Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Dames, alles goed? Ik ben hier een paar dagen niet geweest ivm visite dit weekend en de nodige voorbereidingen vooraf natuurlijk.
    Afgelopen donderdag de 20-weken echo gehad en wat was ik zenuwachtig zeg. Maar Kleine Uk is helemaal goedgekeurd en onze uk is een MEISJE! Ben superblij!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Wat fijn! Gefeliciteerd met de goede echo.

3. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Gefeliciteerd met je goede echo !

Hier helaas gevloerd Door de griep ml en kleine man zijn alweer aan de beterende hand en nu is mama aan de beurt.

4. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Super chaymi en bootjuh beterschap!!

5. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou even zeggen dat ik stop met het mee praten en lezen op de groep. Ik wens jullie nog heel veel plezier in de zwangerschap. Lekker van genieten! En straks heerlijk de kleintjes bij ons....Groetjes!

6. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Wat jammer dat je stopt met lezen & kletsen kartvelibaia!
    Gefeliciteerd met je kleine gezonde meid chaymi! Dat word roze kopen :)
    Hier alles rustig, vandaag controle gehad de kleine meid groeit goed in totaal met bijna 21 weken 3 kilo aangekomen. Ik mocht wel snoepen van der omdat ze me nog "slank" vind. Nou snoepen doe ik zat :)
    Precies zoals op de vorige pagina beschreven lijkt het het ene moment zo snel te gaan en het andere moment weer zo lang te duren.
    Maar we hebben geduld, kan niet wachten tot ik haar in mijn armen heb!

7. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel @Sparky, @b0otjuh, @Lismam en @Joanne92..
    @b0otjuh Hoop dat je je wat beter voelt en ik weet precies wat je doormaakt, ik lag tussen kerst en nieuwjaar met griep in mijn nest, drama.. Maar ook ik heb het overleefd, dus hou vol, end is in zicht!
    @ Joanne92; Wow 21 weken en maar 3 kgs aangekomen? Geluksvogel zeg.. Ik ben ook 21 weken en al 10kgs erbij, aahrrggg.. Woog aan t begin van de zwangerschap 55kgs en nu 65kgs, ben benieuwd waar ik zal eindigen.

8. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    chaymi, troost je, ik ben ook al 10 kilo aangekomen... Ik kom van 58 en weeg nu 68.. Bij de vorige zwangerschap ging het precies zo en aan het eind woog ik 84 :D

9. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bertje en na de bevalling de kilo's snel kwijt geraakt?

10. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Chaymi, ik kom van mezelf al bijna nooit aan.. Ik kan bv (iig voor dat ik zwanger was) eten wat ik wil, hoef nooit op te letten.
    Toch wilde de verloskundige dat ik gezond enz eet. Want als je te weinig aankomt is het ook weer niet goed, daar letten ze dus ook op.

11. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Joanne92 Ik heb sowieso aanleg om aan te komen en eet altijd heel gezond. Heb tot aan mijn zwangerschap hardgelopen met een halve marathon in September 2014 op de valreep.
    Nu doe ik bijna niets alleen maar stevig wandelen. Nu is het genieten en na de bevalling pakken we het draadje weer op.

12. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier nu 3kg aangekomen. Ik kom normaal heeeel snel aan en ben de vorige keren 35 en 30 kg aangekomen dus tot nu toe valt het mij erg mee. Heb tenslotte mega vreetbuien de laatste tijd.

13. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Aankomen; Wow wat veel de vorige keren sparky, had je zwangerschapssuiker? Dan valt het nu wel mee bij je!

chaimy: Gefeliciteerd, een meisje wat leuk! En natuurlijk helemaal goedgekeurd, een fijne bevestiging!

Lens; Mooi kamertje!! En handig de babyspullen lekker optijd. Wij gaan 13 febr na de 20weken echo flink shoppen, nu al super veel zin in

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bij de 2e zat ik er bij de laatste test heel dichtbij dus wellicht op het eind wel suiker. Maar bij de 1e zeker niet en toen 35 kg aangekomen. Zit wel heeeeel veel vocht bij altijd. Hou nu ook al flink vocht vast elke avond. Maar na de bevalling duurt het ook weken voor ik alle vocht kwijt ben. Hopelijk blijf ik nu onder de 20kg dan ben ik superblij.

15. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Vandaag even de lief outlet ingedoken in bataviastad! Zo 'lief' alles!!

16. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Is bataviastad leuk? Ben ooit is in roermond outlet geweest maar dat waren erg dure merken & weinig baby voor zover ik me kan herrineren.
    Ik hou altijd wel van outlets, en wat je hebt gekocht ziet er leuk uit Lismam :)!
    Morgen heb ik weer rijles, dan weer een examen aanvragen. Ik stress nu al.. Is niet goed maarja. Ik wil het zo graag..
    Vanavond ga ik een afspraak maken voor een 3/4D echo, wanneer is de beste zw-week om dat te doen?
    Mijn meisje is weer erg druk de laatste dagen & ze ligt laag volgens de vk en dat verklaard weer waarom ik 20.000x pdag moet plassen :)

17. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Bataviastad zelf ken ik verder niet echt. Nooit echt een dag wezen winkelen ofzo! Vriendin woont er vlak naast dus vandaar dat ik er nu even was. Je het er vingino en lief zitten zover ik weer voor kids! Deze kleertjes waren nu allemaal 50 of 60 procent eraf! Dan is het nog wel leuk! Vind merk kleding voor kleintjes anders wel erg prijzig! Maar goed voor ons zelf weet ik niet of het dus leuk is. Inderdaad veel merken en dus alsnog vaak niet goedkoop!

18. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Autorijden komt vast en zeker goed. Niet stressen en lief lachen! En ook ik moet non stop plassen, al is het maar voor 3 druppen! Terwijl mijn dametje juist zo hoog ligt! Voel haar nu weer vaak heerlijk bewegen! Het is nog ver weg maar wat een genot!

19. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chaymi: nou het ging er zoals de vele cliché verhalen bij mij niet vanzelf af hoor.. Ik moest echt op m'n eten gaan letten en ben na twee maanden weer flink gaan voetballen, naaah en toen vloog het eraf, binnen 9 maanden was ik weer op m'n oude gewicht..

20. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bertje; je weet wat ze zeggen - 9 maanden zwangeren en 9 maanden ontzwangeren :)

@ Lismam; ook hier heel vaak naar het toilet en niet een paar drupjes, maar de volle bak, zelfs 3 a 4 keer 's nachts.

@Joanne92; De outlet in Roermond heft inderdaad niet zoveel baby/kinder spulletjes.. Maar goed om te weten dat er in Batavia een Lief shop is, zal wel plannen om er naar toe te gaan.

Deel Deze Pagina