Uitgerekend in JUNI 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnificent, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Welkom!
    Mooie buik!
    Nu al voorweeen? Wat spannend! Doe maar rustig aan!
    Hier vandaag de trappen bekleed, nu is alles netjes en klaar boven! Ook net het behang van pip binnen waarmee ik de (xenos) boom voor aan de muur ga behangen! I love pip! Lekker vrolijk tintje want voor de rest is alles voornamelijk grijs en wit!

2. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    hihi ok dan kje wel

om meteen maar paar vragen te stellen, wat voor cursussen doen jullie allemaal en hoe bevalt het?

zijn jullie al begonnen aan de kinderkamer en zo niet, wanneer gaan jullie dat doen?

ik ben zelf as zondag 24 weken van onze eerste kindje en wil eigenijk dit weekend of volgend weekend dat het kamertje word geschilderd
    soms vraag ik me af of ik niet al te snel ben
    kinderkamer is al besteld alleen acceosires nog niet

ik zit zelf sinds 2 weken op zw yoga en vind het wel fijn! vooral voor ademhalingstechnieken... wil isschien starten met zw zwemmen

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Mooi Lismam!!

Sweetheart, hier vandaag 25 weken en de babykamer is bijna klaar. Heb hem met 6 weken gekocht 2e hands omdat het een superkoopje was. Net verbouwing klaar een paar weekjes en toen ook gelijk de babykamer neergezet. Moet er niet aan denken het nog later te doen omdat ik ook door BI niet mobiel meer ben.

Cursus doe ik niet. Wou nog gaan zwangerschapszwemmen maar weet niet of dat nu wel verstandig is.

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    welkom!!
    leuk Lismam! heel vrolijk!

hier geen cursussen, tijdgebrek voornamelijk. twijfelde aan yoga, maar was te laat met aanmelden, dus dat gaat (voorlopig) niet.
    Babykamer is af, maar we schuiven onze grote meid door naar haar échte prinsessenpeuterkamer ;) daar ben ik nog wel vollop aan het werk, gezien echt alles op de schop moet (nieuwe vloer, muren verven, meubels krijgen een nieuwe kleur, nieuwe gordijnen enz)
    de babykamer is neutraal gehouden, dus dat is makkelijk. Hoef er haast niets meer aan te doen.

5. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    hihi okee ik ga mn man ovehalen om mogne te beginnen met schilderen in de babykamer, we hoeven alleen 2 wandjes roze t verven. rest blijft wit en vloer ligt er in kamer is verder niet in gerbuik. kamertje hebben we al besteld en gister aerosleep matras etc gekocht. moet nog wel alle acceoirsres, hemeltje, lamp.

misschien dom vragje maar wanneer gaan jullie die vluchtkoffer klaarmaken? rond 30 weken? of later :p

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    phoe ergens rond week 33/34 de vorige keer :) zal ik nu ook wel zo doen denk ik

7. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Ik doe Zwangerschaps pilates! Leuk om te doen en houd je fit! Wil eigenlijk ook zw.zwemmen maar dat is hier niet! Dus zwem gewoon! Kamertje is hier nu ook in principe klaar. Geverfd en nieuwe vloer in en meubels staan! Wij moeten nog de aankleding en matrasje enz! Ik wil eigenlijk ook gym of echte pufcursus doen maar volgens mij mag ik dan wel haast gaan maken.

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    denk dat een pufcursus wel beetje zonde van je tijd is :) je weet toch niet hoe het zal gaan en tijdens het bevallen zelf vind je vanzelf je ritme denk ik zo. iig heb geen seconde iets gemist geloof ik. ;)

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom sweetheart en gefeliciteerd! gaat alles goed?

10. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    vrolijke kleurtjes lismam!

11. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook geen pufcursus ( helemaal geen eigenlijk) en heb het bij de eerste ook niet gedaan en indd, de verloskundige hielp mij er zó doorheen.. Ik heb indd ook niet het idee dat ik iets gemist heb :)
    De vluchtkoffer heb ik bij de eerste ook ongeveer met 35 weken klaar gezet maar misschien is dat een beetje laat?

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Veel sterkte Sparky, dat is niet leuk. :(

Hier zws yoga, wel fijn voor de ontspanningsoefeningen en leuk om weer andere zwangeren te leren kennen.

Kamertje doen wij hier niet, kleine komt bij ons op de kamer.

13. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ah, ik begrijp het. Ik snap waarom je het vermoeden hebt van een meisje, haha!

@ Sparky, oei voorweeen. Rustig aan meid!

