ButterflyNova, 28 jaar, tweede zwangerschap, eerste kindje. Uitgerekende datum: 11 juni 2015 J/M/wil het niet weten Afspraken: 31 oktober - eerste echo Shaker, 26 jaar, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt. Uitgerekende datum: 12 juni 2015 Afspraken: 29 oktober, eerst echo Saby, 25 jaar eerste zwangerschap dus eerste kindje Uitgerekende datum 1 juni of 2 juni 2015 Willen graag weten wat het word en Afspraken: 22 oktober eerste vk afspraak Finally88, 25 jr. 2e zwangerschap, 1e kindje, wil graag weten wat t wordt. Uitgerekende datum 11 juni Afspraken: 3 nov 1e echo + intake Sabrina, 22 jaar oud. In principe me 3de zwangerschap, heb een zoontje van 2 jartjes, en afgelopen april een miskraam Uitgerekende datum 8 juni uitgerekend Wij willen graag weten wat het word Afspraken: 27 oktober me eerste echo
Jullie mogen allemaal eerder voor een echo.. 😐haha ik mocht ook eerder.. maar kwam niet uit met t werk van m'n vriend. Dus nog maar een weekje extra wachten
Naam: Barbara 1982, 32 jaar oud, 1e zwangerschap, eerste kindje, 28 okt eerste echo, uitgerekend op 3 juni, wil graag weten wat het wordt!
ButterflyNova, 28 jaar, tweede zwangerschap, eerste kindje. Uitgerekende datum: 11 juni 2015 J/M/wil het niet weten Afspraken: 31 oktober - eerste echo Shaker, 26 jaar, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt. Uitgerekende datum: 12 juni 2015 Afspraken: 29 oktober, eerst echo Saby, 25 jaar eerste zwangerschap dus eerste kindje Willen graag weten wat het wordt Uitgerekende datum: 1 juni of 2 juni 2015 Afspraken: 22 oktober eerste vk afspraak Finally88, 25 jr. 2e zwangerschap, 1e kindje, wil graag weten wat t wordt. Uitgerekende datum: 11 juni Afspraken: 3 nov 1e echo + intake Sabrina, 22 jaar oud. In principe me 3de zwangerschap, heb een zoontje van 2 jartjes, en afgelopen april een miskraam Uitgerekende datum: 8 juni uitgerekend Wij willen graag weten wat het word Afspraken: 27 oktober me eerste echo Barbara1982, 32 jaar oud, 1e zwangerschap, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt! Uitgerekende datum: 3 juni 2015 Afspraken: 28 okt eerste echo
Ik moest vandaag trouwens wel lachen bij Moeders voor Moeders. Je moet weer een zwangerschaptest doen, en ik was stiekem toch weer een beetje zenuwachtig..
Haha dat lijkt me ook spannend! Maar het was dus een mooie test? Sparky, welkom! We kunnen je in het overzicht erbij zetten als je wil. Moet je even aangeven wanneer je uitgerekend bent en of je al een echo gepland hebt staan.
Ja graag! Ik ben 7 juni uitgerekend, ga 22 oktober voor de 1e echo naar de gyn. Ook al afspraken staan bij de vk, 29 okt intake en 3 november echo. Ik doe ook mee aan mvm, maandag zijn ze hier geweest en had een mooie knaltest. Vanmorgen nog een actiontest gedaan. Ik heb nog testen liggen dus vandaar dat ik ze toch nog ff opmaak. Ik heb nu nog 1 action test liggen en een digi. Vorige digi heb ik vorige week gedaan, toen zei hij nog 2-3. Dus ga nu met de laatste voor de 3+.
ButterflyNova, 28 jaar, tweede zwangerschap, eerste kindje. Uitgerekende datum: 11 juni 2015 J/M/wil het niet weten Afspraken: 31 oktober - eerste echo Shaker, 26 jaar, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt. Uitgerekende datum: 12 juni 2015 Afspraken: 29 oktober, eerst echo Saby, 25 jaar eerste zwangerschap dus eerste kindje Willen graag weten wat het wordt Uitgerekende datum: 1 juni of 2 juni 2015 Afspraken: 22 oktober eerste vk afspraak Finally88, 25 jr. 2e zwangerschap, 1e kindje, wil graag weten wat t wordt. Uitgerekende datum: 11 juni Afspraken: 3 nov 1e echo + intake Sabrina, 22 jaar oud. In principe me 3de zwangerschap, heb een zoontje van 2 jaartjes, en afgelopen april een miskraam Uitgerekende datum: 8 juni uitgerekend Wij willen graag weten wat het word Afspraken: 27 oktober me eerste echo Barbara1982, 32 jaar oud, 1e zwangerschap, eerste kindje, Wil graag weten wat het wordt! Uitgerekende datum: 3 juni 2015 Afspraken: 28 okt eerste echo Sparky, 27 jaar zwanger van mijn 3e, 1e kindje van mijn vriend. Uitgerekende datum: 7 juni 2015 Afspraken: 22 oktober voor de 1e echo naar de gyn. Ook al afspraken staan bij de vk, 29 okt intake en 3 november echo.
Ja klopt, voor mijn oudste een vroege mk gehad met 4+3. En voor deze zwangerschap een vroege mk met 4+2, een mk met 6+1, een vroege mk met 4+0 en een vroege mk met 4+3. Die laatste 4 allemaal direct achter elkaar. Toen 2 maanden niet zwanger geworden en nu wel weer. De termijn van 4+3 was belangrijk voor me. Ook met de mk van 6+1 had ik toen al bloedverlies soms. En mijn testen bleven steeds heel licht, en nu zijn ze erg donker! Het zegt niet alles, maar ik heb nu goede hoop. Ook voelt het echt heel erg goed dit keer.
Meiden, bevallen duurt nog een hele tijd.. maar als je t wil bescheuren van t lachen, moet je ff t topic genante en memorabele bevallingsverhalen lezen 😂
Heb ik ook gelezen idd, is echt om te gieren! Test was prima! Ik ken alleen erg veel mensen die een miskraam hebben gehad, dus vind het nog lastig om op een roze wolk te klimmen..
Hoi meiden! (Nog) niet het hele topic gelezen maar ik heb net vnv een positest in m'n handen! Super vroeg want ben pas 9 dpo! Volgens mij ben ik de 22e uitgerekend als alles goed mag gaan. Zo spannend!! Mag ik hier misschien meekletsen?
Ik zal ook even wat achterlaten om t lijstje aan te vullen: Eef84, 29 jaar, 2e zwangerschap, 2e kindje (al een zoontje van 8maanden), uitgerekend op 04/06/2015, J/M willen we niet weten. 21 oktober eerste echo Vandaag idd ook weer even zenuwachtig bij de MvM test maar de streepjes knalde bijna uit de test 😁
Hierbij mijn gegevens: Emmie83, 31 jaar, tweede zwangerschap, tweede kindje. Willen graag weten wat het wordt Uitgerekende datum: 15 juni 2015 Afspraken: nog niet de verloskundige gebeld