In ieder geval heel veel sterkte !! Mandy nieuwe dames hier welkom ! Lens heerlijk om even lekker je gevoel eruit te gooien hè. Ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben hihi
Gisteren echo gehad. Zo leuk weer. En al zoveel meer kindje als met 10 weken... Wij zijn met zn 5en helemaal verliefd
Lol, ben blij dat het herkenbaar is. Heb er idd uiteindelijk gisteren om kunnen lachen hoor. Vriendlief ook. Die heeft de rest van de avond braaf op de werkkamer doorgebracht om geen kop thee naar zn hoofd geslingerd te krijgen. Alles is weer goed . Hoewel... ik maak vanmorgen toch iets raars mee! Ik verwachtte een pakketje van een bezorgdienst die eigenlijk altijd 'sochtends komt. Rond half 11 was 'ie er idd, dus ik blij dat ik mn pakketje in ontvangst kon nemen. Zie die jongen ook wel vaker, dus zeg altijd vrolijk gedag en "kom maar naar boven hoor!" (wonen in een appartement). Is gewoon heel casual contact. Zakelijk, maar vriendelijk. Ik tekende voor ontvangst, alles prima. Viel me al op dat 'ie aardig dichtbij stond en veel naar me lachte. Prima, ik lach wel terug en gooi daarna de deur gewoon dicht (bij wijze van). Ga ik een halfuurtje later boodschappen doen, staat er ineens op ons whiteboard beneden (is bedoeld voor mededelingen vanuit de VVE of andere bewoners): VOOR.ACHTERNAAM IS LEKKER. Met allemaal hartjes. Daar stond dus MIJN voor en achternaam. Ik heb er een foto van gemaakt en daarna gauw uitgeveegd. Was ook niet het handschrift van mn vriend, dus ik dacht meteen: dat MOET de bezorger zijn geweest. We wonen vrij "klein", iedereen kent elkaar, weet dat ik samen woon, zwanger ben, etc. Nou. Ik voelde me ZO ongemakkelijk ineens :-/. Vriendlief gebeld, alles uitgelegd. Die was natuurlijk kwaad, dus die heeft de klantenservice van de bezorgdienst gebeld en kreeg het hoofd van de afdeling aan de lijn. Ze nemen het heel hoog op. Moesten foto's door mailen en wat meer info over de bezorger. En nu zit ik nog steeds een beetje ongemakkelijk in huis. Die jongen bedoeld het vast niet slecht, en kan gewoon slecht flirten, maar het voelt gewoon niet goed. Heb die jongen boven gelaten, in ons pand, voordeur open. Bah. Engerd! Zo. Dat ben ik even kwijt! Haha!
Haha wat een verhaal zeg! Hopen dat het wel echt die jongen was dan maar.. Hier een ego berichtje. Ik heb een baaldag. Ik probeer mezelf voor te houden dat het 100 keer erger kan en dat sommige vrouwen 30x per dag overgeven enz enz maar ik voel me gewoon ***. Sinds maandag ineens weer enorm misselijk, amper eetlust en krijg geen slok drinken weg. Maandag volop overgeven en vandaag weer. Plas wordt nu steeds minder en donkerder dus toch even de HA gebeld. Mag nu pilletjes komen halen tegen de misselijkheid. Ik heb een maagontsteking gehad net voor mijn zwangerschap en die wil ik niet weer terug dus overgeven is niet goed want mijn maag gaat ervan kapot! Blij dat ik nu iets anders krijg want de gember capsules maakte me aan het braken in plaats van dat ze hielpen.. Hopen dat ik snel weer meer kan genieten en me beter voel! Ik dacht dat ik de piek wel gehad had bij 7/8/9 weken maar niets blijkt dus minder waar!
