Mooie kamer lens! Wat een grote verschillen tussen alle buiken. Mooi hoor. Ik zal eerdaags ook weer ff een foto plaatsen.
Mooi kamertje!! En mooie buikjes! Hier woensdag weer een groeiecho. Ben heel benieuwd want naar eigen meting is mijn baarmoeder 12 cm gegroeid in 2 weken!!
Mooie kamer Lens en mooie buikjes ook weer! Hier ook de babyspulletjes ingeruimd in onze slaapkamer. Ben alleen de standaard van het mozesmandje kwijt. Komt wel weer boven water, maar echt wat voor mij. Moet wel alles nog wassen, maar dat doe ik pas als het bijna zover is.
Leuk dat kamertje Lens! En wat fijn dat je alles al zo ver op orde hebt! Lekker. Ik kan niet wachten tot ik school echt afgesloten heb (2 weken). Daarna mag ik van mezelf aan mijn knutsel project (wandboom bekleden met pip behang) voor op de babykamer. Wassen ga ik in mijn verlof doen want ik moet dan ook nog iets te doen hebben aangezien ik nu alles al bij elkaar geshopt heb! Haha! Hier groeit mijn buik ook hard. Eindelijk vind ik mezelf nu ook echt zwanger en niet meer 'misschien teveel gesnoept'.
Jeetje, en dan zijn we inmiddels al 2 weken verder, na mijn laatste bericht. Lens, mooie kamer hoor. En ik zag mooie buikjes voorbij komen. Hier gaat alles goed, op de standaard kwaaltjes na (maagzuur om gek van te worden!!!!) Een kijken, mijn buikfoto van vorige week 24 + 3
Wat een rust hier! @Babynaam; Hier er voor 90% erover uit. Ik vind een andere meisjesnaam helemaal het einde en vriendlief vind de naam vreselijk. Dus hebben nu een alternatief maar die vind ik dan weer minder.. haha @Lens mooi kamertje! Mooie buikjes allemaal!! mijn buik met 24 weken
hier nog steeds 100% zeker van de namen kamer voor onze peuterdame begint eindelijk op te schieten na alle verkoudheden. dit keer 5x achter elkaar prijs.... gelukkig lijkt het nu eindelijk echt weg te gaan. mijn buik voelt wel enorm mega aan, veel benauwd en gevoel dat de kleine harder groeit dan mijn buik. maar al met al gelukkig weinig problemen/klachten. maagzuur wel, maar als ik rustig aan doe en niet teveel buk gaat het gelukkig (rennies zijn ook een goede uitkomst), gewicht is ook nog prima. in totaal nog maar 4a5 kilo erbij. valt reuze mee. hopelijk blijft het netjes zo doorgaan
Mooie buikjes weer. Ik ga zo ook maar weer een foto maken. Hier eergisteren aan de ctg gelegen ivm minder leven. Gisteren aan de ctg ivm hypo sochtends en had tijdens de ctg ook een hypo. Moet nu elke keer aan de ctg als mijn suikerwaardes onder de 3,5 komen en boven de 7,8. Dat wordt nog een uitdaging want heb het helemaal nog niet onder controle. Ook moet ik gelijk bellen als ik haar ook maar iets minder voel dan de dag ervoor. Als ik teveel schommelende suikerwaardes houdt dan word ik opgenomen. En 10 weken ziekenhuis zie ik echt echt echt niet zitten dus ga er alles aan doen. Maar is zo lastig als je zelf er weinig controle over hebt.
Ow Sjeetje sparky wat een ellende, tenminste zo zou ik me voelen.. Het vooruitzicht dat je dan nog 10 weken het ziekenhuis in moet lijkt me erg zwaar voor je! Ik duim voor je meis! Dat van die enorme buik en benauwd heb ik ook beckje, ik loopt er vooral snachts mee te klooien! Kan niet op m'n rug slapen omdat ik dan nog benauwder ben, zelfs met een extra kussen en wat omhoog liggen lukt het niet... De enige optie om in slaap te komen is op m'n zij maar m'n bekken doen al zo'n pijn en als je er dan de hele nacht op ligt word het er niet beter op.. Goede nachtrust is hier dus heel ver te zoeken.. Ik kan niet wachten tot het allemaal voorbij is, nooit meer een kind in mij over anderhalve week hebben wij een 4D echo, ik ben dan 28 weken.. Ik ben erg benieuwd! Bij de vorige wel een 3D gehad maar 4D was er toen nog niet.. Iemand die hier meer van weet wat ik kan verwachten? Duur is het iig wel! 90euro!!!! Dan krijg je wel wat foto's mee en de echo op dvd maar dan nog, mamamia wat een prijs! Ik ben benieuwd!
