ervaren! Ik moet zeggen dat ik er redelijk relax onder ben! Verder weinig kwaaltjes, wel verschrikkelijk moe en soms wat misselijk. Wij vertellen t sowieso pas na de eerste echo en misschien wel pas na 12 weken... Wil denk iets leuks doen met de echofoto en ons zoontje! Hoe hebben jullie/ of gaan jullie t vertellen?
Wij gaan t onze ouders na de eerste echo vertellen. En ik wil ze dan een fotolijstje geven met een kopie van de echo. En de vraag of hier over een paar maanden een echte foto in mag 😉
hoi allemaal! doen jullie ook mee aan Moeders voor Moeders? Bij mij zijn net geweest. Lekker in een opvangbekertje plassen
Oh leuk! Ik wil de echofoto aan m'n zoontje geven en dan een foto er van maken.. Al stopt ie alles meteen in z'n mond dus ben benieuwd!! 15 november hebben we Sinterklaasviering op het bedrijf van m'n vader.. Ik wil die foto inlijsten en door de Sint laten geven! Pff.. Sinterklaas al weer!! Haha.. Moeders voor moeders komt hier zo meteen langs!
ik heb volgende week woensdag een eerste afspraak.. wie heeft die al gehad en is het alleen een intake ? of gaan ze ook al kijken? of verschilt dat per vk.. ben zooo benieuwd
Volgens mij verschild dat per verloskundige. Hoeveel weken ben je? Bij mij was t vorige keer tussen 8 en 10 weken eerste echo +intake. En deze keer mocht ik, omdat vorige keer een miskraam was, al vanaf 7 weken komen. Maat ga met 8 wkn en 4 dgn.
Ik voel van alles in mijn buik, hoe ik het precies moet omschrijven geen idee? Verder heb ik dat als ik moet plassen meer aandrang (nodiger moeten) en heb ik elke dag wel 1 of 2 keer een grote boodschap, sorry dames Verder moe maar dat kan ook nog van het weekend komen, kan het niet zo goed onderscheiden. Vorige keer kreeg ik met 6 weken ook last van gevoelige borsten, zit nu op 4,5 weken dus wellicht komt dat nog? Dat heb ik ook Finally88, ik ben ergens in mijn achterhoofd toch heel bang. Ondanks dat het nu totaal anders voelt, zorgeloos zwanger zijn zit er niet in. Wij willen onze ouders, broers en zussen waarschijnlijk gaan inlichten na de eerste, hopelijk goede, echo. Dan kunnen we het toch met meer mensen delen. Mijn beste vriendin heeft inmiddels de foto van de positieve test al gezien. Die heeft me ook heel erg gesteund de vorige keer en haar steun kan ik nu, naast die van mijn partner, ook goed gebruiken. Ik hoop dat we onze ouders een mooie echo foto mogen laten zien. Verder zat ik er aan te denken om de overige directe vrienden en familie een leuke kerstkaart te sturen met daarop de aankondiging, heb op Pinterest leuke ideeën gezien. We willen het namelijk tegen die tijd (halverwege december) pas vertellen en dan leek me dat wel een leuke manier
Spannend! Ik heb maandag mijn intake. Maar bij mij is het dan nog te vroeg om iets te horen. Ik ben dan 5,5 week. Misschien als je wat verder bent dat ze wel het hartje proberen te horen.
Wat ik weet is dat het per VK verschilt. Hier krijg ik eerst een echo, om hopelijk een mooie plakbeeb te zien en daarna pas de intake. Anders krijg je een heel intake gesprek om vervolgens misschien een echo te krijgen waar niets te zien is.
Misschien is het leuk om een schema te maken per persoon, wanneer uitgerekend, wanneer 1ste echo enz... Ik wil best wat in elkaar zetten als jullie het leuk vinden hoor
Dat lijkt me ook wel zo prettig! Wellicht handig als de dames vanaf hier even beginnen met de nodige info, kunnen we een eerste opzet maken en de lijst daarna nog aanvullen. Ik wil wel starten: ButterflyNova, 28 jaar, tweede zwangerschap, eerste kindje. Uitgerekende datum: 11 juni 2015 J/M/wil het niet weten Afspraken: 31 oktober - eerste echo
Saby 25 jaar eerste zwangerschap dus eerste kindje Uitgerekende datum 1 juni of 2 juni Willen graag weten wat het word en 22 oktober eerste vk afspraak
Ja leuk! ButterflyNova, 28 jaar, tweede zwangerschap, eerste kindje. Uitgerekende datum: 11 juni 2015 J/M/wil het niet weten Afspraken: 31 oktober - eerste echo Shaker, 26 jaar, eerste kindje Uitgerekende datum: 12 juni 2015 Afspraken: 29 oktober eerst echo
Finally88, 25 jr. 2e zwangerschap, 1e kindje, wil graag weten wat t wordt. Uitgerekend 11 juni 3nov 1e echo + intake
ButterflyNova, 28 jaar, tweede zwangerschap, eerste kindje. Uitgerekende datum: 11 juni 2015 J/M/wil het niet weten Afspraken: 31 oktober - eerste echo Shaker, 26 jaar, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt. Uitgerekende datum: 12 juni 2015 Afspraken: 29 oktober eerst echo Saby, 25 jaar eerste zwangerschap dus eerste kindje Uitgerekende datum 1 juni of 2 juni 2015 Willen graag weten wat het word en Afspraken: 22 oktober eerste vk afspraak
Hierbij mijn info.. Naam: Sabrina, 22 jaar oud. In principe me 3de zwangerschap, heb een zoontje van 2 jaartjes, en afgelopen april een miskraam.. Ben 8 juni uitgerekend en.wij willen graag weten.wat het word, mocht alles goed gaan. Heb 27 oktober me.eerste.echo.. heeeeell spannend