@ Sweethaert86: Welkom
    Cursus: nee, bij de eerste de cursus Bewust bevallen gedaan en dat vind ik genoeg. Ik wil wel aan zwangerschapszwemmen gaan doen.
    Kamertje: nee, Eerst moet de zolder af, dan kan de computerkamer leeg en dan kunnen we het kamertje gaan inrichten. Maar ik krijg wel de kriebels hoor. Al hoeven we niet veel te doen. Voor zover ik nu weet, alles al in huis, dus het is opbouwen en inrichten.
    Vluchtkoffer: nog niet over nagedacht. Volgens mij had ik die bij de eerste me 36 weken klaarstaan.

Vandaag weer bij de VK geweest en hartje weer goed gehoord. Hoorde zelfs de hartklepjes. Ze bleek er zo goed voor te liggen dat je het daarom kon horen.
    Verder alles goed. Wel nog even de borstvoeding besproken, omdat ik toch mijn twijfels heb. Ben er nog steeds niet helemaal over uit. Maar gelukkig nog tijd om erover na te denken.

Oh en de tinteling in mijn been is heel normaal. Komt omdat de baarmoeder een zenuw beklemd. Kan over bv 2 weken over zijn, als de baarmoeder verder groeit. Er bestaat ook een kans dat ik pech heb, en het mijn hele zwangerschap hou.

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zou bv iig anders eerst proberen, dan kun je altijd nog beslissen of je overstapt :) zou zonde zijn als je alsnog spijt krijgt.

15. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Gaat hard hier dames ! Zelf erg druk geweest met manlief en de babykamer dus weinig meegepraat.

Kamertje is klaar tas zal hier rond de 33/34 weken wel klaar staan.
    Cursus doe ik deze keer niet. Vorige keer wel gedaan helemaal niets aan gehad hihi.

heb zelf erg last van opruim en schoonmaak tikken. Gisteren veel teveel gedaan en nu dus nog steeds last van rug en benen.

Sparky nu al voorweeen ... rustig aan dan maar lijkt me niet fijn nog zo een lange tijd.
    Buikjes zien er goed uit dames.

16. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Sweetheart; Welkom!

Pufcursus; Begint bij mij halfmaart een curcus van 8 avonden en later een terugkomavond aangezien het mijn eerste is lijkt het me wel erg fijn.

Vluchtkoffertje; rond 35 weken begin ik hier mee denk ik

Babykamer; Hier ook gekocht met 8 weken zws ook 2ehands een opknapper. Zelf alles opgeknapt met mn moeder en dat is nu klaar. De babykamer is ook geverfd en behangen. En nu nog de aankleding, accessoires en de babyspulletjes. Ik zou er niet te lang mee wachten, je buik gaat steeds meer in de weg zitten

Sparky; Bah wat naar dat je nu al voorween hebt! Mag nog lekker even in je buik bkijven zitten.

Emmie; Fijn dat het niks ergs is. En maar hopen dat het niet tot einde zws duurt.

Beckje; Dan vraag je de vk toch volgende x als je vriend niet mee is? Haha als je vermoeden al zo sterk is.

mn buikje met 21 weken zws

Bijgevoegde bestanden:

• 20+4.jpg
      20+4.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,4 KB
      Weergaven:
      3
  17. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden wat zijn jullie snel! ik met werkelijk alles nog doen! Maar geniet ervan! Het is erg leuk om te doen!

18. Finally88

Finally88 Actief lid

8 aug 2013
    390
    16
    18
    Vrouw
    Owww gelukkig, ik ben niet de enige waar de kamer nog niet af is😆

19. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Hier ook nog geen kamertje hoor! Volgende week zondag wordt er geverfd, die maandag krijgen we de bestelling van babypark binnen en het weekend daarop gaan we klussen/opbouwen. Ben zo benieuwd!

Ik ben vanmorgen naar de spoedtandarts geweest voor een wortelkanaalbehandeling. Brrr. Hele nacht niet geslapen van de pijn (echt geen minuut geslapen). Nadat we thuis kwamen en de verdoving er nog in zat ben ik mooi even terug naar bed gegaan. Blij dat het erop zit maar poeh. Even pittig.

20. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik ben ook vrij snel met alles vind ik, maar nu ik elke x de was en babystrijk doe merk ik wel dat ik blij ben dat ik het nu doe ( zou helemaal gek worden als alles op het laatste moment moest dosn)
    Heb nog wel genoeg dingen op mijn lijstje hoor, dus ben blij dat ik alles vooruit plan.
    Hier een drukke baby, en verder niet zo veel te vertellen!

Deel Deze Pagina