Ik ben blij dat je je weer wat beter voelt lens en wat een rare situatie indd met die bezorger, ieuw! Lismam, zo vervelend om zo een last te hebben van misselijkheid en overgeven.. Kan je je wel ziekmeldingen van werk? Mamavan3boys mooie echo joh
Mamvan3boys: WoW mooie echo, wat duidelijk! Lens: oeh vervelend zeg.. Aan de ene kant erg leuk en je zal je vast gecharmeerd voelen van al die hartjes haha.. Maar aan de andere kant, je vriend die er dus niet blij mee was. Vindt zijn reactie eerlijk gezegd wel heel fel.. Maargoed wie ben ik. Lismam: hopen dat het snel beter gaat, misselijkheid is zo vervelend! Hier vandaag m'n auto opgehaald, ben er zo blij mee! Ik heb zelf naar huis gereden, mocht gelijk de snelweg op en over de ring van Rotterdam, dus dat was wel even peentjes zweten haha Nu een man van de Eneco over de vloer voor onze ketel, dat kreng valt telkens uit en dan zijn we ruim een kwartier bezig om hem weer op te starten. En als die dan eindelijk aanstaat valt die later op de dag of in die nacht weer uit..
@nala10: Ik hoop ook dat het snel minder wordt, niet leuk! Balen van je ketel, vooral met deze kou! @Bertje: Ik heb het enorme geluk dat ik thuis aan de laatste lootjes van mijn studie werk. Kan mijn tijd veelal zelf inplannen en heb ook besloten om niet in februari maar in maart af te ronden. Ik kan dus erg goed toegeven aan al mijn kwalen. Ik denk met regelmaat... wat als ik nu een baan had, kinderen rond had lopen.. pff! Vanaf eind januari start ik bij mijn nieuwe baan maar dan hoop ik dat de kwaaltjes toch wel zijn afgenomen!
@Nala010. Haha, ik voelde me ook wel gevleid, maar het was niet nodig. Ik snap de reactie van mijn vriend wel. Het whiteboard hangt beneden in de gezamelijke hal, buren en bezoekers kunnen dat allemaal lezen. Schaamde me rot toen ik het zag ook. Mensen zullen dan misschien sneller denken dat het mijn vriend is geweest (die zo al niet is), dan de GLS bezorger haha! Ik heb gisteren mijn positiekleding ontvangen trouwens, van de Bonprix. Zij hebben redelijk leuke grote maten zwangerschapsmode. Alles past me prima, legging is nog wat te groot, maar dat komt vanzelf. Heb twee jurkjes/langere truien gekocht, een broek en dus een zwarte legging. Zit heerlijk!
Mooie echo, mamavan3boys! @Lens. Jeetje, wat een verhaal. Hij durft wel, die jongen! @Lismam. Wat vervelend! Ik hoop dat je je snel beter voelt en de pilletjes helpen! Hier ook weer 5 echo's verder. Nog steeds geen lichamelijke afwijkingen gevonden. ZE denken daarom nu aan het syndroom van turner. Komt alleen voor bij meiden. Volgende week een afspraak voor een vlokkentest. Op die manier weten we waar we rekening mee moeten houden. Binnen een paar dagen is al bekend of er doen aanwezig is. Het andere duurt 2/3 weken. We krijgen nu in ieder geval snel antwoorden....
Wij hebben vd week ook een echo gehad... nav nub theorie denk ik dat we een jongen erbij krijgen ! Maar ff nog 2 weken afwachten!! Zo spannend! Zoooo benieuwd! Nog meer die het geslacht nav nub bekeken hebben?
Wij hebben indd ook gekeken naar het 'nub'je maar ik zie het niet zo goed moet ik zeggen.. De echoscopiste dacht het geslacht ook al te weten maar ze twijfelde dus wou nog niks zeggen haha.. Zwangerschapskleding: ik kreeg vandaag 2 broeken binnen die ik bij v&d besteld had maar k vind ze helemaal niks.. Er stond op de site dat het spijkerbroeken zouden zijn nou verre van, dus die gaan terug! Jammer hoor want k begin toch al wel behoefte te krijgen aan een goede zwangerschapsbroek, stevige spijkerbroek dan.. Iemand tips?
hier was ik te vroeg voor een NUB. ze keek me ook aan met: wat voor onderzoek? nouja dan maar de hele zwangerschap afwachten haha. wat lijkt dat laaaang! broeken is hier ook een ramp. vond die van miss etam nog het beste. de meesten lijken net of ik maat 40 ipv maat 36 heb gekocht. vooral rond de bovenbenen en billen. nou dat vind ik now way een maat 36 :S zonde... gelukkig alles 2e hands gekocht maar toch
Voor de nub theorie ons kindje te actief, ik dacht er trouwens ook achteraf pas aan en op de echo foto's die we hebben kan je de nub niet zien. Qua zwangerschapskleding had ik nog het 1 en ander van de vorige keer. Heb wel 2 skinny jeans/jeggings gekocht bij de h&m. Die zitten echt enorm lekker en zien er ook nog hip uit. Bij mijn dochter heb ik veel in jurkjes gelopen omdat ik toen in de lente/zomer zwanger was. Dat gaat nu dus minder goed.
