Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Hier al een schandalig aantal kilo's aangekomen... bijna 7. Andere 3 keren was ik ook veel aangekomen (tussen 25 en 30 kilo) enige voordeel is wel dat ik de kilo's weer gauw kwijt was aangezien het voornamelijk vocht is. Hopelijk deze keer ook weer.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mooie buikjes dames! Zal hier vandaag of morgen ook eens een foto maken van mijn buikje.
    Hier nu zo'n pond aangekomen, maar dat gaat er wel weer af omdat ik nu weer normaal eet. Door de feestdagen wel een paar kilo aangekomen omdat ik dan brood eet, wat ik normaal niet doe. Voel me beter zonder brood (veel koolhydraten).

Vanavond ga ik beginnen met zws yoga. Is vanaf 13 weken, dus wel leuk. Kan ook niet iedere week, dus dan vind ik het ook niet zo zonde.

3. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hier mijn buik nu met 18 weken

Bijgevoegde bestanden:

4. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Mooie buiken al zeg!

Hier helaas nog een B buik (overgewicht), dus nog niet echt leuk om te laten zien ;). Maar wordt langzaam een D buik, lol. Zodra het kan zijn jullie de eerste haha!

5. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joh lens, ik durf te wedden dat jij een prachtige buik hebt, kom maar op met die foto :)

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ben ik het helemaal mee eens. Ik heb ook geen mooie buik, maar door de kleren valt dat niet op. Ik heb een hele lap vel (met wat vet) onder mijn buik hangen. En hier ook flink overgewicht maar elke buik is prachtig tijdens zwangerschap vind ik :D

7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Mooi buik foto's hoor. Ik ga morgen ook weer eens een foto maken. Buikje is lekker aan het groeien. Moet ook weer eens wat gezonder eten want gooi er een beetje met de pet naar. Alhoewel ik wel keurig mijn fruitjes eet elke dag.

8. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Haha lief van je! Maar ik vind m'n buik echt nog niet mooi. Het is nog geen bolletje. Ik merk zelf al wel verschil maar je ziet het nog niet als buitenstaander. Dus ik vind het nog niet zo leuk om wat te posten. Zodra het kan doe ik het echt ;)

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik zag dat Sparky ook overgestapt is. Graag zou ook ik met jullie willen meeschrijven als dat mag. Ik ben (na 8 jaar, **ma en enkele vmk) zwanger van mijn tweede. Onze zoon is 8. Ik vind het allemaal erg spannend, maar krijg steeds meer vertrouwen dat het nu echt goed gaat. 10-06-15 ben ik uitgerekend. Als de kleine goed ligt weten we morgen wat het wordt.

Wat een mooie buikjes! geniet ervan!

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen!

Vandaag alweer 19 weken. Wat gaat de tijd toch snel. Over 5 dagen heb ik de 20 weken echo. Wordt nu toch wel spannend.

Gisteravond heb ik de kleine steeds tegen mijn hand voelen bewegen. Om verliefd op te worden *smelt*

11. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Lekker hoor sparky 19 weken. Voelt het bij mij gelijk zo kort 16 weken :)

12. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Welkom Jolan0!
    Hier begint m'n buik eindelijk een beetje te komen.. ik zal eerdaags ook ff een foto maken.

13. jake85

jake85 Lid

2 okt 2014
    15
    0
    0
    Hoi meiden, hier even rust periode gehad ivm die steken.
    Fysio kon weinig doen. Zijn mijn rechte buikspieren wat dit veroorzaken, waarschijnlijk doordat ik paardrij.
    Maar nu na veel rust gaat het goed. Kleine voel ik ook volop. Maandag 20 wk echo; spannend

14. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    20150109_124754.jpg

Hier mijn buikje met 16 weken... vind het wel weer leuk dat hey te zien is... ook voor onze andere kids maakt het het een stukje echter

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mooie buik mamav3boys!

Welkom nieuwe dames!

Hier nog niet veel te zien met 17+4. Zelf veel overgewicht en het buikje is iets ronder dan normaal, maar dan houdt het toch wel op. En dan heb ik ook nog een dikke trui aan. ;)

Met mijn zoontje ook niet veel buik, dus ben benieuwd nu.

Bijgevoegde bestanden:

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    De yoga gisteravond was leuk.

Hebben jullie al aangemeld voor een cursus?

17. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hier niet, ben veels te nuchter daarvoor hihi. Daarbij heb ik 100+ bevallingen begeleid en weet ik wel enigszins hoe ik moet puffen ;) qua lichaamsbeweging zwem ik wekelijks dus daar hoef ik het ook niet voor te doen :)

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier geen cursus. Bij de andere 2 ook niet gedaan. Ik twijfel over zwangerschapszwemmen. Ik mag 1x per week gratis zwemmen maar ga vaak al niet wegens energiegebrek en zaterdags doe ik vrijwilligerswerk in het zwembad (beperkte mensen begeleiden in het water).

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik weet ook nog wel hoe ik moet puffen ;), maar vind het ook leuk om met andere zwangeren te praten en iets te doen. :)

Overigens had ik weinig aan het puffen met mijn weeënstorm. :D

20. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Hihi nee daar heb je dan niets aan in een weeenstorm. Daarom zei ik ook als eerste dat ik daar te nuchter voor ben, ben denk ik teveel op mezelf daarvoor.

Deel Deze Pagina