Gisteren had ik echt even een baal dag! Ik ben super druk met werken en het afronden van mijn scriptie op het moment. Mijn onderzoek moet maandag af . Gisteren een nachtdienst en daarna op het werk veel moeten lopen, bukken en doen. Erg last van mijn rug en bekken. Gelukkig heb ik dit niet altijd maar zo af en toe een dagje! Nu had ik donderdag zwangerschapspilates gehad. Dat bevalt echt super, leuk, gezellig en ontspannend maar wel de dagen erna een lichaam wat een beetje meer van zich laat horen. Tot gister avond ineens super spierpijn (denk) ik in mijn nek en schouders. Had me hoofd graag even afgezet! Was haast niet te doen. Was er even helemaal klaar mee en wat kan een flink potje huilen dan helpen he?! Haha! Vannacht ook niet echt gelukkig. Slapen gaat steeds minder. Soms harde buiken 's nachts, veel plassen en gewoon klaar wakker liggen terwijl ik moe ben! Herkenning? Gelukkig is de baaldag weer voorbij! Want dan bedenk ik me weer hoe bijzonder het is wat ik meemaak en wat mijn lichaam kan en doet. En dan voel ik die trapjes en ben ik weer helemaal in love! Maar al met al wordt het wel steeds een beetje zwaarder zo nu en dan! Nu maar weer gauw verder aan mijn scriptie... we zijn bijna klaar! Sparky ik hoop ontzettend voor jou en ook voor je kindje dat het meevalt! Dat je lekker thuis mag zijn nog eventjes en dat de kleine nog maar lang en veilig mag blijven zitten! Bertje, 4D! Spannend zeg, ben reuze benieuwd naar je ervaringen! Het is allemaal zo duur he? Ik twijfel nog steeds want vind het veel geld. Net als een newborn shoot.. wil dat eigenlijk heel graag en deed even een aanvraag gisteren... 225 euro. Ik schrok me een hoedje!
Wowww Lismam, nachtdiensten hoef je toch niet meer te draaien? Die doe ik al niet meer cabaret 12 weken
Moet niet nee maar zolang het gaat doe ik t graag. Wij kunnen inprinpe slapen tussen iig 00.00 en 6.00 en het zijn diensten van 13,5 of 16 uur! Dan zit ik wel lekker snel aan mijn 28 uur per week. Heb max 1 slaapdienst per week!
Gewicht hier al 16 kilo eraan pfff wil niet weten hoeveel ik op het einde weeg.... Hier mijn buik met 23 weken
Sparky; Hopen dat alles dan goed mag blijven gaan en je niet de laatste 10 weken in het ziekenhuis hoeft te blijven! Maar duimen op zolang mogelijk lekker thuis kunnen blijven! Lismam; Zijn soms zware dagen bij he! Maar gelukkig is niet elke dag zo en kun je volop van je trapjes genieten! 4Decho; Wat leuk! Geen idee hoevver dat gaat. 3D echo is al zo mooi duidelijk. Als je de echo hebt gehad ben ik erg benieuwd naar je resultaat!
4D is gewoon de bewegende versie van 3D. Wij hebben vrijdag een 3D/4D echo gehad. Kleine loopt iets voor en wordt nu geschat op ruim 1100 gram. Lange beentje, grote voeten(al ruim 5 cm!) en een lekker gevuld buikje. Best tevreden met de beelden, ondanks de voorliggende placenta. Met 32 weken de laatste echo uit het pakket en dat voor 150 euro! Sparky, sterkte meid. Mooie buikjes zie ik voorbij komen! Begin hier nu ook uit te dijen. :O Van de week nog maar 5 kilo erbij, dus ben benieuwd hoe hard het nu gaat.
Toffe echo foto's zeg!! Wij hebben eind maart ook een 3D/4D echo. Ondanks de vele medische echo's leek me zo'n fun echo wel enorm leuk. Ben super benieuwd!! Hier de afgelopen dagen enorm verkouden geweest. Tegen advies in niet 1 keer maar wel 2 of 3 keer per dag neusspray gebruikt (otrivin). Kon het anders echt niet vol houden, vooral s'nachts niet. Heb me daarbij de longen uit mn lijf gehoest, dus ook een hoestdrank gehad. Ben er nu langzaam van aan het bij komen, gelukkig. Vraagje; hoeveel dekentjes kopen jullie? Ik heb 1 mooie voor in het ledikant en moet er nog 1 voor het wiegje aanschaffen, maar ik twijfel of dat genoeg is. Hoeveel hebben jullie er per bedje?
Ik had bij zoontje 3 dekens 1 voor op bed en twee reserve Oh en zoutoplossing had je gewoon mogen gebruiken. Ik weet wat het is had het een paar weken terug
Wij hebben denk ik wel 6-8 dekens in diverse maten en diktes, maar hebben natuurlijk al een kindje, dat jongt vanzelf aan. Bijkopen kan altijd. Mijn ervaring is dat je snel teveel hebt van van alles. Heb hier gewoon nog 1 grote plastic bak aan hydrofielen over! :O Handig als dit ook een spuger is, maar was toch regelmatig momenteel, dus snel genoeg weer schoon. Pretecho's zijn toch heel anders dan de medische echo's hoor. Veel plezier! En idd zoutoplossing mag en Xylomethazolinespray ook (max 1 week). Is denk ik nog beter voor je dan Otrivin.