Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat klinkt inderdaad als lage bloeddruk. Bewegen met je bovenarmen werkt hier altijd wel goed. Hier helpt ook drop en koffie, maar dat is niet bij iedereen zo.

Gewoon even bellen naar de VK en het voorleggen wat je klachten zijn en waarom ze nog nooit gemeten hebben.

2. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hej meiden heb niet alles terug gelezen maar wel erg leuke kamertjes voorbij zien komen.

Hier word ook elke afspraak bloeddruk gemeten. Gisteren naar het hartje geluisterd alles was goed !

Nu op naar 6 januari ben zo nieuwsgierig wat voor een geslacht eruit komt.

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Miloena wat raar dat je bloeddruk niet wordt opgemeten. Bij mij wordt deze ook keurig bijgehouden. Gewicht en bloeddruk.
    Ik heb alleen last van duizeligheid wanneer ik snel op sta dan merk ik ook dat ik rustig moet doen.

4. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    wat raar bloeddruk word hier ook elke keer gemeten.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier met 14 weken voor het eerst bloeddruk gemeten... vond dat al vreemd dat het zolang duurde

6. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Ook hier wordt altijd de bloeddruk gemeten. Juist van af begin af aan zodat opvallendheden naar boven of beneden meteen opgemerkt worden. Ik zou het meteen aankaarten!

Hier gaat alles goed. Wel nog zo nu en misselijk maar niet meer braken. Eetlust is niet geweldig, ben er achter dat warm eten mij gewoon tegenstaan, koud gaat wel! En dat met 3 avonden kerstdiners voor de deur haha!

Voor hier iedereen ook fijne en gezellige kerstdagen gewenst! Wij krijgen vanavond de vriendengroep te eten dus ik sta lekker de hele dag in de keuken. Morgen naar mijn ouders en overmorgen naar mijn schoonouders, dan laten we ons lekker 2 dagen verwennen!

7. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Warm eten is hier ook niet zo tof. Vooral aardappelen en groente. Ik kook oor mijn dochter en man en eet zelf een broodje of zo.
    Wij zouden vanavond naar mijn ouders gaan met mijn broer zus en aanhang maar omdat onze dochter enorme last van obstipatie heeft is dat verplaatst naar morgen. Dus vandaag maar een pyjama dag en hopen dat de medicijnen snel aan gaan slaan. 2e kerstdag zijn wij bij mijn schoonouders.

Iedereen hier een fijne kerst!

8. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Hee meiden, bedankt voor jullie reacties allemaal! Heb indd gister de verloskundige even gebeld ook omdat ik steeds zo duizelig word en te vragen of mijn bloedonderzoek al binnen was, misschien dat daar een tekort uit was gekomen. Maar natuurlijk vergeten te vragen van de bloeddruk! Wel zij zij dat het daar waarschijnlijk van kwam.
    Beckje; misschien hier de volgende controle ook en anders vraag ik het wel!

Kelly; Ja heb jij ook zon last van aardappel met groente eten? Ik krijg het hier ook echt niet weg. Zit vet te kokhalzen van die aardappels.. terwijl ik het altijd met gemak kon eten. Maar zo krijg je wel minder vitaminen binnen of niet? Ik heb maar een aanvullende pil gehaald met vitamines en eet heel klein beetje aardappels en groenten!
    Wat naar van je dochtertje die zo ziek is! Hopen dat ze snel beter is! Miss ook spanning voor de drukke feestdagen?

Hier gaan we morgen naar schoonouders en overmorgen naar mijn ouders heerlijk 2x genieten van gezelligheid en lekker eten ( Lekker geen aardappels haha!)

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Majah verloskundige zegt hier altijd dat je moet eten wat je lekker vind. Ik slik inderdaad wel een multivitamine voor zwangere erbij om aan te vullen.

Van de feestdagen krijgt ze eigenlijk niet zoveel mee, omdat we er zelf ook niet zo mee bezig zijn. Ze heeft er ook nog nooit last van gehad.

