Fijn die goede echo's en mooie buiken. Hier vanmorgen een goede controle gehad bij de vk. Ging al erg misselijk heen en toen ik thuis weer binnenstapte alles onder gespuugd! Hele dag op en aan naar de wc, overgeven en enorme maagkrampen! Kan geen hap of slok binnehouden. Ben bang dat ik iets vekeert gegeten heb!
Oh ik wil dit weekend ook de meubels al in huis, maar wij gaan ze alleen kopen/bestellen, omdat we nog moeten klussen begin maart.
Leuke verhalen allemaal! Wij krijgen weer een jongetje, zo stoer. Ben gelukkig ook nog niet zoveel aangekomen maar dat kan zo omslaan haha. De vorige keer was het ook warm weer een hield ik zo veel vocht vast dat ik geen enkele schoen meer aan kon. Wij zijn begonnen met het leeg maken van de babykamer, wat een troep verzameld een mens!
Hoi Lieve meiden, wat veel getypt alweer, gezellig! De laptop maar even gepakt om goed te kunnen reageren. @Bertje: Ook niemand om naar de 9maanden beurs te gaan? Ik zit met hetzelfde probleem niemand heeft er zin in, zo jammer! haha. Waar is de grootste babydump dan? Lens: Jeej wat erg van die 16 weken echo dan, had je ook al niet zon gevoel dat het niet klopte? Maar leuk zeg een kleine bink erbij! Gelukkig nog niet teveel roze geshopt dus, haha! Gefeliciteerd met je goede echo! Sparky: Zo wat een flinke buik al! Hier schiet de 20 weken ook op maar echt nog lang niet zon ronde buik, je ziet het nu wel maar nog lang geen dikke bolle mooie buik! Mooi hoor!! Lismam: Gefeliciteerd een meisje, wat leuk! En schattig pakje<3 Voel je je al wat beter kwa spugen en misselijkheid? Niks aan, iets niet gaars gegeten? Mykelti: Wat een prachtige duidelijke echo foto! Kan door jou echo helemaal niet meer wachten op mijn echo, haha! Prachtig! Echt zo lief duimpje bij het gezichtje!! Bekkenpijn: Gelukkig hier nog geen last van, maar meiden wie er wel last van hebben, sterkte, erg vervelend om daar al zo tijdig last van te krijgen! Aankomen: Hier nog weinig aangekomen, sta nog steeds op 400 gram, vind het zelf wel erg weinig, maar de verloskundige gaf al aan dat de baby van mij at, dus ik slanker word en de baby groeit.
Hallo allen, Hierbij weer eens een reactie van mij... @ Lismam... Wat ben je veel aangekomen 1,7 km is echt veel ... Sorry maar moest er hartelijk om lachen. sommige typefoutjes zijn zo leuk... Weer veel groeiende buikjes gezien. Zou leuk! En weer goede 20 weken echo's! Hier vandaag 20 weken echo gehad en alles was gelukkig goed... De kleine wilde zijn/haar koppie niet laten zien dus ze zijn een aardige poos bezig geweest met het kijken naar het mondje en is uiteindelijk gelukt, maar niet van harte
Haha ik schrok helemaal van je reactie mamavan3boys. Zie nu mijn leuke typ fout pas! Hier inmiddels weer een beetje beter. 2 glaasjes drinken op en wat hapjes eten binnen gehouden. Denk toch buikgriep! Gelijk op mijn 2e werkdag al ziek moeten melden! Morgen maar weer gauw aan de slag! Wat een otffe echo foto's en buikjes! Ik moet nog even wachten.. op allebei! 13 feb de 20 weken echo bij 20+5. Verder voel ik al wel echt een bolletje maar heb ik nog niet een mooie ronde buik!
