Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Alvast gefeliciteerd miloena en jij ook lens!
    Lismam gefeliciteerd met je baan. Wat super!

Hier sinds vandaag ook geregistreerd partner. Dus daarna nog ff gezellig met de fam en de getuigen, koffie met gebak

Vanmiddag weer naar de verloskundige geweest. Was allemaal goed, hartje weer gehoord😍

2. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Wat leuk Finally! Gefeliciteerd met jullie partnerschap. Mooie dag gehad?

3. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ja was gezellig! 😊

4. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Fijn! Wij vieren het heel klein. Alleen ouders. Trouwen willen we over een paar jaar, maar vriendlief was/is daar nog niet aan toe. Dus dan natuurlijk uitgebreid en groot.

Ik voel sinds dit weekend, denk ik, de kleine meid echt. Als ik in een bepaalde houding achter mijn bureau zit, dan voel ik van die gekke bubbels/bewegingen onder in mijn buik. Zijn niet mijn darmen, want die voelde ik net ook en die zitten echt ergens anders haha.

Heel gek idee. Als het al zo is, natuurlijk. Maar wel fijn die geruststelling, als het al zo is, van een spartelende baby.

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Finally bedankt en jij ook gefeliciteerd!

Lens: Wat leuk ook ik voel sinds een week regelmatig de kleine, super leuk. Maakt de zwangerschap toch een stuk realistischer

6. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb even een vraagje, wie van jullie heeft er ook al zo'n last van hun rug? Ik heb nu sinds een aantal dagen heel snel last van m'n onderrug, van die zeurende pijn wat naar boven en naar beneden uitstraalt. Ook heb ik l last van m'n stuitje..

Ik heb het idee dat dat al best vroeg is voor 19 weken..
    Ik heb dan wel een staand beroep maar ook dit weekend niks gedaan en toch last..

Wie herkent dit?

7. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Ja hier ook deze klachten.. kan echt giga pijnlijk zijn. Volgens de verloskundige komt er een zenuw beklemd te zitten dit dat er meer ruimte is in je bekken. Niks aan te doen. Ja rustiger aan doen..

8. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik sinds vandaag ookage rugpijn, vooral na inspanning.. Niet zo prettig maar zal denk ik nog wel erger worden

9. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hier ook al in de rug hihi en dan straalt t ook uit naar mijn bil😅 haha idd bij veel inspanning maar we doen t er maar mee

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier behoorlijk bekkenpijn. Helaas niks aan te doen in mijn geval :(

11. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Wat veel met al bekken en rugpijnn

Rugpijn: Af en toe na teveel en te zwaar tillen

bekkenpijn 2 dagen last van gehad begin stadium

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Lismam, gefeliciteerd met je baan!

Sanniesannie, welkom!

Lens en miloena, alvast gefeliciteerd!

Finally, gefeliciteerd!

13. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Dames, leuk zo'n topic.. Mag ik me ook aansluiten? Ben momenteel 18 weken zwanger en uitgerekend op 15 juni 2015. Op 29 januari onze 20-weken echo met geslachtsbepaling.

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Welkom!

Hier zijn ze momenteel bezig onze zolder te schilderen. Daar zijn laatst 2 kamers gemaakt. Morgen nog en daarna wachten tot 30 jan dan komt de vloer. 31e kamers omgooien en dan kunnen we aan de babykamer beginnen :)

15. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Zo te zien ben ik dus niet de enige met rugklachten, begon me al beetje zorgen te maken haha maar dat kunnen ook de hormonen zijn.:D

Bij ons is er ook een heel lijstje van dingen die we gedaan moeten en willen hebben voordat de baby er is en onlangs hebben we een nieuwe auto en badkamer meubels gekocht dus weer wat af kunnen vinken :)

2 e week februari worden de muren van de babykamer geschilderd en mijn vader gaat zelf alle meubeltjes maken en die heeft hij eind februari ook af. Dan kunnen we eindelijk gaan inrichten!

16. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hier nog geen rugklachten gelukkig, haha. Sowieso, los van de vreselijke bandenpijn, weinig klachten gehad tot nu toe *klopt af*

Wij hebben dit weekend de radiator en het raamkozijn op de babykamer geverfd. We kwamen er na het weekend pas achter dat het niet zo handig is dat ik ook in die lucht rond huppel, dus ik heb mijn werkkamer (wat de babykamer wordt) maar alvast verkast naar de woonkamer.

Gaan eerste weekend van maart babykamer verbouwen en rest van het huis aanpakken met een boel vrienden en familie, ik verzorg de catering die dag maar, aangezien vriendlief zich nogal bekommert om mijn gezondheid i.v.m. verven en klussen.

Gaan einde van deze maand alle grote en dure baby dingen vast bestellen, zodat ze in maart bezorgd kunnen worden hopelijk. Babykamer, wagen, dat soort dingen.

17. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Leuk dat iedereen al zulke stappen maakt! Ook wij zijn volop bezig! Babykamermeubeltjes hebben we al maar wij gaan de trappen opnieuw laten bekleden en boven nieuwe vloeren leggen... als we toch een babykamer gaan maken dan maar goed zeg maar! Gisteren trap bekleding gekozen. Ook worden in huis alle kozijnen nog geschilderd. Al met al zal dit alles eind febr klaar zijn en kunnen we gaan inrichten. Ik ga op of na de negen maanden beurs de kinderwagen enz bestellen, misschien nog een leuke beurs aanbieding meepakken!

18. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Owja Lismam, de 9 maandenbeurs ik ga daar ook heen :) wie nog meer?

19. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat leuk allemaal ja ikke ga ook naar de negen maanden beurs

20. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013