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Zo hier begin in eindelijk wat op te knappen :D
    Helaas wel mindere dagen gehad, broer van m'n vader heeft een bloedprop in z'n hersens gehad die met spoed weggehaald moest worden, dus dat was zaterdag rennen en vliegen van het ene naar het andere ziekenhuis. Gelukkig gaat het nu weer wat beter.

Verder wens in iedereen hele fijne kerstdagen met jullie familie, vrienden etc :)

11. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Iedereen fijne dagen hier al t leukste kerstcadeau gehad mijn schoonzusje is ook zwanger nog.maar heel pril dus vingers gekruist ;)

12. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Net terug van een leuk kerstdiner bij opa en oma. Hadden heel lief rekening gehouden met zwangerschap en alcohol vrije wijn gekocht. Was er niet zo'n fan van, hahaha!!

Wel leuk dat m'n schoonouders hebben aangegeven ons de kinderwagen cadeau te doen. Super blij mee!!!

13. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Zo leuk.... Afgelopen week nog 2 vriendinnen die vertelde zwanger te zijn en een poosje terug vertelde er een andere vriendin ook zwanger te zijn. Nu dus met zn 4en zwanger uit dezelfde vriendengroep en telkens ongeveer 3 weken ertussen...

14. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamvan3boys, dat is echt super gaaf! Kunnen de kleintjes later ook met elkaar optrekken enzo, leuk man!

Hoe waren jullie kerstdagen? Lekker gegeten? Gezellig gehad? X

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ontzettend leuk Mamavan3boys!

Hier tegelijk zwanger met 2 buurvrouwen. 1 ervan is in februari uitgerekend en de andere 2 dagen later dan mij uitgerekend.

Kerstdagen waren hier bagger. Dochterlief erg veel last gehad van krampaanvallen en hebben nog een rondje huisartsenpost gehad omdat ze verging van de pijn. Uiteindelijk wel naar mijn ouders en schoonouders geweest maar ook weer optijd naar huis omdat er gewoon geen land mee te bezeilen was met onze dochter.

16. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Oh k3lly, wat enorm vervelend en zielig zeg voor jullie dochter. Vreselijk als je ze zo pijn ziet lijden.

Hier gezellige dagen gehad. Heerlijk rustig aan gedaan en lekker genoten met familie en vrienden verdeeld over de beide dagen.

17. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Kelly, waar heeft je dochter precies last van?

18. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Jeetje Kelly dat is niet fijn. Hopelijk gaat het nu weer beter.
    Hier heerlijke dagen gehad met te veel eten. Krijg gelijk mijn broeken niet meer dicht.

Hebben de kinderwagen van mijn schoonouders gekregen. Erg lief :)

Hoe waren jullie dagen?

19. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ze heeft een aantal dagen geen ontlasting gehad. D.m.v lactulose te geven heeft ze hele harde ontlasting gehad waardoor er dus scheurtjes zijn ontstaan bij der anus. Ze probeert daardoor uit alle macht der ontlasting en plas op te houden waardoor ze dus enorme kramp krijgt. Via de huisartsenpost een klysma gehad zodat ze niet anders kon dan poepen. Ze heeft nu ook forlax om de boel zacht te houden. Moet zeggen dat het vandaag wel beter ging maar alsnog af en toe een kramp aanval. Ze houdt nu al 2 nachten haar urine op waardoor ze smorgens dus ook wakker wordt met pijn. Ze plast dan als we naar beneden gaan waardoor dus ook gelijk der luier overstroomt.
    Er moeilijk om het allemaal aan te zien, zo'n klein meisje ze snapt er zelf ook niets van.

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Och, wat sneu....:(

Hier verder fijne dagen gehad. Wel een beetje zat van het gekwakkel. Sinds week 5 continu verkouden en dan ook nog 2 weken buikgriep. Ben er nu wel klaar mee. Met mijn zoontje was ik niet zo vatbaar, maar nu blijkbaar wel.
    Hoest als een zeehond en het is net of mijn bekkenbodem het niet houdt, dus rotgevoel. Heb een spastische BB, dus moet goed opletten dat ik hem telkens ontspan.

A.s. zaterdag geslachtsbepaling. Zin in!

Deel Deze Pagina