Vervelend lismam! Ik had dat een maandje geleden.. Achteraf denk ik dat het een combinatie was van mijn zwangerschapshormonen en de griep. Heb toen ook 4 dagen plat gelegen en boven de plee gehangen .. Je voelt je dan zo zwak echt vervelend.. Hoop dat het snel beter met je gaat. Hier nogsteeds niet gewogen, binnekort bij de verloskundige want vertrouw de weegschaal van mijn vriendin niet meer ( die gaf de verkeerde dingen aan) dus ik weet niet of ik echt 2 kilo was aangekomen of niet.. Voel me echt nog erg slank, en denk dat ik het meteen merk als ik aankom dus ben heel nieuwsgierig naar de volgende afspraak en naar mijn eindgewichr. Hopelijk pas ik nog in m'n bikini deze zomer :,(
Is er bij jullie weleens iemand anders mee geweest naar een echo dan je partner? Ik neem mijn moeder mee met de 24 weken echo. Alles is tot nu toe goed geweest en mijn vriend kan niet steeds maar vrij blijven vragen. Dus komende echo mn moeder, daarna eens mn zusje ofzo.
Hier zijn mn schoonmoeder en moeder mee geweest met 12 weken. Mn man gaat evengoed niet mee naar alle controles. Alleen als we echt wat belangrijks moeten bespreken. Anders niet
Hier alleen met m'n vriend geweest. En hebben in principe alleen nog de liggingsecho.. dus dan gaat er ook niemand anders mee. De eerste echo was voor ons heel spannend omdat vorige keer toen bleek dat t niet goed was. 12 weken is natuurlijk de "magische grens" met 17 weken de geslachtsbepaling, wil je natuurlijk ook gewoon samen. En de 20 weken echo is ook weer een spannende echo.. en eerste kindje, dus wilde toch graag wel samen. Maar jij hebt ook meer echo's denk ik Lens?
Hoi meiden, Ik heb hier in het begin meegeschreven maar door drukte kwam het er eigenlijk niet meer zo van. Las nog wel af en toe mee en net heel veel terug gelezen. Wat een mooie echo's en buiken zeg! Wij hebben vandaag met 21 weken de 20weken echo Erg spannend!!
Succes vandaag Shaker. Hier gaan er wel mensen mee naar de echo's. Naar de 2e echo (8 wk) mijn moeder, met de geslachtsbepaling (16 wk) iedereen die mee wilde (ergo 7 personen) en nu met de 20 wk echo mijn moeder. Ons zoontje gaat natuurlijk ook bijna altijd mee, maar die tel ik even niet mee.
spannend! fijn dat er zoveel goede echo's waren! hopelijk gaat het weer wat beter Lismam? hier nog tot 5 feb wachten tot de 20 weken echo, vind het erg spannend. hier gaat mijn vriend bij elke controle mee. deed hij bij de eerste ook, vinden we niet meer dan normaal (en dochterlief ook natuurlijk). iemand anders zou ik er niet bij willen hebben. zeker als ik wat vragen heb die niemand verder wat aangaan is dat wel zo prettig de echo zelf filmen we en laten we dan aan familie zien. dat dan weer wel. verder laatste weken flink wakker gehouden door het harde geschop van de kleine. je ziet al gewoon hele bulten verschijnen als hij/zij trapt. kon zelfs al het beentje gewoon voelen terwijl ik op mijn rug lag en die kleine eens rustig lag. heeeeel vreemd en toch zo bijzonder. gelukkig wel een geruststelling dat de kleine elke dag flink aan het blaas/buik trappen is.
@finally; klopt! Heb er al 6 gehad. Omdat alles nu steeds goed is hadden we afgesproken dat hij de belangrijke echo's (dus alles tot 20 weken) wel mee zou gaan. Maar ivm werk daarna niet meer de hele tijd. Straks de liggingsecho en zo wel, maar dan naderen we de bevalling ook sneller .
Hier gaat het inmiddels weer prima! Had toch buikgriepdenk ik! Mijn man is elke keer mee geweest maar nu had ik gewoon controle en ben ik alleen geweest. En die keer dat ik zoon pijn had en mocht komen was ik ook alleen. Mijn moeder is met 14 weken ook meegeweest! Echo's neemt mijn man vrij. Controles ga ik zelf, misschien nog eens met (schoon)moeder of vriendin!
jeeej even een ego berichtje hihi, net voor het eerst dochterlief op het potje gezet, dat vond ze me toch leuk ook een inibeetje gebruik van gemaakt. schrok ze wel van maar vond dat wel errrrrug interessant (ze wilde er gelijk met haar vinger in gaan roeren brrr) hopelijk krijgt ze snel door wat de bedoeling is, zodat ik straks niet (zo lang) met 2 luierverslinders zit hihi ben iig apetrots