@Lens wat een gebeurtenis met de bezorger. Ik zou het niet al teveel aantrekken. Het is natuurlijk wel even slikken van wat moet je der mee. Maar miss was het wel ouhoeren van de bezorger en word het zo serieus behandelt op het hoofdkantoor. @Lismam; hoe gaat het nu met je? Helpen de pilletjes met minder misselijk zijn? Zwangerschapskleren nog niet gekocht hier, mn buik word steviger maar is nog niet rond en groot aan het worden. Ik koop pas als ik echt mn broeken niet meer pas, maar ze passen allemaal nog perfect. @Hier gisteren een echo gehad, een super mooi lief klein beebje gezien. Nu al dik 5cm.. 3,5 cm gegroeid in 4 weken. Kon zelfs de vingertjes tellen. De meting was wel erg lastig omdat mn beebje erg druk was. Klom steeds in de baarmoeder omhoog met de voetjes en liet het dan weer op de kont vallen haha. Zo bijzonder om te zien!
gaaf he vond dat zo leuk dat je idd al de vingers kon tellen. blijft een kleine wondertje dat dat allemaal zo maar eventjes een heel kindje word daar ben benieuwd, vandaag word mijn schoonmoeder geoppereerd aan een voorstadium van borstkanker. maar gezien ze daar ook radioactief spul bij gebruiken hoop ik dat ik überhaupt wel even langs mag gaan vanavond... gelukkig is de prognose enorm goed, dus dat scheelt wel een hele hoop
@Beckje; jaa is echt wel een wonder wat in je buik groeit en wat tot een mensje vormt. Zo speciaal om dat te mogen zien gebeuren in je eigen buik! Sterkte met je schoonmoeder, gelukkig zijn ze er vroeg bij dan! Niks aan die vreselijke ziekte
dag allemaal, ik dacht ik meld me ook even want ik ben ook in juni 2015 uitgerekend. Op de valreep: 30 juni. Nu dus in week 12.... Groetjes en sterkte aan iedereen die (net als ik) kotsmisselijk en hondsmoe is...
Hier kon ik ook t nubje niet zien dus heb geen idee ml zweert dat het een meisje word . 6 jan hopen we het zeker te weten. We willen dan wel het geslacht op een briefje laten schrijven en die bij de bakker afgeven om een taart te laten maken zodat we het tegelijk met de fam weten. Beckje succes met je schoonmoeder fijn dat het er goed uitziet voor haar ! Suethatsme welkom en sterkte met de misselijkheid en vermoeidheid
Hi meiden , Ik wil me ook graag toevoegen hier als dat nog mogelijk is? Ben nog niet zo bekend op deze site en ben nog alles aan het uitvogelen Ik ben Sini ben getrouwd en we hebben een zoontje van 6! Vaderdag 2013 gestopt met de pil en met vaderdag 2015 (21jun) uitgerekend ! In die tussenperiode geen fijne tijd gehad waar onder andere een bbz en een mola zwangerschap tussen zat... ook 2 mk die vanzelf zijn afgekomen . We hebben ons positief gehouden en nu dus in blijde verwachting. 9 december hebben we de termijn echo gehad en alles zag er keurig uit. Ook is ons zoontje meegeweest om naar de beeb te kijken . Wat ik niet had verwacht was dat ons zoontje alles zag op de echo haha hoofdje de beentjes en handjes! Ook kuste hij mijn buikje dat doet hij overigens elke ochtend elke middag als hij uit school komt en elke avond als hij gaat slapen en helemaal uit zichzelf hihi. Ik wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap en geniet er lekker van! Alvast hartelijk dank voor het lezen van mijn berichtje. Liefs Sini