Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Fijn dat alles goed is Lens! Oeps ineens toch een jongen?! Had je al veel gekocht? Wij hebben de 20 weken echo pas op vrijdag 13 (jaja) februari bij 20+5. Nog even geduld dus!

2. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Haha nee, had een rompertje en een leuk truitje gekocht. Maar buurvrouw is net bevallen van een meisje, dus schuif het door als extra kraamcadeau haha ;)

Bij hoge uitzondering, want hou er niet zo van ivm privacy, een echo foto!

image.jpg

3. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Wauw lens gefeliciteerd!! Gelukkig heb je nog niet teveel roze geshopt; )

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Gefeliciteerd Lens! Was vast even wennen toen je dat hoorde.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat leuk! gefeliciteerd :D
    hihi word alleen maar nieuwsgieriger wat het word haha nouja nog 20-24 weken wachten haha

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gefeliciteerd Lens en B0otjuh. Lens, dat was bij ons ook bij Hugo, eerst een meisje en bij de 20-weken echo een jongen. :)

Hier volgende week woensdag.

7. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames met de positieve echo's. Wij hebben volgende week donderdag de 20weken echo. Heb er zin in maar ben ook wel zenuwachtig.

8. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik maandag de 20 wkn echo. Spannendddd!! Ons meisje is lekker druk :)

9. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Wat een verrassing lens
    Hoe kwam dat dan? WAs het niet goed tezien vorige keer?
    Of was echt een gokje van de gyn?

Ik mag 6 feb voor de 20 weken echo
    Vind zo spannend
    Hoop dat nog steeds een ....is

Ik zal mij echo erbij doen
    Kijken wat jullie zeggen :)

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lief pakje lisman! gefeliciteerd met jullie mooie echo!

boothuj: jij ook gefeliciteerd met de goede echo!

Lens: dat was vast een verrassing? of had je al een voorgevoel? Gefeliciteerd met de goede echo!

Hier gisteren een guo gehad en ons meisje is wel wat klein maar verder helemaal goedgekeurd!

11. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hihi bedankt dames!

De vorige keer lag hij met z'n beentjes over elkaar. Na lang porren en rond bewegen met de echo kop zei de gyn dat hij 3 streepjes dacht te zien. Vond het zelf wat vaag, maar hij zou wel weten waar hij naar moest kijken haha. Dus met een slag om de arm zijn we met een meisje naar huis gestuurd.

Dus het was even omschakelen toen het gisteren een jongen bleek te zijn. We hadden de meisjesnaam al een paar keer genoemd. Vriendlief was er gisteren denk ik meer van onder de indruk dan ik. Maar als ik nu zeg dat hij een zoon krijgt komt er een enorme grijns en glinstering op z'n gezicht. We vinden het natuurlijk fantastisch!

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Troetje, lastige foto, kunnen schaamlippen zijn maar ook de ballen. Ik zelf zou bij deze foto zeggen een meisje.

Lens, logisch dat je even om moest schakelen.

Hier gaat de vk assistente overleggen met de vk. Heb de laatste week heel veel dorst en moet heel veel plassen. En ik ben risicogeval voor diabetes in de zwangerschap dus wellicht moet ik nog eerder testen (normaal was de eerste met 26 weken).
    Mij weegschaal is kapot gegaan dus zelf bijhouden is nu ook lastig.

Vandaag alweer 21 weken. Straks even een buikfototje maken.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Troetjuh, op basis van deze foto zou ik ook meisje zeggen, maar soms ligt het piemeltje een beetje weggevouwen. De streepjes lijken me iets ver naar voren voor een balzakje, maar zeg nooit nooit. ;)

Lens, maakt toch ook niets uit, jongens zijn ook erg leuk! :D

Sparky, balen, hopelijk geen zws suiker. Al eerder gehad?

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bij zoon getest met 26 weken en toen zat het er net tegen aan 6,8 waarde. Maar daarna vonden ze het niet nodig te testen meer. Ondanks dat ik mega veel vruchtwater kreeg en zoon ruim 8 pond was.
    We vermoeden dus wel diabetes op het eind.

Vk gebeld en hoef nu nog niet te testen.

net ff buikfoto gemaakt.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Uuhhmm.... shirt wat ik aan heb vandaag is een zwangerschapsshirt... mijn hele buik past er niet meer in. Klein stukje van de buikband van de broek komt er onderuit. Valt nu nog niet zo op maar ben bang dat ik over moet op buik banden voor op mijn shirts.

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Je hebt al een mooie, flinke buik!
    Ook al veel aangekomen?

Heb toevallig een vraag gesteld in het topic over zws suiker, aangezien ik me afvraag of je altijd veel aankomt als je suiker hebt. Ben een pond aangekomen nu, dus bijzonder weinig.
    Ik moet hem ook nog de test. Heb de papieren 4 weken geleden gekregen, maar op mijn vraag wanneer ik dan moest testen, werd wat vaag gedaan. Mocht het zelf zien. Nou, dan wacht ik lekker tot na onze vakantie. :)

17. Sparky

Sparky Niet meer actief

4 dagen geleden zat ik op +1kg. Nu kan ik niet wegen want de weegschaal is ermee opgehouden.

18. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Hier 2 keer zwangerschapssuiker gehad en beide keren heel veel aangekomen... 1e keer geen suiker, maar ook heel veel aangekomen. Zit nu ook alweer op +7 kilo. Heb met 16 weken moeten testen en daar kwam uit dat die nu nog goed is. 6.9 (moet na het drankje onder de 7.6 blijven dus volgens gyn nog heel netjes zo. Nu met 24 weken weer testen... en dan elke 4 weken als het goed blijft.
    Onze kindjes waren niet groot zoals vaak het geval is. 6.5 pond. De oudste was het zwaarst zonder suiker...
    Wel fijn dat ze het allemaal goed in de gaten houden al vind ik die suikertest echt waardeloos aangezien je zo lang moet wachten.

19. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier beide zwangerschappen veel, heeeel veel aangekomen. Nu is echt absurd weinig voor mijn doen! Maar heb dan inmiddels ook wel veel overwicht (100+) en doordat ik minder kan eten blijf ik stabiel ipv aan te komen. Maar nu is dat wel afgelopen, sinds 2 weken aan het aankomen.

20. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Mooi buikje!
    @troetjuh, ik zeg ook een meisje, mijn eerste geslachtsecho was ook zo! Dacht bij mezelf kunnen net zo goed ballen zijn.. Maar idd 2 weken later nog een echo voor de zekerheid en toen de welbekende 3 streepjes.. toen zag ik het zelf pas. Ik zeg dus een meid.

Ik woog me laatst en dacht huh? 3 kilo? Zoveel al..? Ik weet niet waar het zit .. Ik pas alles, voel me nergens voller.. Blijkt dus dat iedereen die op die weegschaal weegt zegt dat het niet klopt( van ren vriendin) dat dr weegschaal teveel aangeeft.. Verder niemand met een weegschaal & de verloskundige was het laatst vergeten (lekker dan) nu ben ik hardstikke nieuwsgierig ..
    Maandag de 20 wkn echo, eindelijk me meisje weer zien.. Kijk er altijd zo naar uit (ondanks dat deze echo best eel spannend is! )

Deel Deze Pagina