Wat balen van je wortelkanaal! Ik heb nog niets gewassen enz, dat komt allemaal wel! Hier alles goed! Vandaag controle gehad en geen bijzonderheden! Kleine is steeds beweeglijker en ook steeds beter te voelen voor ml! Heel leuk! Verder koop ik me nu al het ongunst! Ik moet me echt gaan inhouden haha! Ook groeit mijn buik nu hard. Foto is van zondag met precies 22 weken!
Lens; Auww dat was dus even letterlijk tanden bijten! Hopelijk nu bedaard allemaal? kleertjes wassen; Wassen jullie alles uit wat nieuw is gekocht? En ook alles strijken? Babykamer; Erg fijn dat we alles hier zo klaar hebben. De aankleding komt later wel. Maar aangezien ik zelf alles moest opknappen vond ik het fijn om nog flexibel te kunnen zijn! Maar ik snap als je een kamertje nieuw koopt en het bezorgd word je dan niet zon haast hoeft te maken!
Ja, altijd alle nieuwe kleertjes wassen. Er kunnen fabrieksstofjes (chemische) in zitten en je weet niet wie het allemaal voor jou in zijn/haar handen heeft gehad. Mbt de babykamer wordt ik langzaamaan wel zenuwachtiger. Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn man eigenlijk alleen komend weekend nog iets kan doen voor het april is. De andere weekenden in maart zijn we bezet door oa verjaardagen en een weekend weg. En in april wil ik toch echt dat de kamer wordt opgebouwd. Maar er moet nog te veel gebeuren, dat gaat nooit lukken. Mijn man zit er blijkbaar niet zo mee. Heb het al een paar keer aangegeven, maar hij reageert er ook bijna niet op. Grrrr! Gelukkig heb ik een schoonvader die met pensioen is en graag wilt helpen (en ook regelmatig bij mijn man aangeeft dat er nu echt iets moet gebeuren), maar dan moet mijn man wel iets afspreken met hem. En dat gebeurt nu juist niet. :x
Wat betreft de wortelkanaalbehandeling: ik heb er nu een noodvulling in zitten, moet morgen terug naar eigen tandarts die het even gaat afmaken. Nog een keer schoonmaken en een echte vulling erin. Kan me er niet echt op verheugen, maar aan de andere kant ben ik ook blij er na morgen vanaf te zijn. Wij hebben gisteren ons geregistreerd partnerschap getekend! Ik mag nu eindelijk de achternaam van mijn man/partner aannemen. Wilde ik dolgraag want mijn eigen achternaam heb ik van mijn vader en daar heb ik geen goed contact mee. Hebben een fantastische dag gehad. Kleertjes wassen; ik was eigenlijk alles. We hebben ook wat dingen tweedehands gekregen, die was ik ook. Vind het ook leuk om te doen, haha. Weet nog niet of ik de boel ook ga strijken, doe ik met onze eigen kleren ook niet. Mooie dingetjes misschien wel.
Lens, gefeliciteerd!! Lismam, mooi buikje! Kleren wassen, ik was ook alles, maar nieuw moet sowieso. Nu nog niet gedaan. Emmie, kan je ongeduld wel voorstellen. Hier heeft de schoonfamilie heel erg geholpen met de kamer enzo. En dit is hun eerste kleinkind en waarschijnlijk ook hun laatste, dus ze doen alles liever gisteren dan vandaag haha. Hier vandaag een groei echo gehad. De kleine ligt iets onder het gemiddelde. Helemaal goed want ik blijk dus zwangerschapsdiabetes te hebben. Nu een paar dagen dagcurves aan het prikken en mijn waardes gaan van hot naar her. Morgen weer een gesprek met de diabetesverpleegkundige.
Hee dames, Mag ik ook met jullie mee kletsen? Tot nu toe had ik weinig tijd om op forums te kletsen maar zit nu verplicht thuis met bekkeninstabiliteit dus ik dacht, ga me ook gezellig aanmelden! Ik ben gelukkig getrouwd, 31 jaar, woon in Heerhugowaard. Mijn man heeft een zoon van 12 uit een eerdere relatie en samen hebben wij een zoontje van bijna 10 maanden, zoals m'n nick dus al een beetje verraadde krijgen we dit jaar ons tweede kindje. Ik ben 23 juni uitgerekend van nog een zoontje!
Balen Sparky. Ik mag dinsdag. Ben benieuwd of ik het überhaupt weg krijg. :O Welkom Baby 2014en2015, dat lijkt me pittig een bijna dreumes en zwanger.
