Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hey meiden,

Tijdje niet mee geschreven erg druk geweest!
    Super leuk dat zo veel al weten wat het word!
    Hier is het nog een raadsel😊

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Lieve demi,
    Ik las je berichtje en moest even 10x slikken..
    Ik hoop voor je dat alle onderzoeken toch nog goed uit komen.
    En als ze het wel heeft dat het allemaal goed komt..
    Je hoort het maar heel weinig..
    Ons eerste kindje had ook turner dus als het toch uit komt en ik kan iets voor je doen kan je me altijd opzoeken.

Heel veel succes!

3. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    #1263 Lismam, 16 dec 2014
    Laatst bewerkt: 16 dec 2014
    Ik wilde in eerste instantie ook de mutsy, de igo urban normad alleen toen waren we in de winkel en de joolz is kleiner en makkelijker op te vouwen, de wagenbak is 8 cm langer en 5 cm breder en er zit een veel beter matrasje (ademend) in, luchtbanden enz. Daarbij is de joolz beter geveerd. Mijn man gaat in tegenstelling tot jou mag werkelijk waar alles uitproberen, schudden, trekken, duwen, gek doen... het moet allemaal heel stevig en veilig zijn.. eigenlijk vind hij niets goed genoeg!
    Mijn vriendin heeft de EVO van mutsy, die is heel vriendelijk geprijsd en die bevalt haar erg goed hoor! Hoor alleen wel veel klachten over de zitting van de mutsy's in het algemeen dus let daar even op!

4. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ach, mijn vriend moet dat misschien allemaal nog gaan doen. Erg nuchter type. Hij wil wel een kinder EHBO gaan doen, dus we zitten al op de goede weg ;).

Mijn buurvrouw is hoogzwanger en hebben ook de Mutsy gekocht. Ze moet in januari bevallen, dus ben benieuwd wat haar ervaringen daarna zijn.

5. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    Hey meid. Dank voor je berichtje. Ik vind het allemaal heel spannend en hoop met heel mijn hart dat ze zeggen dat ze toch niks hebben kunnen vinden. Voor jou dus heel herkenbaar? Had je kleine meid ook een verdikte nekplooi? Of zijn ze er op een andere manier achter gekomen?

@lens. Ja, de conclusie kwam n.a.v. De nekplooi en dat turner de meest voorkomende is. Er hoeft lichamelijk niks mis te zijn. Er zijn namelijk 200 vormen van turner. Het meest voorkomende symptoom is dat de meiden in bijna alle gevallen klein en onvruchtbaar zijn. Dit kunnen ze nu nog niet zien op een echo. Wel in de chromosomen. Want ze zien dan een X0 ipv XX.

Maar alles blijft speculatie. Voor hetzelfde geldt (en dat hoop ik) is er niks aan de hand.

Ik krijg het geslacht ook deze week te horen. Als het een jongen is, dan valt turner ook alweer af.

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes! Ik hoop dat we allemaal in juni een mooie, gezonde baby in onze armen hebben.

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hey demi

Ja ons meisje had een nekplooi van 6,3 was al duidelijk bij 10 weken te zien.
    Ik hoop zo voor jullie dat het mee valt.
    Wanneer verwacht je de uitslag? Vrijdag ofzo?

Sterkte!

7. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Heftig meiden! Ik hoop ook enorm dat het meevalt!
    Mijn schoonzusje belde vanavond, ze was op de praktijk en als ik een echo wilde kon ik even langskomen! Natuurlijk meteen in de auto gesprongen. Heerlijk om ons kindje weer te zien en wat een verschil alweer met 2 weken terug! Lekker bewegelijk, goed gegroeid en een mooie hartslag! Nu tevreden en lekker slapen!

8. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Jeetje demi wat een lastige situatie ik hoop voor jullie dat er alsnog goed nieuws uit zal komen .

Leuk dat er al weer een geslacht bekend is hihi 2e jongen van de lijst.

