@Beckje: We zijn hier voor elkaar om ons ei kwijt te kunnen en ervaringen te delen, dus klagen of even depri doen mag best! Hormonen zijn soms erg vervelend en kunnen je je soms echt even naar laten voelen. En ik begrijp wel dat je het je even aanziet met hoe alles komt en moet, maar dat red zich wel! Niet te druk over maken, en de kamer heb je nog dik 20 weken voor dus maak je geen zorgen meid!
mja vriendlief vind dat het volgende week al zo goed als af moet zijn omdat ik waarschijnlijk weer met mijn BI last ga krijgen gezien ik nu al pijn heb... voel me daardoor enorm onder druk gezet...
Niet doen hoor! Herken je gevoel wel, maar alles op je eigen tempo en wat jij aankan. Wij gaan begin maart pas verbouwen zodat de babykamer ingericht kan worden, meubels gaan we al wel bestellen einde vd maand.
Beckje; Als je vriend het zo snel wilt mag hij je ook wel even helpen toch? Niet overhaasten en op je eigen tempo doen! Wat moet er nog gebeuren aan de peuterkamer? De babykamer al helemaal klaar? hier ook al rustig begonnen de babykamer op te knappen en de babymeubels helemaal om te toveren naar white wash. Maar ik doe het ook lekker op mijn tempo en wanneer ik het wil, en mn vriend helpt me steeds mee met meedenken ombouwen verven etc. Dus dat is super
Ik denk dat er overheen gelezen is dus bij deze nogmaals. Mag ik mij bij jullie voegen? De andere groep is zeer stil na het introduceren van een facebook groep en ik vind het kletsen via forum juist wat fijner. Ik ben 5 juni uitgerekend van de 3e. Een meisje (heb al een meid en een zoon).
Sparky tuurlijk mag je meekletsen. Hier is ook een facebookgroep maar er zijn een aantal die ook alleen op het forum willen kletsen.
Welkom Sparky! Leuk die beginnende buikjes en alle hormonen die dus bij iedereen flink aan de slag zijn! Mijn man is 2 dagen vrij geweest en zegt nu zelf dat hij nu pas zwanger is. Ineens viel het kwartje echt echt en meneer gelijk in de stress, alsof de baby morgen komt. Gelijk een hele kluslijst voor in huis uitgewerkt dus dat is een mooie bijkomstigheid! Vandaag ook de babykamer ingericht, moet nog een andere vloer in maar hij wilde het er allemaal vast inzetten zodat we alvast kunnen wennen. Haha de schat! Gelukkig is hij inmiddels niet alleen zelf, naar eigen zeggen, zwanger maar vind hij mij ineens ook heel zwanger! Hij is super lief en doet van alles voor me.. hopen dat hij dit volhoud tot de geboorte haha!
Beckje, wij snappen jou helemaal en indd doe maar een beetje rustig aan.. Niemand heeft er iets aan als jij je zo opgejaagd voelt en straks weer plat ligt door je BI. Luister goed naar je lichaam meis, op het gemakje Gezellig hoor sparky Leuk om die buik foto's te zien! Het groeien kan ineens snel gaan he
Hier zitten we midden in een verbouwing. Onze zolder wordt omgebouwd tot een slaapkamer en een speelkamer. Dan kan de oudste naar zolder, wij naar haar kamer en dan wordt onze kamer de babykamer. Over een maand hoop ik klaar te zijn met de kamers omzetten enzo. Vraagje, zijn jullie al aangekomen in gewicht? Hier vandaag toevallig ook een buikfoto gemaakt. 18+5 weken
welkom! heb een tijdje zitten twijfelen over facebook, maar uit ervaring weet ik dat alles ondergesneeuwd word door andere groepen waar ik op zit (marktplaats e.d.) babykamer laten we zoals hij is. wisten niet of we een knul of meisje krijgen dus hebben mooi turquoise gekozen en soort donkerbruin. dus prima voor dit verassingskindje
Mijn buikje met 17+3 vindt he wel leuk dat het al zo vroeg goed te zien is en niet dat mensen twijfelen of ik nu gewoon dik ben of zwanger hihi. Beste buik al sparky! Mooi hoor. Succes met de verbouwing!. Hier laten we ook de babykamer zoals het is alleen als het een jochie wordt even de roze vogels en vlinders van de muur halen. Edit: Oops sorry krijg hem niet recht....
Beckje lekker je ei kwijt raken hier hoor hebben we allemaal wel eens last van. Vooral lekker alles op je eigen tempo doen Sparky gezellig dat je mee kletst. Hier ligt alles al in de kamer. Wil alleen de commode even lekker opfrissen. Verder zijn we heel druk met namen bedenken aangezien we t voor een meisje als wisten en voor een jongen nog geen idee hebben. Er is 1 naam waar we allebei gek van zijn. Alleen ken ik iemand(verre kennis) die ook een kindje met die naam heeft.
Hey meiden er is weer lekker veel geschreven. Op het moment druk met werk weinig tijd om allea te lezen en te reageren. Vandaag naar de vk geweest 1.2 kilo aangekomen erg netjes volgens de vk en het hartje klopte goed. mijn buik begint ook echt te groeien en op mijn werk beginnen ze er ook al op te reageren, erg leuk allemaal. Wij zijn nog niet begonnen aan het kamertje gaan we waarschijnlijk over paar maandjes doen. Binnenkort eerst maar eens de kamer bestellen Mooie buikjes komen er voorbij zeg, gaaf!
wow mooie buiken hier niets aangekomen... zelfs wat afgevallen. eten en ik zijn niet echt goede vrienden.... maar ik doe mijn best
Sparky; Hier nu 700 gram aangekomen. Gelukkig al wel wat want ik eet veel minder. Zoals beckje zegt eten en ik zijn geen goede vrienden. Maar toch groeit mn buik wel dus dan zit het vast goed! Jij hebt ook echt al een flinke buik! Is het je eerste kindje?
Néé het is mijn 3e,maar had bij allemaal snel een vrij grote buik. Hier heel lang op -1kg gezeten, maar sinds de kerst terug op stadsgezicht. Vermoed dat het aankomen nu dus echt gaat gebeuren.