Emmie; Wat vervelend dat je je erover moet stressen.wat willen jullie allemaal aan het kamertje doen? Ik snap dat je het klaar wilt hebben gewoon voor je gevoel en is de stress weg! Lens; Ahh bah, succes vandaag meid! Ik ben bang voor tandartsen hah!maar het is voor een goed doel..... hihi! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap! Sparky; Oei dat is niks aan! Gelukkig dat je babytje daar nog niet van aangekomen is! Wat kunnen ze daaraan doen? Of afwachten? Baby1415; Welkom!
@sparky; ai das wel ff schrikken, hoop dat het allemaal gaat meevallen. fijn dat het goed gaat met de uk @lens: succes en natuurlijk van harte gefeliciteerd @baby1415: welkom hier! tja ik dacht dat we een meid krijgen, maar nu weer een andere foto eens wat beter bekeken, waar ik bij het beentje toch wel iets van jongensachtige vormen zie nu twijfel ik weer haha denk dat het wel wat knullig is als ik de vk alsnog vraag terwijl ik eerst tegen mijn vriend zei dat ik met zijn beslissing mee ga om het een verassing te houden, maar ben veel te nieuwsgierig haha irritant zoiets
Welkom baby20142015! Mykelti, neus dicht niet ademen en in 1x achterover gooien. Dan is de kans op kokhalzen het kleinst denk ik. Miloena, ze hoeven er niet groot van te worden. Maar die kans is wel groot. Maar de waardes goed houden scheelt al een hoop. Hier net te horen gekregen dat ik morgen naar het ziekenhuis moet voor insulineprn instructies. De waardes na het avondeten zijn steeds te hoog. Denk dus dat ik echt insuline moet gaan spuiten wat betekend dat ik bij de gyn blijf en met 38 weken ingeleid wordt.
Omdat na 38 weken de kans groter is dat de baby niet meer tegen de insuline kan of zoiets. Precies weet ik het niet meer. Maar eenmaal als ik moet spuiten krijg ik vast meer te weten.
Nou, eerst moet de zolder af, dat betekend: eerst nog een openhaardpijp uit het dak verwijderen, dakplaten bevestigen, muren stuken, al het houtwerk verven, spotjes plaatsen. Dan kan de computerkamer leeg, alles naar zolder (er staat 1 hele grote zware antieke kast in, die je niet makkelijk verplaatst. Dus vandaar dat op zolder eerst alles af is, zodat die kast daar gelijk op zijn plek kan). En dan moet op de babykamer de kozijnen geschilderd worden, rolgordijn en overgordijnen bevestigen. En dan kan er verder ingericht worden. Oh trouwens, manlief wilde volgens mij ook nog 1 muur een licht kleurtje geven. Dus voor weken, misschien wel maanden, werk. Zeker op dit tempo
Jeetje Sparky, dat is nogal wat. Is dat trouwens iets wat na de zwangerschap dan gelijk weer weg is? Of hou je het nou altijd? Welkom Baby 2014en2015 Lens, gefeliciteerd!
@sparky... Ze laten je niet langer als na 38 weken doorlopen, omdat de kleine dan vaak hele hard groeit in de laatste 2 weken. Het risico op een grote baby is er zo wie zo al met suiker, maar na de 38 weken kunnen de compicatie tijdens. na de bevalling te groot worden vandaar die keus... 2 keer zw. suiker gehad dus helaas mee bekend... Als je er meer over wil weten mag je altijd een pb doen
Ok vandaar! Maar ook als ons meisje zoals nu iets kleiner blijft gaan ze met 38 weken inleiden bij insuline.
Bedankt voor het welkom dames! Valt wel mee hoor met pittig vind ik tot nu toe. Het is alleen "vervelend" om steeds door je lichaam terug geroepen te worden als je een kleintje hebt maar denk dat dat niet anders is als je oudste bijvoorbeeld 3 of 4 is... lijkt me straks lastiger als ze allebei tegelijk aandacht willen/ nodig hebben maar dat zien we dan wel weer. Het lijkt me vooral erg gezellig! ik loop ook verhoogd risico op zwangerschapsdiabetes en heb die test al paar keer gedaan... inderdaad niet nadenken, neus dicht en doorslikken dat vieze drankje.. Hoe langer je erover doet hoe viezer het smaakt ( Oh en bij sommige bloedprikdames mag je daarna nog een beetje water, dat smaakt dan echt heerlijk).