Ziet er goed uit mykelti Wat vervelend die bekken van jullie dames. En vooral als je dr niks aan kunt doen. Veel rusten is dat de enige oplossing? ? Wij gaan ook naar de 9 maanden beurs ben benieuwd word waarschijnlijk flink shoppen daar hihi. Morgen 08.00 hebben we de 20 weken echo
ik ga niet naar de 9 maanden beurs, maar door het lezen van deze enthousiaste berichtjes van iedereen die wel gaat krijg ik ook zin! Veel plezier in elk geval!
Hee meiden! Wat vervelend van alle bekken pijnen! Wij hebben vanmorgen de geslachtsbepaling gehad! We verwachten een meisje! Gelijk even leuke inkopen gedaan en het de familie verteld! Erg leuk!
Gefeliciteerd lismam! De tekst in je handtekening is zo mooi he, luister het liedje vaak ( en dan moet ik de traantjes wegslikken met de hormonen nu) Wat vervelend van de bekkenklachten dames! Kan er niet over meepraten. Hier nog niet gewogen dus weet niet of ik bennaangekomen, maar mijn kleine dames was goed op groei! Ik ga misschien naar de 9maandenbeurs even kijken of vriendlief of moeders vrij zijn Maandag de 20 weken echo, ondanks al veel is goedgekeurd op de eerdere echo's toch nog best zenuwachtig'
Haha ben blik dat ik niet de enige ben die last heeft van mijn hormonen.. Dit liedje en slaap maar van Marco Borsato! Elke keer een brokje in mijn keel! Prachtig!
wat leuk! gefeliciteerd balen van jullie bekkenklachten hier valt het 'nog' wel mee gelukkig. alleen als ik teveel doe beetje trekkerige lichte pijn. moe ook flink last van. vooral in de ochtend opstaan valt me zwaar. de rest gaat nog wel, maar die kleine trappelt ook flink zodra ik wil slapen en dat lukt me dan dus ook niet totdat het ophoud hihi
Vanmiddag de 20 weken echo. Heb er zin in. Ergens toch ook wel weer spannend. Wie is er nog meer al geweest vandaag of gisteren?
Sparky, oef dat is lastig als je niet kunt ontspannen. Ik had ook altijd de neiging om (onbewust) mijn billen en buikspieren aan te spannen en mijn adem vast te zetten op de verkeerde momenten. Ik heb geleerd bij alle krachtdingen die ik doe, dus ook opstaan, tillen etc mijn adem uit te blazen ipv vast te houden of in te ademen en dat helpt je bekkenbodem om meer ontspannen te blijven. Kan nu ook beter voelen wanneer het aangespannen of ontspannen is. Volg je er ook therapie voor? Anders zou ik je zeker een goede bekkenfysio aanraden, al is het maar om te leren ontspannen.
Ik heb in mijn hele leven veel fysio gehad om te leren ontspannen. Hier is het helaas autisme gerelateerd en dus heeeel erg afhankelijk van heel veel dingen om mij heen. Ik kan alleen ontspannen als ik bij mijn vriend op de bank lig. En dan nog gaat het moeizaam. Bekkenbodemtherapie heb ik ook gehad, maar werkt hier niet veel. Sowieso heb ik ook verzakking over gehouden aan de zwangerschappen. Misschien dat het na deze zwangerschap verholpen kan worden en dat het dan toch weer iets beter gaat.
Gefeliciteerd met de goede echo! Hier alweer 8 dagen geleden dat ik de echo had. Vind het nu jammer dat het zo lang duurt voor we haar weer zien. Twijfel nog over een extra pretecho.
Nou wat je zegt Sparky vind dr ook altijd zo lang tussen zitten hihi wij hebben de volgende pretecho op 5 maart.
Hoi meiden! Bij de 16 weken echo riep de gyn dat hij dacht dat het een meisje was... had 'ie het toch echt best wel fout. We krijgen een zoon! Alles was helemaal goed met ons kleintje. Een super geslaagde 20 weken echo met een gezonde baby. Wat willen we nog meer!