Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is echt geen probleem. Je moet je wel aan bepaalde regels houden, maar er gebeurt echt niets hoor. Voordeel is juist dat als er iets is met je baby, je dit direct hoort. Ken hele hordes mensen die samen slapen en niemand die op zijn kind gaat liggen of anderszins.
    Mocht je fles geven en zelf een drankje nemen dan is het niet zo verstandig nee. ;)

2. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @demi84, ik heb niet terug gelezen maar begrijp dat alles in orde is? Gefeliciteerd!

@kamertjes, leuk om te zien, wij hebben nog de babykamer van onze dochter, degene die hannah1989 heeft geplaatst hebben wij hier nog staan.onze dochter is van de zomer overgegaan naar een echte meidenkamer. We hoeven verder op wat accessoires na als het jongen wordt niet veel te doen.

@kind in een cosleeper is volkomen veilig hoor. Kind in bed onder je dekbed is een ander verhaal en raad ik in mijn gezinnen altijd af! Ze zeggen wel dat als je bv geeft het veilig moet kunnen, maar heb daar aardig mijn bedenkingen bij. Zeker als je je/vriend ook in dat bed ligt.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zou ook niet mijn kind onder het dekbed willen hebben hoor!
    Je moet je echt aan de regels van samen slapen houden of inderdaad in een co-sleeper. Hier sowieso de eerste weken in een co-sleeper omdat ik dan erg moe ben. Maar soms val je gewoon met kind en al in slaap.
    Als je partner een wilde slaper is, lijkt het me ook niet zo'n strak plan...

Wat we hier in NL wel eens vergeten is dat de halve wereldbevolking met hun kids in bed slaapt. Daar gaan echt niet meer babietjes dood (hoe vreselijk ook) dan in NL. NL heeft juist een ontzettend hoge babysterfte. :(

Maar je moet vooral doen waar je jezelf prettig bij voelt. Dat staat natuurlijk op 1!

4. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Wbt kamertjes ik heb een kamertje die we nu gebruiken voor de oppaskindjes die bedjes gaan naar onze kamer en de tweeling op die kamer van de oppaskinderen.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ok :) hoor er erg gemengde dingen over vandaar. zou het zelf iig niet durven. daarnaast ook voor mijn bed'pleziertjes' niet willen hihi.

6. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Toen ik nog bv gaf ben ik snachts ook wel eens in slaap gevallen tijdens het voeden, niet prettig want lag altijd in de raarste houdingen waardoor ik helemaal stijf werd. Ik ben zelf altijd erg voor een eigen bedje. Werkt nu soms wel eens tegen want onze dochter valt zelden bij ons in bed in slaap. Het is denk ik nu 2 X voorgekomen en dat was alleen omdat ze doodziek was. Iedereen moet inderdaad doen waar ze zich prettig bij voelen.

7. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Vandaag intake bij verpleegkundige in zkh. Iets hogere bloeddruk dan ik ben gewend, maar nog steeds normaal. En verder weer even naar het hartje mogen luisteren dmv de doppler. Magisch! Hebben het opgenomen dus luister het lekker de hele dag terug :).

8. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Hier ook naar de verloskundige geweest. Voor t eerst naar het hartje mogen luisteren. Super gaaf 😍

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gaaf is dat he :D ik mag vanaaf, ook al is het de 2e. vind het toch weer enorm leuk :D

10. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hier ook vandaag bij de verloskundige geweest, bloeddruk wat aan de lage kant wat ik al dacht, ben aardig duizelig en zwabberig op mijn benen.
    ook het hartje weer even mogen horen, onze dochter was ook mee en haar oogjes begonnen helemaal te twinkelen toen ze het hartje hoorde.

11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Meiden ik schrijf graag met jullie mee. Ben ook in juni uitgerekend en zwanger van ons eerste kindje.
    Ik lees dat sommige al naar het hartje hebben geluisterd wat gaaf zeg. Wij mogen ook over iets meer dan 2 weken.

12. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Kelly: Word bij jou standaard de bloeddruk gemeten? Bij mij namelijk bij alle controles nog nooit gebeurd! Is dat niet vreemd?

Mykelti; Het is idd ieders eigen keuze! Maar zou idd wel oppassen met standaard in bed! Lijkt me voor jullie zelf als stel ook anders. Je kan ook een wiegje naast bed zetten? Alleen een tip hoor :$

13. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    @miloena, bij mij wordt iedere controle m'n bloeddruk gemeten!

14. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Finally: Wat raar dat dat niet bij mij is gedaan dan! Ze heeft het er bij mij nog nooit over gehad! Vond het vanaf het begin al wat raar.

15. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ja wel gek idd..

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    @ miloena, Jep bij elke controle weer. Was bij mijn eerste zwangerschap ook zo.

@lovely29 , welkom en gefeliciteerd!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Voor ons is dat echt geen probleem hoor. :)
    In principe gaat de kleine ook in een cosleeper, maar als het net zo'n slechte slaper is als ons zoontje, dan wordt dat hem niet.
    Het is ook niet onze eerste, dus we weten allebei hoe we ermee omgaan. ;)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is wel heel vreemd, want hoe moeten ze anders je bloeddruk in de gaten houden, als ze niet weten wat jouw standaard bloeddruk is. Dan kunnen ze ook nooit zeggen of je bloeddruk gevaarlijk verhoogd is voor jouw situatie.
    Zou het toch eens aankaarten.

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Mykelti; Tsja vind het ook erg raar! Ben steeds ook zo raar in mn hoofd, vet duizelog en ineens over mn hele lichaam zweten, gevoel dat ik flauw val zo raar! En dat heeft geloof ik ook met bloeddruk te maken.. ik lees en hoor ook dat iedereen dat wel moet dus begrijp ik het sws niet van mn verloskundige

20. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Miloena, die klachten kunnen ook van een te lage bloedsuiker komen.. dan moet je zorgen dat je kleine beetjes blijft eten. En ff wat nemen voor je uit bed stapt.

Deel Deze Pagina