Hier druk met bedenken wanneer we wat gaan doen aangezien mijn man alles graag ver van tevoren klaar wil hebben.

6 jan hebben we de geslachtsbepaling dus aan de hand daarvan gaan wij voor de kinderwagen kijken. Ik zou graag de quinny moodd willen maar de joolz zou ook nog kunnen dus ik ga ze eerst op t.gemak maar eens testen.

Met de eerste hadden we een buggaboo is opzich een heerlijk ding alleen net te breed voor onze kleine achterbak ;)

9. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh jeetje wat heftig voor jullie meiden! Ik kan me enigszins voorstellen hoe jullie je voelen, heb het zelf nooit mee gemaakt maar dat af moeten wachten lijkt me verschrikkelijk! Ik duim voor jullie en hoop voor een goede afloop!

Wij hebben nog een quinny buzz Zapp maar zou stiekem toch wel een nieuwe willen.. Mijn vriend vind het overdreven om daar geld aan uit te geven.. Snap ik maar ik kan me herinneren dat die Zapp me zo irriteerde in kleine ruimtes! Korte bochtjes maken ging erg lastig, dan werkte dat voorwiel nooit mee, ik heb vaak staan klooien en dan vooral in een overvolle kruidvat!

10. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Sini Welkom! Hé wat een nare voorgeschiedenis in die anderhalfjaar tijd, steeds weer teleurgesteld! niks aan meid! Gelukkig mag je nu gelukkig zijn met je gezinnetje! Fijn dat je zoontje het zo fijn vind om een brusje er bij te krijgen!

Mykelti: Gefeliciteerd dat je combitest helemaal goed was! Altijd fijn nieuws!

Lismam: Wat fijn dat je je beter aan het voelen bent meid! Eindelijk van die misselijkheid wat af gelukkig! Hoe heb je het bekend gemaakt op facebook?
    Wat goed dat je al een keuze kinderwagen ongeveer hebt. Er zijn zoveel soorten, ik zat te denken aan een bugaboo of een stokke, maar wil eerst in de winkel alle soorten en dingen bekijken, er is zon ruime keuze in.

Emmie: Ik lees dat jij de geslachtsbepaling niet gaat doen, waarom niet? Waardoor ben je overtuigd? Ik vind het zon moeilijke keuze, ik had het liever niet gewild maar mijn vl wel. dus wij zijn in dubio haha!

Demi: Hé wat een spanning en zenuwen voor jullie meid, wat een ongerustheid! De nekplooimeting was de nekplooi boven de 5 mm? Wat een zenuwslopende week dan voor je! Hoop dan in jou geval dat het een jongentje is en ze het turner syndroom kunnen afzetten!

Beckje: Wat naar dat je je zolang moe voelt! Wat is dat precies dan teveel bloedplaatjes? Ik ben niet zo wetenswaardig in de medische dingen...

Lens: Hahaha wat grappig dat er zo over gedroomd hebt! :p Wil je geen tweedehands kinderwagen? Dat scheelt je echt in de portemonnee, wij doen ook alles nieuw, maar de kinderwagen gaan wij ook echt niet nieuw kopen, veel te duur!! zon 1500 voor een kinderwagen, vind ik abnormaal duur.. hih :$

@Hier: gaat alles goed, afgelopen weekend de hele familiekring en vrienden ingelicht, super spannend en leuk om al die positieve reacties te horen! Wel een paar die vragen: Gepland????? Dat vind ik toch zon dubbele reactie, haha!
    Gister onverwacht (4 weekjes te vroeg) trotse tante geworden van een tweeling (van mn zus) echt geweldig! gisteravond meteen naar het ziekenhuis geraced en de 2 wondertjes bewondert, wat bijzonder en wonderlijk!! Zo lief zo klein en zo mooi!! Word je toch wel emotioneel en verliefd van hoor!!

11. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    @Miloena; nee, geen tweedehands. Is ons eerste kindje en kunnen prima nieuwe spullen betalen hoor :). Alles wat we nu kopen willen we dan wel gebruiken bij een tweede. Dus daar letten we wel op. Maar da's nog zo ver weg haha! Alleen de Joolz is (helaas) wat buiten onze begroting.

Op advies van iemand hier, weet ff niet wie, hebben we online gekeken naar de Mutsy evo urban nomad. Die gaan we waarschijnlijk nemen! Volgend jaar eens proef lopen!

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    bloedplaatjes zorgen voor de stolling van je bloed. als je veeeel te veel hebt krijg je problemen zoals beroertes, hartinfarcten en trombose. maar zover is het nu niet gelukkig. maar het kan wel wijzen op een woekering in het beenmerg... soort zusje van leukemie zeg maar, maar dan ga je er niet zo 123 dood aan :)

13. demi84

demi84 Actief lid

12 mei 2014
    245
    0
    0
    Jeetje. Herkenbaar. Hier 5,5. Ik hoop dat ze morgen bellen voor de eerste uitslag. Dat is trisomie 13, 15 en 21. Het andere (ook turner) duurt nog wat langer. Hopelijk dit jaar.

Hoe gaat het verder met je zwangerschap nu?

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Meiden Sorry ik ga mijzelf even terugtrekken, ik merk dat ik erg onrustig wordt van het nekplooi verhaal. Ik wordt er zelf momenteel erg onzeker van. Ligt niet aan jou hoor Demi84 ik betrek het teveel op mijzelf. Ik kom denk ik nog wel terug maar voor nu even op de achtergrond.

15. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Lens: Wat een spannend nieuws! Snel hopen op duidelijkheid.
    Demi84: Nog eventjes geduld zie ik, succes met afwachten.
    K3lly: Goed dat je even voor jezelf kiest en hopelijk tot snel!
    Miloena: Misselijkheid was vandaag weer terug met spugen en al, jammer! We hebben een foto op Facebook gezet, zal zo eens proberen te plaatsen!

Vandaag me echt heel beroerd gevoeld en vanavond niet echt steun van ml. Hij vind dat ik maar klaag en hoe ik dat dan straks wil gaan doen met een kindje erbij... Niet echt de reactie waar ik na een dag als deze op gehoopt had. Waarom kunnen de mannen niet gewoon lekker altijd meelevend zijn en begrijpen wat het is om zwanger te zijn, pff! Dit is de tweede keer dat dit gebeurt.. denk dat hij moet wennen aan het zwanger zijn ofzo! Niet leuk!

16. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Demi ik stuur je wel even een privé berichtje..
    Deze baby is helemaal gezond er is maar een mega kleine kans dat het nog een keertje gebeurd😊

17. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Lismam wat vervelend dat je man zo reageerde zeg. Mijne deed bij de eerste ook zo en nu bij de tweede zwangerschap is hij helemaal het tegenovergestelde van toen

18. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Vervelend zeg lismam..
    Hopelijk trekt hij nog bij.
    Het is voor hem ook allemaal nieuw weer.

Succes!

19. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    @ Kelly ik snap dat het allemaal heel spannend is!
    Ik heb haar een privé berichtje gestuurd dus dan van mijn kan krijgt je alleen nog maar positieve energie hoop ik :D

Wij gaan dit weekend aan de wereld vertellen dat we een kindje krijgen.. Ik ben zo benieuwd! En zenuwachtig!
    Ik denk dat sommige in mijn. Familie echt gaan huilen Hihi

20. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    @Lismam. ah das niet leuk... misschien nog een keertje goed met hem praten dat je het op dit moment gewoon met alle hormonen en lichamelijk moeilijker hebt dan normaal en ook even een beetje steun nodig hebt... geen idee waarom mannen dat niet zo snappen. denk dat het ermee te maken heeft dat je zelf dingen moet ervaren om te begrijpen. zo is het ook vaak dat buitenstaanders die nooit wat mankeren sneller zeggen dat je klaagt.

Deel Deze Pagina