Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Bootjuh wat fijn dat jullie weet thuis zijn!
    Miloena van harte en op naar een mooie dag!

Hier alles goed! Kleine beweegt lekker zo nu en dan! Wij zijn lekker een weekendje weg geweest naar Eindhoven! Was erg leuk dus nu weer opgeladen de week in! Vrijdag hebben we de 20 weken echo en vrijdag gaat manlief het kamertje schilderen, en zaterdag de vloer leggen! Kan niet wachten!

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Goedemorgen!

Miloena, gefeliciteerd! Dat er maar een prachtige dag mag volgen.

Hier een rustig weekendje gehad. Wat spullen voor de baby opgehaald bij mijn schoonouders. Het schiet nu aardig op met alle spullen.

Vraagje, welke babyfoon hebben of halen jullie?

3. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Wij hebben deze babyfoon gekocht! Veel mensen rondom ons hebben hem en zijn er erg tevreden over. Hij is ook prima betaalbaar en heeft al het hoog nodige weer!

4. jake85

jake85 Lid

2 okt 2014
    15
    0
    0
    Hier alles goed,
    De 24 wk gehaald en mevrouw schopt
    Voluit.
    Vorige wk controle bij gyn gehad maar jammer genoeg haar niet gezien.
    Ik ben op de 12 wk en 20 wk screenings na, de controles alleen er naar toe geweest, geen behoefte aan familie die meegaat en man lief kan door werk niet altijd mee.
    Nu weer 3 wk wachten, misschien dan met echo

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Fijn!

Hier vanmorgen bij de vk weer goedgekeurd. Was even spannend want de hartslag bleef lang te hoog maar zakte uiteindelijk toch nog naar 150p/m. Baarmoeder nu op grootte van 27 weken dus groeit in ieder geval prima. Volgebde week mag ik voor glucose tolerantie test (ivm overgewicht en zoontje boven de 8pond) en met 32 weken ofzo weer. Bloeddruk zakt alleen steeds meer. Niet erg maar wel vervelend omdat ik door de lage bloeddruk mijn vrijwilligerswerk in het zwembad niet kan doen. Ik word daar steeds duizelig van de warmte.

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dank je! Die is hier ook een goede optie.

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Zo, weer terug van vakantie. :) Wat gaat dat toch snel zo'n week en wat ben ik aangekomen! :O :O :(

We eten beduidend anders op vakantie, wat vaker een koekje, chipje etc en dat zie ik nu wel terug op de weegschaal. Denk nu deze week iig 3 kilo erbij. Ben overigens qua buik ook wel uitgedijd dus mss heeft dat ook wel invloed gehad. Ga nu weer normaal eten, dus maar even zien.

Kleine is hier ook volop in beweging. Voel me verder goed, alleen veel pijn aan mijn bekken en dan regio schaambot, dus moeilijk te masseren bv.
    Voorlopig kan ik nog wel goed lopen gelukkig, maar ben benieuwd hoe lang.

@babyfoon: wij hebben ook een Alecto met spreekfunctie en muziekjes. Dat was in het begin niet zo nodig, maar met ons zoontje nu wel prettig. Die wil nu vaak muziek bij het slapen gaan. Gaan hier dus maar een tweede van aanschaffen tzt. In het begin gaat de kleine toch pas op bed als ik ook ga, dus dan is het nog niet nodig.

8. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Pff... ik moet even spuien.

Vriendlief en ik hebben nog nooit zo veel met elkaar gekibbeld en "ruzie" gemaakt als de afgelopen twee weken. Ik word om alles chagrijnig, en hij reageert overal te fel op lijkt het wel. We voelen elkaar even niet zo lekker aan.

Waar we normaal weinig ruzie hadden (vind ruzie ook zo'n overdreven woord, we smijten niet met deuren of met servies en we schelden ook niet, maar het zijn wel discussies die steeds te veel uit de hand lopen zeg maar met als gevolg dat we boos naar bed gaan), lijken we dat nu wel in te halen.

Ik wijt het ook deels aan mijn hormonen, hoor. Ben normaal nooit zo. Reageer nooit zo emotioneel als ik nu steeds doe. Overal om huilen, ben heel licht geraakt.

Herkent iemand dit? Ik wijt het totaal niet aan onze relatie want die is fantastisch. Maar pfff... ik zou het graag weer een lange tijd gezellig met elkaar hebben.

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mwah, niet echt Lens, maar ik weet wel dat het mét een kindje niet beter wordt. Je bent nu een hormoonbom en voor je man is het ook een hele verandering. Straks ben je beiden moe en moet je rekening gaan houden met het leven van je babietje.
    Mss niet wat je wilt horen, maar het is vast een tijdelijke situatie.
    Knuff

10. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Wat vervelend Lens! Ik kan je er niet bij helpen.. hier geen extra ruzies ofzo. Mn vriend is echt super lief. En ik kan mezelf redelijk "beheersen"

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vervelend Lens! Hier geen herkenning. Maar je hormonen zijn vollop aan de gang en daar kan je echt heel erg last van hebben. Eigenlijk best logisch dat je zoveel emotioneler en prikkelbaarder bent toch?

12. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hè bah lens hormonen doen een hoop hoor! Wat ik wel aan mijn man gemerkt heb is dat ze vaak meer aan de situatie moeten wennen als dat ze aangeven en daardoor de emoties wat hoger op lopen. ( zo ging dat hier met de eerste )

Succes ermee iig !

Hier ook de alecto in huis prima ding.

Moet zelf weer heel erg wennen aan mijn buik die in de weg zit. Ben nu net zo groot als met 27 weken van de eerste dus ben heel benieuwd hoe ik er met 40 weken bij loop. Hahah

13. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    mykelti: welkom terug! fijn dat jullie een fijne week hebben gehad!

Lens: ik heb dat ik me over veel dingen overdreven ongerust kan maken en daardoor heftiger reageer terwijl ik dit normaal niet doe. Komt volgens mij echt door mijn hormonen. Maar ik heb een lieve man die zelden boos is gelukkig.

14. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lens; heel vervelend inderdaad en ook hier totaal geen herkenning.. We kibbelen juist minder nu in zwanger ben, heel vreemd, mijn man vindt me nu minder lastig. Ik merk zelf geen verschil.

Heel veel sterkte in elk geval en weet dat het van tijdelijke aard is. Dikke knuffel.

15. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Bedankt voor alle felicitaties meid! Heb er ook super veel zin in :D

Lismam: Spannend he, vind je vrijdag ook zo lang duren? Hoelaat mag je de echo? Ik heb hem al om 8:15 en daarna gaan wij lekker naar maastricht een nachtje weg en zaterdag de hele dag babyshoppen bij een babypark daar in de buurt, zo super veel zin in :D

Sparky: Wij hebben deze afgelopen week gekocht:
    Alecto DECT digitale babyfoon DBX85ECO | Blokker Nu in de aanbieding voor 35 euro, dus mooi betaalbaar.

Lens: Wat vervelend dat het bij jullie even stroef loopt, ik herken het niet echt, vl is juist super lief en ik ben te moe om moeilijker te doen. Bij ons gaat het juist super goed.
    Mijn advies aan jou: Probeer zelf wat milder te reageren, en vraag je vl om jou ook wat milder te behandelen, bespreek wat je dwarszit, kan me voorstellen dat het jullie allebeide frustreert en dat hij net zo goed als jou het ook liever anders ziet. Succes. Knuff!

16. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    BabyView 725 - Digital Wireless Video Baby Monitor with Touch Screen - Marmitek
    heb deze gekregen. heel blij mee. maar vooral voor onze kleine dame die stiekem stilletjes haar luier in de ochtend uit zit te doen en ermee zit te zwaaien. dat heeft al een hoop ellende voorkomen xD
    hier net intake gehad vanmiddag voor de peuterspeelzaal. Mariëlla vond het helemaal geweldig en wilde niet meer mee haha. donderdag eerste keer. spannend!

@meer spanningen: hier niet zo, maar trek me dingen wel meer aan.
    maar denk dat het er wel min of meer bij hoort met alle hormonen

17. Chaymi

Chaymi Actief lid

24 jun 2013
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Beckje; Ik wilde net vragen of iemand een "video babyfoon" heeft ipv de traditionele en ploef daar kwam jij met de Marmitek. Ik ben zelf aan het twijfelen tussen de Motorola en de Marmitek.

@hier; alles goed hier ML heeft gisteren onze kleine meid voor het eerst gevoeld, super blij natuurlijk! Maakt het voor hem ook wat tastbaarder :)

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier voelde mijn man hem ook met 21 weken, maar vaak voel ik hem alleen omdat hij dan tegen de placenta aan ligt te schoppen. ;)

Dacht overigens dat ik heel veel was aangekomen tijdens de vakantie, maar nu in totaal 3,2 kilo erbij, dus maar 1 kilo. Vind ik wel netjes van mezelf. :D

19. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Hoi dames! Ons dametje is zo heerlijk actief in mij! Gisteren manlief geprobeerd te voelen. Na een paar schopjes onder zijn hand zei hij niks te voelen.. Dat hoorde mevrouw kennelijk en er kwam ineens een mega kick! Zoon schop had ik nog nooit gevoeld en Peter voelde het ook!! Heel tof! Vandaag kwam hij thuis met een proudmama babybell! Hij is eigenlijk heel lief juist voor me. Ik reageer soms wel anders en dat benoemd hij wel maar verder geen problemen!
    Wij hebben vrijdag rond 11 uur de echo miloena, heb er zin in! Het is zo vrijdag! Daarna gaan we in huis aan de slag. ML verft de babykamer en zaterdag wordt er boven een nieuwe vloer gelegd! Dan kan ik lekker gaan inrichten!

20. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Babyschopjes; zo bijzonder he! Ml voelde het hier ook gister voor het eerst. Nog maar 1 schopje maar hij was flink onder de indruk, vond het zo bijzonder hihi.

Lismam; Succes morgen, ik mag 8:15

Deel Deze Pagina