Hoi dames, Ik ga proberen hier ook weer meer mee te kletsen. Drukke tijd achter de rug. Veel gebeurt, maar hopelijk nu ook weer meer online. Ik heb niet terug gelezen, want het zo veel, haha! Dus ik begin gewoon ego over mezelf. Hier alles goed. Tenminste, alweer verkouden, bleh! Net 3 weken me beter gevoeld en nu is het weer terug. Verder geen gekke klachten. De standaard dingen: lang lopen wordt zwaar, langer staan is niet heel fijn, af en toe maagzuur, na lang zitten een gevoelige muts Verder een lekker actief meisje in mijn buik. Ze laat zich al goed elke dag voelen. Vorige week dinsdag heb ik haar ook voor het eerst aan de buitenkant gevoeld. Manlief helaas nog niet. Oh en dit was mijn buik, 2 weken geleden.
Bootjuh fijn dat het bij jou ook allemaal goed was Beckje; Wat fijn dat je bloeddruk al iets rustiger is en de controle goed was. De dropjes kunnen echt van pas komen. Hm heb je haar niet gevraagd dochter???? Zou niet zo leuk zijn dat zij zich versproken heeft ..
Hier ook duizelig! Vooral in drukke winkels etc. Dan moet ik echt even gaan zitten of leunen op vl. Niets aan te doen is mijn bloeddruk zegt de vk😁 hoort erbij. Mijn meisje is ook erg druk, en het lijkt wel of ze haar papa "aanvoelt" of hoort.. Want als hij in de buurt is word ik in elkaar getrapt, zo lief.. Ik geniet vol op!
Beckje; Dat is hier ook zo haha. Maar nog de helft door en dan weten we het! Ben alleen benieuwd of je vk zich heeft versproken! Anders weet je het stiekem dus al haha
Dames, herkennen jullie dit? Als ik iets langer sta, dan gaat mijn rechter bovenbeen tintelen. Een soort slapend gevoel krijg ik erin. Echt heel vervelend. Vrijdag heb ik een afspraak bij de vk, dus dan zal ik het ook vragen, maar ik dacht, misschien herkent iemand het.
Emmie, ik herken het niet zo. Hier gaat het redelijk. Behoorlijk veel last van mijn bekken en pijnlijke krampen in mijn buik de laatste week. Niet constant en ook een hele dag niet geweest maar wel heel vervelend. Morgen extra controle bij de vk maar tot nu toe zeggen ze dat het normaal is.
hier ook wel eens krampen en last van mijn buik (lijkt wel of alles zo hard groeit dat mijn buik het ff moeilijk kan bijbenen) die tinteling ken ik niet zo, klinkt als een ingeklemde zenuw, niet fijn lijkt me! nouja gezien de echo foto's ben ik wel haast overtuigd dat het een meisje is is ook wel leuk dat raden hihi
Ik herken het tintelen ook niet. Vervelend net als de krampen! Ik heb vandaag echt non stop maagzuur! Wordt er gek van en rennie helpt niet echt.. Morgen maar even kijken voor iets anders!
Jeejjj hier 24 wkn en maandag bij de verloskundige was alles weer goed 😀 als ik rustiger beweeg is t beter te doen voor m'n bekken. Dus dat ben k heel blij mee. En neem gestart met zwangerschapszwemmen. Best heel leuk!
Lismam, Gaviscon schijnt erg goed te werken. Sparky, klinkt idd als een beklemde zenuw, mss zws ischias? Las het idd van je harde buiken. Naar... Finally, jij ook al lekker last van je bekken? Hier ook flink last de laatste weken. Dit keer niet in de makkelijk te behandelen plaatsen (rugzijde), maar op mijn schaambot en dan tussen mijn benen door. :O Doet echt veel pijn, vooral bij bukken/tillen en omdraaien in bed. Die eerste twee probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, maar ja, met een peuter lukt dat toch niet altijd.
Zwangerschapszwemmen wil ik ook gaan doen. Bij ons op dinsdagavond om 19.45 uur. Afgelopen dinsdag zou de eerste keer zijn, maar ik ben zo afgedraaid tegen die tijd. Dan heb ik 2 dagen gewerkt en nu al zo moe elke keer. Dus dinsdag is het hem niet geworden. Volgende week een herkansing? Pfff, hoe deed ik dat bij de eerste. Toen werkte ik fulltime en ging het goed. Nu na 2 dagen al helemaal uitgeput. Vervelend de dames die zo'n last van hun bekken hebben. Ik heb het eigenlijk alleen als ik te lang gezeten heb. De krampen in mijn buik herken ik dan weer helemaal niet. @ Mykelti, ik denk dat je mij bedoelde, mbt de beknelde zenuw Morgenochtend maar eens kijken wat de vk zegt. Bij de eerste had ik ook een beknelde zenuw. Maar dat was pas in de laatste 4 weken. En dat voelde heel anders. Was in mijn linkerbeen. Tijdens het lopen verkrampte mijn bovenbeen heel even, dat ging samen met een flinke steek. Tijdens mijn weeën nog last van gehad en na de bevalling helemaal niet meer.
Volgens mij heb ik dat gemist, maar wil je het niet weten wat het geslacht is? Of weet je het nog niet zeker ofzo? Ben even nieuwsgierig.
mijn vriend wil het absoluut níet weten en ik ben eigenlijk té nieuwsgierig. maar het was eigenlijk de afspraak dat we het pas bij de geboorte weten. maar gezien de echo's dusdanig duidelijk op een meisje wijzen en de verloskundige het over dochter had (tenzij ze per ongeluk bij onze grote meid keek en het daarom over dochter had) is het voor mij toch wel aardig duidelijk haha. maar 100% bevestiging heb ik niet nee en nog ff een buikfoto spammen, vorige week genomen
Wij hadden afgelopen dinsdag een 24 weken echo, en alles was nog steeds gewoon goed. Groeit goed, "mooi" vruchtwater (aldus de gyn), en we zien 'm sinds gisteravond ook aan de buitenkant trappen en bewegen. Heel leuk! Heb al wat mooie filmpjes. Volgende week tekenen wij ons geregistreerd partnerschap. Zo'n zin in. Morgen nog even naar de kapper, vandaag een jurk gekocht. Vieren het heel klein met alleen ouders, maar dat maakt de dag er niet minder belangrijk en mooi om .
Mooie buik Beckje! Spannend Lens! Fijn dat de echo goed was. Hier zijn de krampen dus echt voorweeen nu naast de opvoeding van de kinderen alleen nog maar rust houden.
Jeetje sparky, doe maar zo rustig mogelijk dan he! Was je pas bij de verloskundige? Heb je aan zo'n apparaat gelegen die de weeën meet? Mooi buikje beckje Fijn dat de echo weer goed was lens! Leuk om die beweging echt te gaan zien he
Hoi meiden! ik ben ook in juni dit jaar uitgerekend, op 14-6 ! lijkt mij leuk om hier ook mee te kletsen, mits jullie het goed vinden natuurlijk !
Sweetheart, welkom! Bertje, nee is niet nodig. De omschrijving is exact als een wee en bij de anderen had ik ook relatief snel voorweeen (rond de 30 weken).